Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko siinä mielestäsi jotakin noloa tai hävettävää, jos selvästi ikääntynyt (40+ siis) nainen osoittaa avoimesti haluavansa seksiä?

Vierailija
18.09.2019 |

Mitä mieltä? Onko jo rupsahtaneen näköisellä naisella oikeus ilmaista seksihaluja, vai onko se vain säälittävää?

Kommentit (60)

Vierailija
1/60 |
18.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

40+ voi olla tosi kuuma, sellaisen seksihalunosoitukset olisi mieluisa ylläri.

Mut ei kiitos humaluspäissään.

.m

Vierailija
2/60 |
18.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se vähän riippuu missä sitä ilmaisee. :D Kotona neljän seinän sisällä ihna ok, mutta baarissa...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/60 |
18.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heti kiitos sitä osoittamista.

M48

Vierailija
4/60 |
18.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se vähän riippuu missä sitä ilmaisee. :D Kotona neljän seinän sisällä ihna ok, mutta baarissa...

+ promille määrä

+ miten sen ilmaisee

-olen vahva rohkea itsenäinen nainen, ei kiitos

- olen ruma, vanha ja rupsahtanut mutta silti haluaan...ei kiitos

Vierailija
5/60 |
18.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selvästi ikääntynyt +40v nainen. Heh. Kiitos päivän nauruista.

Ikääntyneen määritelmä lienee vähän jotan muuta. Yli kahdeksankymppisilläkin voi olla seksielämää.

Vierailija
6/60 |
18.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näkyvät ikääntymisen merkit naamassa vaikuttavat itsetuntooni siten ettei oikein tunnu luontevalta kuvitella enää olevansa seksikäs millään tavalla kun kyllähän se tiedetään, että miehet valitsisivat aina ennemmin nuoren jos vain olisi mahdollista, siitä tulee se säälittävä olo että mitä edes yrittää mitään, parempi vain vetäytyä taka-alalle. Ap

Vierailija
7/60 |
18.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi elämän kevät! Minä olen tuollainen selvästi ikääntynyt 40+ nainen ja ei hävetä eikä nolota.

Vierailija
8/60 |
18.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi elämän kevät! Minä olen tuollainen selvästi ikääntynyt 40+ nainen ja ei hävetä eikä nolota.

Ehkä sinulla ei ikääntymisen merkit näy vielä? Tai sitten sinulla vain muuten on parempi itsetunto? Oletko miten kokenut? Montako kumppania on ollut siis? Ap

Vierailija
9/60 |
18.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Senioriseksi on ällöä. Vain nuoret hottikset alle 25v. saa ilmaista kiinnostuksensa minulle.

Terveisin poika 39v.

Vierailija
10/60 |
18.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaaha. Onko pikkujoulut tulossa? Ota muutama paukku pohjiksi, niin turhat estot poistuu.

Vierailija
11/60 |
18.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näkyvät ikääntymisen merkit naamassa vaikuttavat itsetuntooni siten ettei oikein tunnu luontevalta kuvitella enää olevansa seksikäs millään tavalla kun kyllähän se tiedetään, että miehet valitsisivat aina ennemmin nuoren jos vain olisi mahdollista, siitä tulee se säälittävä olo että mitä edes yrittää mitään, parempi vain vetäytyä taka-alalle. Ap

Laita tyköistuva nahkainen kissapuku yllesi, reisisaappaat, oopperahanskat, koppalakki ja ruoska käteen niin palvo maata jalkojesi alla.

Vierailija
12/60 |
18.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi hurja! Mä olen 65 v ja ilmaisen todella usein halukkuuttani. Samoin 66 v kumppanini. Kummallakin ikä näkyy vartalossa ja sehän juuri sytyttää. Ikä ja kokemus ja varmuus kulkevat käsikädessä. Hellyyttävää nähdä elämän merkit omassa rakkaassa.

Vierailija
13/60 |
18.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 50v. nainen ja teen aloitteita, en iske tuntemattomia mutta treffikaverit ja rakastaja joiden kanssa samalla aaltopituudella. Se yhteys ihmisten välillä on se mikä ratkaisee.

Vierailija
14/60 |
18.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi hurja! Mä olen 65 v ja ilmaisen todella usein halukkuuttani. Samoin 66 v kumppanini. Kummallakin ikä näkyy vartalossa ja sehän juuri sytyttää. Ikä ja kokemus ja varmuus kulkevat käsikädessä. Hellyyttävää nähdä elämän merkit omassa rakkaassa.

Kokemusta ei tavallaan juurikaan ole, jos on maannut vain aviopuolisonsa kanssa?

Mutta ihana vastaus muuten.

Ap

Vierailija
15/60 |
18.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kuitenkin käyttäisit aikaasi itsetuntosi kehittämiseen ja sitten vasta palaisit asiaan?

Vierailija
16/60 |
18.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nolosteletko ja häpeiletkö sinä itseäsi vielä 40+vuotiaana?

Miksi? Milloin ja missä on itsensä nolostelu ja häpeily ollut paikallaan ja tarpeen?

Niinpä. Tee niinkuin haluat, älä vahingoita muita ja pidä hauskaa.

Suomen lakeja kunnioittaen, tietysti.

Vierailija
17/60 |
18.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu varmaan, minkä ikäiselle sitä halukkuuttaan on ilmaisemassa ja miten.

Turvallisinta ehkä yrittää muita ikääntyneitä ja jättää parikymppisille osoittelut minimiin.

Vierailija
18/60 |
18.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos kuitenkin käyttäisit aikaasi itsetuntosi kehittämiseen ja sitten vasta palaisit asiaan?

Ei mikään itsetunto kompensoi ikääntymisen merkkejä jotka ovat kaikkien nähtävissä. Tarkoitukseni on selvittää, miten ikääntyneen näköiseen naiseen yleisesti suhtaudutaan seksuaalisesti. Ap

Vierailija
19/60 |
18.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En näkisi että seksuaalisuuden ilmaisemisessa on minkään ikäisenä mitään hävettävää, jos sen tekee fiksusti ja muita kunnioittaen.

Seuraavat keinot eivät ole ok minkään ikäiselle:

- kännissä öristään "tuu panee" tuntemattomalle, tai käydään jopa suoraan haarukseen kiinni (tätä tekevät sekä humalaiset miehet että naiset)

- alapääkuvien lähettäminen toiselle pyytämättä

- seksuaalinen vihjaaminen henkilölle jonka kanssa sinulla on auktoritäärinen suhde (opettaja/oppilas, lääkäri/potilas, poliisi/kiinniotettu, vartija/vanki, vanhempi/lapsi)

Seuraavat keinot ovat täysin ok iästä riippumatta:

- kaunis, vartaloa korostava pukeutuminen (kaiken ikäinen voi pukeutua seksikkäästi, mutta muovinen minihame sopii paremmin teinille kun taas vartaloa myötäilevä kynähame, tai piukat laadukkaat housut aikuiselle)

- kiinnostuksen osoittaminen kohteliaalla tavalla (anteeksi mutta haluisitko lähteä kahville joskus?)

- baarissa tanssimassa toiselle silmän iskeminen/hymyily

- seksisivulla (esim. alaston suomi) esiintyminen tai toisen kanssa juttelu

- seksisuhde jossa kumpikin osapuoli on vapaaehtoisesti ja tyytyväisenä

Vierailija
20/60 |
18.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

-olen vahva rohkea itsenäinen nainen, ei kiitos

Sinulle siis sellainen heikko, pelokas ja riippuvainen nainen? Uskispiireistä voisi löytyä sinulle sopiva, suurella todennäköisyydellä neitsytkin (kuten varmaan itsekin olet).

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi yksi