Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten oppia luottamaan?

22vnainen
18.09.2019 |

Oon pitkästä aikaa tavannut ihanan miehen, johon haluaisin pystyä luottamaan sataprosenttisesti, mutta se tuntuu niin vaikealta. Tapailuvaiheemme ollessa ihan alussa mies valehteli kerran, ettei tapailisi muita, mutta kun istuttiin yhdessä, huomattiin molemmat hänen kännykässään viesti jostain seksitreffeihin liittyvästä. En siitä suuttunut, koska ei oltu lähellekään vielä yhdessä. Hän sitten kuitenkin pahotteli ja sanoi, että mua pitää kohdella vaan hyvin, mutta noin pari viikkoa myöhemmin kaveri löysi hänet tinderistä, vaikka sanoi poistaneensa sen lopullisesti. Mies sanoi olleensa vaan katsomassa, olenko mä siellä vielä. Nyt alettuamme seurustelemaan mies ei ole antanut mitään merkkejä pettämisestä, mutta tätä mustasukkasuutta pitää yllä 1) välimatka - en voi tietää, mitä hän tekee 300km päässä, viesteihinkin kestää vastata välillä päiväkin ja on kertonut, että joku nainen on ehdotellut siellä seksisuhteita yms. 2) oma huono itsetunto - tuntuu pahalta katsoa, kun mies kommentoi joidenkin isotissistenja todella kauniiden naisten kuviin. 3) niin monet varatut miehet on aiemmin mua yrittänyt iskeä. En halua kokea tällasta tunnetta, kun ei ole edes varsinaisia syitä. Tuntuu naurettavalta stalkata miestä jossakin instagramissa yms ja tehdä omia johtopäätöksiä, mutta tuntuu vaan pakolta tehdä niin. Onko ketään kohtalontovereita? Mikä tähän olisi avuksi?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
18.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

en haluaisi pilata onneasi mutta kuulostaa siltä että mieheen ei kannata luottaa. epäilysi voivat olla täysin perusteltuja jos ennenkin valehdellut.

Vierailija
2/2 |
24.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ryhdy suhteeseen vasta korjattuasi itsetuntosi. Omalla kokemuksella voin kertoa, että se tuhoaa hiljalleen koko suhteen. Suhde ei tuo sitä, mitä sen pitäisi, eli onnellisuutta, jos joudut jatkuvasti miettimään, oletko tarpeeksi hyvä ja epäilemään, löytääkö mies jonkun paremman jostakin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla