Olen kyllästynyt. Älä huoli, kerron kyllä mihin
Ainaiseen s#ksiläpätykseen. Saako nainen olla tällainen ja saako mies tehdä noin ja näin ja s#ksi sitä ja s#ksi tätä ja nainen antoi helposti, mitä mieltä, mies antoi helposti, mitä mieltä, läpäläpäläpä NIIN TYLSÄÄ P#SKAA (ja typerät sensuurit ovat ainoastaan palstan takia.)
Kerronpa mitä viime aikoina on tapahtunut. Kesän loppupuoliskolla mätsäsin ulk. miekkosen kanssa. Sijaintinsa perusteella tiesin heti hänen olevan naapuri XD Hän on saksalainen. Tapasimme pihalla yöllä ja päädyimme luokseni. Ikäväkseni huomasin miekkosen surkean hygienian tason, kun suutelimme. Onneksi kortonkeja ei ollut, joten se oli yksistään hyvä syy kieltäytyä hommeleista. Hetken aikaa sen jälkeen mietin mitä teen, kunnes poistin tyypin mätseistä enkä ole ollut enää missään tekemisissä whatsapissa tai muuallakaan XD. Se haju oli ihan hirveä! Ihan ok näköinen miekkonen, ehkä aavistuksen babyface makuuni. Ei minulla ole mitään tarkkaa vaatimusta miekkosen ulkoiselle muodolle ja tykkään kyllä lempeästä naamasta.
Mutta se hygienian taso oli jotain kamalaa. No sitten tuossa taannoin tapasin sen toisen ulk. miekkosen. Tindermätsi hänkin. Ensimmäiset treffit olivat baarissa ja sieltä päädyimme luokseni, vaikka se ei ollut oikeastaan edes tarkoitus XDD.
No ei ollut taaskaan kortonkeja, joten mitään kuhertelua suurempaa ei tapahtunut. Kortonkien kanssa olisi tapahtunut. "KAMALAA KUINKA HELPPO OLET!! 1!11!" sittenpähän olen, voi voi XD. Kyllä minulle krp* kelpaa. Ei mikä tahansa, tosin.
Tämän miekkosen kanssa tutustumme kyllä ihan aidosti, emme pelkän s#ksin takia. Seuraavat treffit on tarkoitus olla tällä viikolla riippuen rahatilanteesta. Menemme varmaan taas samaan baariin :)
Aiemmin olen ollut sänkypuuhissa yhden työmiekkosen kanssa, olisiko ollut viime vuonna. Vai 2017. En muista XD. Sitten oli se yksi varattu työmiekkonen, joka katseli minua ja flirttaili avoimesti! Mutta hänen kanssaan ei tapahtunut mitään XD. Mitähän muita tempauksia on tullut koettua?
Kommentit (22)
Olet kyllästynyt tiettyyn aiheeseen ja sitten kirjoitat omista kokemuksista aiheen parissa pitkän jutun.
Sun tekemiset kiinnostaa kuin kilo paskaa. Eikä minulla ole kakkafetissiä.
Työmiekkonen oli se aivan sairaan rasittava tapaus, joka toisteli samoja fraaseja kuin jokin robotti XDDD. Siis oikeasti sanasta sanaan samaa p#skaa loputtomasti ja kaikki jutut kiersivät kehää hänen kanssaan. Ulkoista muotoa ja pan0taitojani tietysti kehui, mutta ei sitten muka halunnut mitään vakavaa kanssani XD. Epävarma raukka. Heh! Tiesi että kelpaan liian monelle muullekin XD.
Mikset voi hankkia niitä kortonkeja? Uusavuton?
Vierailija kirjoitti:
Olet kyllästynyt tiettyyn aiheeseen ja sitten kirjoitat omista kokemuksista aiheen parissa pitkän jutun.
Sun tekemiset kiinnostaa kuin kilo paskaa. Eikä minulla ole kakkafetissiä.
Et siis ymmärtänyt pointtia XDDD.
Vierailija kirjoitti:
Mikset voi hankkia niitä kortonkeja? Uusavuton?
En ole tarvinnut kortonkeja. Enköhän hommaa niitä sitten viimeistään miekkosen kanssa, kun tapaamme seuraavan kerran. XD
Niin se pointti, jota tuo yksi pelle ei ymmärtänyt oli: LOPETTAKAA SE TYLSÄÄKIN TYLSEMPI JAUHAMINEN JA KAUHISTELU. Minunkin miekkosjuttuni saavat aina osakseen kauhistelua "helppoudestani" ja siitä miten ajaudun milloin kenenkin kanssa vaikka ekalla tapaamisella sänkyyn XD. MITÄ VÄLIÄ. En minä niitä kaikkia pane ja mitä sitten vaikka panisinkin XD. Ei ole niin hurjaa.
Sanotaan nyt näin ap, että sellaiset miehet, joista minä olisin potentiaalisesti kiinnostunut, eivät ikinä viettäisi kahdenkeskistä aikaa sinun kanssasi. Ei mulla muuta.
Minulle se on ihan luonnollista. En minä jaksa kenenkään luokse lähteä pan0puuhiin jostain kotisohvalta, mutta jos on ollut kivaa toisen kanssa livenä, niin jotain saattaa tapahtua. Olen tällainen spontaani henkilö XD. Mutta eipä siinä mitään kovin hurjaa ole. Tavallista elämää XD Minä voisin lanseerata uuden ohjelmaformaatin nimeltään TAVALLISTA ELÄMÄÄ XD Siinä käydään läpi miekkoskokemuksiani ja kauhistellaan, kuinka tavallinen elämä on niin kovin hurjaa XD.
Semmonen nymfomaanibimbo sieltä. Nami nami vaan. Ketju täyttyy kohta kjehräh röiukkojen kjehräh viesteistä bimbolle.
Vierailija kirjoitti:
Sanotaan nyt näin ap, että sellaiset miehet, joista minä olisin potentiaalisesti kiinnostunut, eivät ikinä viettäisi kahdenkeskistä aikaa sinun kanssasi. Ei mulla muuta.
XD Jännää!
Vierailija kirjoitti:
Semmonen nymfomaanibimbo sieltä. Nami nami vaan. Ketju täyttyy kohta kjehräh röiukkojen kjehräh viesteistä bimbolle.
XD En minä vain osaa HÄVETÄ sitä että haluan jotain miekkosta. Miksi pitäisikään XD.
Lähetän ap sinulle synttärilahjaksi X- ja D-näppäimiä.
Omituinen ketju. Seksi kai normaalia. Toiset tykkää ja toiset ei.
Pointti on se ihmeellinen jauhaminen ja kauhistelu XDDD. Minä saan sitä paljon osakseni eri paikoissa XD. Mitä hiton väliä! Asioita tapahtuu! Ei ole niin shokeeraavaa XD. Ei tarvitse jauhaa eikä kauhistella.
Vierailija kirjoitti:
Lähetän ap sinulle synttärilahjaksi X- ja D-näppäimiä.
Teen niistä taulun XD.
Olet aika innostunut asiasta, johon olet kyllästynyt
Niin ja kortonkejahan en ole tarvinnut, koska en harrasta jatkuvaa miekkosten raahailua kotiin XD. Ikinä en pane paljaalla, mutta nyt en ole vain tarvinnut mitään kortonkeja kotiin lojumaan. Sitten kun on tullut spontaani tilanne, ei kortonkeja ole sitten luonnollisesti ollutkaan. Huonohygieniamiekkosen kanssa se ei haitannut jostain syystä ollenkaan XD.
Vierailija kirjoitti:
Olet aika innostunut asiasta, johon olet kyllästynyt
Sinäkään et tajunnut pointtia XD.
Palaan myöhemmin takaisin, nähdään! -Ystävällisin terveisin Ap
Ei minua kiinnosta wtun vertaa mitä mieltä joku on puuhistani XD. Ikinä en ole h##rannut, joten so what. Sellainen menisi jo yli. Kaikki muu on ok XD. Ja haluan ulk. miekkosesta miekkosystävän!
Ps. Hänellä on hyvä hygienia💕