Miten sanon äidilleni että haluaisin alkaa meikkaamaan?
Moi! Oon 4lk ja haluaisin alkaa meikkaamaan, koska se kiinnostaa. Ja sitten vaikka 5lk alkaisin koulussa meikkaamaan. Enkä edes tarkoita paksua kerrosta, vaan esim. Ripsiväriä, jotain nudea luomiväriä, huulikiiltoa (ei edes pakollinen).
En halua pilata mun ihoa meikkivoiteella ja puuterilla, enkä edes tarvitse meikki pohjaa, sillä minulla on hyvä iho.
Ostaisin varmasti suurimman osan meikeistä itse.
Ostaa pitäisi ripsiväri, joku nude paletti, ripsientaivutin, ja jotain siveltimiä.
Ei mitään kallista, vaan jotain meybellineä tai eccenceä.
Kertokaa mulle miten saisin kerrottua sille 😕? Pelkään että sen reaktio on huono. Mulla kyllä on 18v isosisko joka meikkaa, ja muistelisin että on myös meikannu aöaasteen loppupuolella.
Enkä halua vihaa, vaan mukavaa sisältöä tuonne kommentteihin, joten jos ei ole asiallista sanottavaa, voit jättää kertomatta.
Moimoi!
Kommentit (29)
Pyydä nyt vaikka ekaks jos saisit siskon tai äidin meikkejä kokeilla. Tai sitten ostat vaikka omilla viikkorahoillasi. Edullisimmat meikit maksaa vaan muutaman euron. Jos muutaman viikon ajan ostaa karkin sijasta meikkiä, niin äkkiä on perussetti kasassa. Itsekin aloitin ekat meikkikokeilun sun ikäisenä, ensin salaa tietysti. 😉
Pyydät että saat alkaa kokeilemaan ja harjoittelemaan meikkausta. Sanot siis ettet vielä ala meikkaamaan, vaan harjoittelemaan sitä, että opit tekemään siistiä lopputulosta.
Vierailija kirjoitti:
Pyydä nyt vaikka ekaks jos saisit siskon tai äidin meikkejä kokeilla. Tai sitten ostat vaikka omilla viikkorahoillasi. Edullisimmat meikit maksaa vaan muutaman euron. Jos muutaman viikon ajan ostaa karkin sijasta meikkiä, niin äkkiä on perussetti kasassa. Itsekin aloitin ekat meikkikokeilun sun ikäisenä, ensin salaa tietysti. 😉
1. oppitunti sullekin:
Meikkejä ei lainailla. Pöpöt leviää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
10-vuotias, joka puhuu ala-asteesta 😁😁😁
Öööh, jo mun kouluaikoina sitä kutsuttiin alakouluksi. Ja olen 23-vuotias...
Mun 15-vuotias ysiluokkalainen puhuu ala-asteesta ja yläasteesta, vaikka on koko kouluikänsä käynyt ensin alakoulua ja sitten yläkoulua.
Ihmiset ymmärtäkää, jotkut lapset osaa kirjoittaa! Ja mä olen 10 vuotias, miten sen voin teille todistaa. Ja mähän sanoin tossa ettei negatiivista kommenttia. Ja te haterit, miks pyöritte tämmösillä palstoilla jos ei oo järkevää sanottavaa?
Ja missä vaiheessa sanoin että oon tällähetkellä koulussa? 😂
Vierailija kirjoitti:
Ja eihän alakoululaiset saa edes käyttää puhelinta ilman lupaa koulussa.
Missä vaiheessa sanoin että oon koulussa tällähetkellä? 😂
Vierailija kirjoitti:
Hahaha että muka 10-vuotiaan kirjoittama, ja vielä kun nykylasten ja -nuorten kirjoitustaito muutenkin rappeutunut.
Minusta ei kivasti kirjoitettu. Olen itse 11 v ja mielestäni sitten kun alkaa tulla paljon finnejä, niin on hyvä aika alkaa pistää kevyttä meikkiä. Voit kysyä äidiltäsi milloin hän alkoi meikkaamaan tai siskoltasi. Toivottavasti hyviä vinkkejä
Mun kouluaikoina puhuttiin ala-asteesta ja alakoulu kuulosti mammahtavalta ja nololta. Olen 20-vuotias.