Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olipa kauhia pettymys se Turun maisemahissi

Vierailija
18.09.2019 |

Eihän se noussut kuin jonkun kuppasenmäen, luulin että se olisi kierrellyt ympäri Turkua.

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
25.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turku on turku.

Vierailija
22/23 |
25.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jumikulaari 😅

Ootko sä se sama, joka kirjoittaa tämän kommentin joka ainoaan funikulaaria koskevaan juttuun netissä?

En. Nauratti kun näin sen kommentin ensimmäisen kerran ja nyt se muistui taas pitkästä aikaa mieleen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
25.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä aluksi pidin Turun maisemahissiä suuren luokan turhakkeena, mutta kun niin moni haukkui sitä ja kun kaikki meni siinä muutenkin pieleen, niin huomasin lämpeneväni hassulle pikku hissille, jolta ei suju mikään.

Nykyään oon ylpeä Funi-fani.

Juuh, 5,4 miljoonaa maksanutta romua kannattaa fanittaa.

Jos nyt pysähdyt hetkeksi miettimään, niin mitä sitten kannattaa fanittaa? Miksi?

Ite sanoisin, että fanituksen paras anti on, jos se tuo jotain iloa elämään. Minulle funikulaari tuo, syistä jotka mainitsin. Joten kyllä, minun kannattaa fanittaa sitä. Sinun ehkä ei. Vaikka viestistäsi päätellen pienikin lisäilo elämässäsi ei olisi sinulle pahitteeksi.

Fanitatko myös itse ostamiasi kalliita ja viallisia tuotteita? Esimerkiksi 800 euron toimimaton pyykkikone olisi tosi symppis!

Vastaan sitten kysymykseesi, kun olet ensin vastannut minun aiemmin esittämääni :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi kuusi