Miesystävä soitti eilen ja kysyi ottaisinko sen vastaan..
..tuli sitten kahden kassin mukana - toinen täynnä perunoita, porkkanaa, kesäkurpitsoita ja yrttejä omalta pikku puolen hehtaarin maatilkultaan. Toinen oli kaupan tavaraa, ja oli mm ostanut erilaisia kaloja.
Se teki kermaisen lohipastan, paistoi sivuun turskaa ja keitti/paistoi vihreitä papuja (maustoi myös tosi hyvin).
Ruoan jälkeen mä keitin kahvit ja sillä aikaa se tiskasi ja siivosi keittiön.
Onko tällaisia miehiä oikeasti, vai oonko mä unessa? 😍
Kommentit (24)
Vierailija kirjoitti:
No nyt täytyy sanoa, että mies on todella nähnyt vaivaa saadakseen pimpukkaa.
Tuossahan kävi ilmi että mies ei saanut mitään. Ainoa peli mitä pääsi räpläämään oli kitara. Tällä tytöllä on kokkimuusikko ja panomies erikseen.
Painakaa nyt mieleen yksi asia, naisilla on haaremi. Kokki, autokuski, ryyppykaveri, remppareiska, pahapoika/panomies ja terapeutti joka kuuntelee ja lohduttaa kun jännä miehet kohtelee kaltoin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihana. Mä sekoon aina mökillä sukkiini kun mies käy ongella ja sienimetsällä. Sitten se suitsait sukkelaan pyöräyttää meille saaliistaan herkulliset ruuat.
Ennen vanhaan mies kävi metsällä ja nainen pyöräytti niistä sitten ruokaa. Tasa-arvon aikana mies tekee kaiken. Ainiin nainen napsauttaa pesukoneen päälle, mutta kuitenkin protestiksi nyrkillä kopauttaa pari kertaa pesukoneen kylkeen pam pam.
Joopa joo. Mä tyhjennän mökillä paskahuussin ruuman ja pesen kotona vessat ja siivoon kaiken. Onko sulla pahamieli jostain syystä?
Vierailija kirjoitti:
Kyllä niitä löytyy, omani on samanlainen. Ihana, rakas.
Taisi miehesi olla Ap kylässä, vaihtaa mamman toiseen mammaan jättäkää se sika.
No nyt täytyy sanoa, että mies on todella nähnyt vaivaa saadakseen pimpukkaa.