Juulialle sattiu ja tapahtui; vakuutusyhtiö irtisanoi kotivakuutuksen
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/9426754d-a64e-498d-96d3-af7621bd4919
kaksi puhelinta, pesukone, pleikkari ja tahriintunut nojatuoli vuoden sisään.
Hmm. Ehkä Juulia yritti vähän liikaa?
Kommentit (12)
Vakuutusyhtiön silmissä tuo lista saattaa näyttää siltä että siinä uusitaan vanhat laitteet uudemmiksi vakuutusyhtiön kustannuksella.
Ei hirveän ainutlaatuista mitä olen joidenkin tarinointia kuullut mutta harvalla on noin montaa lyhyen ajan kuluessa.
Voit lukea vastaukseni eilisestä ketjusta.
"Ei todellakaan parhaat fiilikset. Miehenikin soitti vakuutusyhtiöön, että mitä ihmettä, mehän maksamme siitä vakuutuksesta. Jos emme voi luottaa vakuutusyhtiöön, niin mitä varten meillä on se."
Juulia ei voi luottaa vakuutusyhtiöön että vakuutusyhtiön piikkiin uusitaan kännykät, viihde-elektroniikka, kodinkoneet ja kalusteet?
Rasistista!
Täytyy olla melko uusia laitteita. Sillä itse en ole saanut koskaan mistään mitään korvauksia. Myöskään koirien hajottama sohva ei kelvannut kotivakuutukseen.
Jokainen yritys voi valita asiakkaansa.
Mietin, että kannattiko olla omalla nimellä lehtijutussa. Tuskin mikään muukaan vakuutusyhtiö haluaa enää noin huolimattomia ihmisiä asiakkaikseen.
Miksei vaan yhtiö ilmoittanut niin kuin tavan tallaljille, etteivät korvaa? Osasiko Juulia valehdella meitä muita paremmin, jos tosiaan onnistui saaman korvauksia noista kaikista?
Siis ettei vahinkoja korvata. Turhaanko mä sen rantasaunan vakuutin?
Vierailija kirjoitti:
Miksei vaan yhtiö ilmoittanut niin kuin tavan tallaljille, etteivät korvaa? Osasiko Juulia valehdella meitä muita paremmin, jos tosiaan onnistui saaman korvauksia noista kaikista?
Saiko se korvauksia, vai hakiko vain niitä?
Outoa, etten sanois.