Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mita teitte eilen kotona duunin jalkeen?

treffit
18.09.2019 |

Eli mita teitte eilen kotona toitten jalkeen? Kiinnostaa, mitka ovat muiden arkirutiinit. :) Mainitse myos perheesi kokoonpano ja iat.

Tassa meidan askareet sen jalkeen kun tulin toista kotiin (mies oli kotona), ollaan lapseton, avoliitossa asuva pari N44/M30:

- Kaytiin valikoimassa pihapuusta muutama omena ja tehtiin yhdessa omenapiirakkaa
- Kun piirakka oli uunissa, juteltiin sohvalla kaikenlaista, oltiin lahinna vaan lahekkain
- Mies meni tekemaan ruokaa (paneroituja kalafileita, uuniperunoita, keitettyja vihanneksia), mina luin kirjaa
- Syotiin, juotiin ruuan kanssa lasi valkoviinia ja jalkiruuaksi uunituoretta omenapiirakkaa
- Kaytiin liki tunnin kavelylla raikkaassa syysillassa
- Katsottiin Netflixista 2 episodia sarjaa
- Mentiin harrastamaan seksia, mina jain siita nukkumaan ja mies meni iltavirkkuna viela lukemaan kirjaa olohuoneeseen ja kayttamaan koiran iltapissalla

Kommentit (39)

Vierailija
21/39 |
18.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, moneltako se "töiden jälkeen" alkoi ja koska menit nukkumaan? Melko monen tunnin hommat sulla tossa. Uuniperunatkaan ei ihan minuutissa kypsy....

Vierailija
22/39 |
18.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

3 lasta perheessä.

Iltavuoronn jälkeen lasten nukkuessa Netflix sarjoja tai elokuva/seksiä, ruokailua ja päivän kuulumisten vaihtoa kullan kanssa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/39 |
18.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

treffit kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

treffit kirjoitti:

Kiitos kaikille tahan asti kommentoineille! :) 

Miten te lapsiperheet jaksatte tuota arkea, paivasta paivaan..? Kun noita vastauksia lukee niin tulee semmoinen olo, etta jopa vapaa-aikakin on aikataulutettu tyyliin viiden minuutin tarkkuudella o_0 Eika puhettakaan etta olisi paljoa omaa aikaa, mieluisaa tekemista tai laatuaikaa ihan vaan aikuisten kesken. Milloin te LEPAATTE? Paljonko nukutte yossa? (Itse 8-9 tuntia.) 

Oikeasti nostan hattua, mulla hajois paa varmaan alle viikossa.  

Kiitos empatiasta, kyllähän tämä aivan liian aikataulutettua elämää on. Harvemmin on hirveästi omaa aikaa, onneksi oli töissä tänään vähän löysempi päivä että sai pari tuntia huilia ja selailla nettiä ja tehdä jotain koulutuksia. Muuten on jaksaminen kortilla on elämä on kieli vyön alla juoksemista aamusta iltaan. Sitä jaksaa kun ei oikein vaihtoehtojakaan ole. 

Oman ajan puute on kyllä hirveää välillä, joskus iltaisin yritän piiloutua makuuhuoneeseen lukemaan hetkeksi että saisi hiukan levätä. Valitettavasti mieheni on oikein seurallinen olento ja kun huomaa että lapset eivät roiku minussa niin näkee mahdollisuutensa tulla minun kanssa seurustelemaan :-) Kivaa mutta väsyttävää. Olen yrittänyt sanoa, että kun suljen makkarin oven niin tarvitsen viisi minuuttia omaa aikaa tästä hullunmyllystä, mutta hänen on hyvin vaikea tätä sisäistää. 

Jostain syystä lapset antavat isänsä olla rauhassa, viikonloppuaamut on sitä että mies syö aamupalaa ja lukee lehteä rauhassa kun itse juoksen lasten "äiti!" -huhuilujen perässä. Sitten kun olen saanut lapset hetkeksi ulos ja istahdan kahvikupposen kanssa sohvalle tulee mies energisenä kyselemään että mitäs tehtäisiin kun on tämä aamu huilailtu!

Voi ei :D Voin oikein kuvitella kun toinen tulee viattomana ja energiaa taynna pyorimaan jalkoihin kun itse just saa hetken hengahdystauon..

Kai te sentaan jotain irtiottoja joskus saatte, lapset jonnekin yon yli hoitoon..? Tai voisitko edes itse lahtea etta lapset olisivat viikonloppuaamun isansa vastuulla? Esim. pe-iltana hotelliin ja siella rauhallinen aamiainen (sen lehden kanssa!) kaikessa rauhassa ja sitten puoliltapaivin kotiin..? Ihan vaan etta koko illan ohjelma olisi illallinen ja tuntien kylpy hyvan kirjan kanssa? 

Tai jos ei ole varaa niin vaikka jonkun kaverin luo?

Mulla on yksi ystava joka on myos aiti, han tulee mun luo "karkuun" joskus pe-iltana silleen etta olen lammittanyt saunan valmiiksi. Otetaan pari viinia, parannetaan maailmaa, syodaan hyvin ja han lahtee sitten aamiaisen jalkeen taas takaisin kotiin levanneena. 

16.30 ylittyi jo..

-ohis

Ei ohittunut CET ;) Kello on nyt 16.12.

Vierailija
24/39 |
18.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap, moneltako se "töiden jälkeen" alkoi ja koska menit nukkumaan? Melko monen tunnin hommat sulla tossa. Uuniperunatkaan ei ihan minuutissa kypsy....

16.35 alkoi. Asun kahden minuutin ajomatkan paassa toista :) 

Omppupiirakka meni uuniin n. klo 17.00, uuniperunat valmiiksi lampimaan uuniin n. klo 18. Olivat siella kolme varttia (olivat pienia, punaisia puikulaperunoita jotka mies viela puolitti) ja lahdettiin kavelylle siina seitseman maissa, oltiin takaisin ehka n. 19.45-20.00. Kaksi 50 minuutin episodia, oltaiskohan hipsitty makkariin siina puoli kymmenen - kymmenen valilla. Varmaan n. 22.30 nukuin.

Vierailija
25/39 |
18.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vartissa söitte pää- ja jälkiruuan sekä viinit? Ette siivonneet keittiötä?

Vierailija
26/39 |
18.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähdin baariin dokaileen.

Tänään vp ja jyhti darra, mutta hauskaa oli!

Vois ottaa muutaman loivarituopin paikallisessa ku huomenna  vasta yövuoroon duuniin. Tsup!

Vierailija
27/39 |
18.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vartissa söitte pää- ja jälkiruuan sekä viinit? Ette siivonneet keittiötä?

Ajat oli "noin" aikoja, varmaan ma vapaa-aikaani kellotan.

Keittio siivotaan jo kokatessa ja lautaset ym huuhtaistaan ja laitetaan astianpesukoneeseen, menee n. minuutti. 

Ja nyt kotiin!!! :) 

Vierailija
28/39 |
18.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

treffit kirjoitti:

Jostain syystä lapset antavat isänsä olla rauhassa, viikonloppuaamut on sitä että mies syö aamupalaa ja lukee lehteä rauhassa kun itse juoksen lasten "äiti!" -huhuilujen perässä. Sitten kun olen saanut lapset hetkeksi ulos ja istahdan kahvikupposen kanssa sohvalle tulee mies energisenä kyselemään että mitäs tehtäisiin kun on tämä aamu huilailtu!

Minkä ikäisiä lapset ovat? Minkälainen piha teillä on? Uskallatko laittaa heidät ulos, jolloin te vanhemmat rentoudutte?

Vierailija
29/39 |
18.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulin kotiin vasta vähän ennen kymmentä illalla kun menin suoraan työpaikalta kielikurssille. Kotona: salamannopea kassin purku ja pakkaus seuraavalle päivälle, iltaruuan lämmitys, wc:ssä käynti ja syöminen, uutisten lukua kännykästä n. 15 min ja nukkumaan (n. Klo 2330).

M43, yksineläjä

Vierailija
30/39 |
18.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eineskeitto naamariin ja tietokoneen ääreen jumittamaan.

Vierailija
31/39 |
18.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääsin neljältä töistä. Hain kaupungilta erään terveystuotteen. Olin nukkunut huonosti, join kahvia töiden jälkeen kotona. Katottiin miehen kanssa Netflixiä, syötiin viikonlopulta jäänyttä ruokaa. Ysiltä sänkyyn, n. Puoli kymmenen nukahdin rättiväsyneenä.

Vierailija
32/39 |
18.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulin kotiin kaupan kautta, olinkohan vähän ennen viittä kotona. Ekana koirat lyhyelle kävelylle ja sitten niille ja kissoille ruokaa.

Itselleni lämmitin laiskana pakastepizzan ja istuin koneen äärelle syömään.

Joskus seitsemän maissa menin pihalle istuttamaan ostamani kanervat.

Sit iski kauhee väsähdys ja luin hetken kirjaa sohvalla maaten. Nukahdin.

Puol kymmeneltä pakotin itseni hereille ja ylös. Taisin jotain välipalaa ottaa ja kohta lähteä iltalenkille koirien kanssa.

Lenkin jälkeen pikainen suihkussa käynti, kisuille iltapalaa ja itsekin söin vielä banaanin.

Sänkyyn menin aika tasan klo 00 ja luin vielä vähän kirjaa.

Aika perus arki-ilta mulle, yksin asun.

Vierailija
33/39 |
18.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hain lapset töistä tullessa, laitoin välipalaa ja lähtivät kavereille. Kävin miehen ja koiran kanssa lenkillä, sauna, iltapala, telkkaria. Koiran iltapissatus ja hieman pyykkien viikkausta klo 12 nukkumaan.

Vierailija
34/39 |
18.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menin töiden jälkeen Oodiin lainaamaan pari kirjaa, sitten näin ystävää kaupungilla. Kaupan kautta kotiin, kotona noin klo 21.30. Viestittelin kumppanin ja työkaverin kanssa hetken, sitten nukkumaan.

Vierailija
35/39 |
18.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamutöiden jälkeen tulin kotiin 8.30. Laitoin kahvia ja aamupalaa, kävin koiran kanssa korttelin ympäri. Lösähdin sohvalle päiväksi katsomaan tabletilta Beforeignersia.

Iltatöiden jälkeen tulin kotiin 19.00. Menin suihkuun, söin iltapalaa, kuuntelin koululaisten tärkeimmät kuulumiset, allekirjoitin jotain lappuja, pikakusetin koiran ja menin nukkumaan vähän ennen kymmentä.

Vierailija
36/39 |
18.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuksin 21v poikkikseni kanssa, sitten hän kokkasi mulle ja siivosi kämppäni kiltisti pitsiesiliina yllään :)

N 39

Vierailija
37/39 |
18.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keski-ikäisenä, vanhusten hoitajana, ei työpäivän jälkeen ole energiaa oikein muuhun,kuin lepäämiseen, jotta jaksaa taas seuraavan työpäivän. Töissä tulee käveltyä 10km, päivittäin. Elämä on työtä ja kotona olemista. Eipä juuri muuta. Vapaapäivät kuluvat levätessä.

Vierailija
38/39 |
18.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keski-ikäisenä, vanhusten hoitajana, ei työpäivän jälkeen ole energiaa oikein muuhun,kuin lepäämiseen, jotta jaksaa taas seuraavan työpäivän. Töissä tulee käveltyä 10km, päivittäin. Elämä on työtä ja kotona olemista. Eipä juuri muuta. Vapaapäivät kuluvat levätessä.

Vierailija
39/39 |
19.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

treffit kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

treffit kirjoitti:

Miten te lapsiperheet jaksatte tuota arkea, paivasta paivaan..? Kun noita vastauksia lukee niin tulee semmoinen olo, etta jopa vapaa-aikakin on aikataulutettu tyyliin viiden minuutin tarkkuudella o_0 Eika puhettakaan etta olisi paljoa omaa aikaa, mieluisaa tekemista tai laatuaikaa ihan vaan aikuisten kesken. Milloin te LEPAATTE? Paljonko nukutte yossa? (Itse 8-9 tuntia.) 

Oikeasti nostan hattua, mulla hajois paa varmaan alle viikossa.  

Kiitos empatiasta, kyllähän tämä aivan liian aikataulutettua elämää on. Harvemmin on hirveästi omaa aikaa, onneksi oli töissä tänään vähän löysempi päivä että sai pari tuntia huilia ja selailla nettiä ja tehdä jotain koulutuksia. Muuten on jaksaminen kortilla on elämä on kieli vyön alla juoksemista aamusta iltaan. Sitä jaksaa kun ei oikein vaihtoehtojakaan ole. 

Oman ajan puute on kyllä hirveää välillä, joskus iltaisin yritän piiloutua makuuhuoneeseen lukemaan hetkeksi että saisi hiukan levätä. Valitettavasti mieheni on oikein seurallinen olento ja kun huomaa että lapset eivät roiku minussa niin näkee mahdollisuutensa tulla minun kanssa seurustelemaan :-) Kivaa mutta väsyttävää. Olen yrittänyt sanoa, että kun suljen makkarin oven niin tarvitsen viisi minuuttia omaa aikaa tästä hullunmyllystä, mutta hänen on hyvin vaikea tätä sisäistää. 

Voi ei :D Voin oikein kuvitella kun toinen tulee viattomana ja energiaa taynna pyorimaan jalkoihin kun itse just saa hetken hengahdystauon..

Kai te sentaan jotain irtiottoja joskus saatte, lapset jonnekin yon yli hoitoon..? Tai voisitko edes itse lahtea etta lapset olisivat viikonloppuaamun isansa vastuulla? Esim. pe-iltana hotelliin ja siella rauhallinen aamiainen (sen lehden kanssa!) kaikessa rauhassa ja sitten puoliltapaivin kotiin..? Ihan vaan etta koko illan ohjelma olisi illallinen ja tuntien kylpy hyvan kirjan kanssa? 

Tai jos ei ole varaa niin vaikka jonkun kaverin luo?

Mulla on yksi ystava joka on myos aiti, han tulee mun luo "karkuun" joskus pe-iltana silleen etta olen lammittanyt saunan valmiiksi. Otetaan pari viinia, parannetaan maailmaa, syodaan hyvin ja han lahtee sitten aamiaisen jalkeen taas takaisin kotiin levanneena. 

Ihania ehdotuksia! Kiitos muistutuksesta, pitääkin varata hotelliyö miehen kanssa syksyksi. Lasten ollessa pieniä käytiin pari kertaa vuodessa yksi yö nukkumassa ja syömässä rauhassa, mutta lasten aloitettua koulun on käytetty paljon isovanhempia koulun monien lomapäivien pelastajina kun itse on töissä. Ei ole sitten viitsinyt vaivata oman päänsä tuulettamiseenkin.

Onneksi lapset kasvaa ja koko ajan on helpottanut, kohta jo tulevat itse koulusta kotiin, millä jo voittaa parikin tuntia viikossa!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi kaksi