Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mita teitte eilen kotona duunin jalkeen?

treffit
18.09.2019 |

Eli mita teitte eilen kotona toitten jalkeen? Kiinnostaa, mitka ovat muiden arkirutiinit. :) Mainitse myos perheesi kokoonpano ja iat.

Tassa meidan askareet sen jalkeen kun tulin toista kotiin (mies oli kotona), ollaan lapseton, avoliitossa asuva pari N44/M30:

- Kaytiin valikoimassa pihapuusta muutama omena ja tehtiin yhdessa omenapiirakkaa
- Kun piirakka oli uunissa, juteltiin sohvalla kaikenlaista, oltiin lahinna vaan lahekkain
- Mies meni tekemaan ruokaa (paneroituja kalafileita, uuniperunoita, keitettyja vihanneksia), mina luin kirjaa
- Syotiin, juotiin ruuan kanssa lasi valkoviinia ja jalkiruuaksi uunituoretta omenapiirakkaa
- Kaytiin liki tunnin kavelylla raikkaassa syysillassa
- Katsottiin Netflixista 2 episodia sarjaa
- Mentiin harrastamaan seksia, mina jain siita nukkumaan ja mies meni iltavirkkuna viela lukemaan kirjaa olohuoneeseen ja kayttamaan koiran iltapissalla

Kommentit (39)

Vierailija
1/39 |
18.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

N45 asun yksin

Tein ruokaa. Tein kotihommia. Katoin telkkua. Join viiniä.

Vierailija
2/39 |
18.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menin kotiin saavuttuani päikkäreille (klo oli silloin noin 18). Mies puuhaili ulkona pihajuttuja ja tuli jossain vaiheessa viereen. Herättiin 19.30, menin laittamaan ruokaa. Katsottiin Ensitreffit alttarilla ja Kympin uutiset. Mentiin takaisin sänkyyn, minä nukahdin heti, mies luki kirjaa, en tiedä milloin on nukahtanut.

N+M 50++

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/39 |
18.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko sinua ap. Olit täällä palstalla eilenkin. Tiedän sen, koska minäkin olin. Sinut on niin helppo tunnistaa, koska sinulla on tuo nimimerkki ja näppäimistöstäsi puuttuu ääkkoset. Sinä väität, että sinä olet työssäkäyvä. Paskanmarjat. Sinä päivystät täällä aamusta iltaan AINA.

Vierailija
4/39 |
18.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulin töistä klo 15 ja hain taaperon matkalla päikystä. Isommat lapset olivat jo kotiutuneet koulusta ja heillä oli yksi kaveri mukanaan. Pelasivat pleikkaa ja lähtivät ulos. Mies tuli töistä ja lähti yhden lapsen kanssa parturiin, itse huilailin hetken taaperon kera sohvalla. Lasten kaveri lähti ja tehtiin miehen kanssa ruokaa ja syötiin yhdessä päivällinen. Yksi lapsista teki läksyjä ja lähti harrastukseen ja me muut lähdettiin ulos. Ulkoiltiin pari tuntia ja sitten iltapalaa ja nukkumaan. Aamulla klo soitti 05.30. Oli mukava päivä kun itselläkin oli aamuvuoro. Usein olen töissä klo 22 asti illalla ja silloin en näe muuta perhettä kuin aamulla vilaukselta..

Vierailija
5/39 |
18.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itkin.

M39, tytär 8v

Vierailija
6/39 |
18.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itkin.

M39, tytär 8v

Miksi?

Vierailija
7/39 |
18.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin viemässä toisen lapsen säbäharkkoihin. Hain tullessa pikaisesti koiralle ruokaa lemmikkikaupasta. Kotona pyykkiä pesuun, ruuan valmistus ja söin itse toisen lapsen kanssa, sitten hakemaan toinen lapsi harkoissa, hän söi kotiin tultuaan. Sitten patistettiin lapsia kokeisiin lukuun (matikka isommalla, ylli pienemmällä) ja lähdin koiran kanssa tunniksi metsään. Sen jälkeen kävin läpi matikkaa vielä isomman lapsen kanssa ja kyselin pienemmältä myös koealuetta. Pienemmän koe onneksi vasta perjantaina. Iltapalaa, normaaleja iltatouhuja, pyykit kuivumaan, suihku, tenavat nukkumaan, koira vielä ulos, oma suihku. Mies työreissulla, viestiteltiin vielä illalla, pääsi hotelliin turvallisesti. Nukkumaan koiran viereen klo 23.30.

Vierailija
8/39 |
18.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulin kotiin töistä, heitin kuopuksen treeneihin, jatkoin töiden tekoa. Lämmitin eilistä lasagnea ja vahdin, että kotona olevat lapsetkin söi sitä. Pesin koneellisen pyykkiä, normaalia paikkojen raivausta. Eilen oli siinä mielessä erikoinen ilta, että isä ehti kotiin hakemaan ja viemään keksimmäisen ja esikoisen treeneihin ja hakemaan kuopuksen, joten tosiaan ehdin tehdä niitä töitä tuossa illalla. Vanhemmat 48v, 17v, 14v ja 12v lapset. 

Vierailija
9/39 |
18.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töissä neljään, kotiin syömään. Miesystävä tuli seiskan aikaan, käytiin lenkill ja katottiin vähän aikaa telkkaria. Sitten melkoista seksiä.... uhhuh. Katottiin vielä telkkaria puoleen yöhön

Vierailija
10/39 |
18.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävelin kotiin ruokakaupan kautta, kesti noin tunnin. Söin salaattia ja viipaleen leipää ja join 0.33 kaljan. Tuijotin väsyneenä Big Brotheria ja join teetä odotellessa miehen töiden loppumista. Sitten lähdin miehen kanssa Ikeaan, söin katkarapuvoileivän, ostin pienen lipaston ja koottiin se vielä ennen nukkumaanmenoa.

Vierailija
11/39 |
18.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Join vitaminoidun veden loppuun ja mentiin nukkumaan. That's it.

Vierailija
12/39 |
18.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla myös tuli sellanen olo että ap on keksinyt juttunsa.

Vierailija
13/39 |
18.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töistä klo 16, lapset koulusta ja kotiin ruoan laittoon. Syötiin klo 17:15 ja sitten siivoilin keittiötä, pesin pyykkiä, raivasin taloa huomista siivousta varten, autoin lapsia läksyissä ja soittoläksyissä sillä aikaa kun mies oli lenkillä. Annoin lapsille iltapalaa ja mies hoiti muut lasten iltatoimet lenkiltä tultuaan. Itse rentouduin ja luin kirjaa. Kello yhdeksältä parkkeerasimme miehen kanssa telkkarin eteen. Tunnin telkkarin katsomisen jälkeen laitoin vaatteet valmiiksi seuraavalle päivällä, pakkasin lasten jumppavaatteet ja eväät kouluun. Sitten nukkumaan. Normia normimpi ilta.

Vierailija
14/39 |
18.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En usko sinua ap. Olit täällä palstalla eilenkin. Tiedän sen, koska minäkin olin. Sinut on niin helppo tunnistaa, koska sinulla on tuo nimimerkki ja näppäimistöstäsi puuttuu ääkkoset. Sinä väität, että sinä olet työssäkäyvä. Paskanmarjat. Sinä päivystät täällä aamusta iltaan AINA.

No sinahan kunnon Interwebsin Sherlock olet, kun ihan tunnistat. Totta KAI minut on helppo tunnistaa - siksihan kaytan tuota nimimerkkia. :D

En tieda huomasitko mutta taalla oli tanaan ketju, jossa valitettiin sita, ettei toissa ole juurikaan tekemista. Mina kuulun myos tuohon kastiin, vaikka en ko. ketjuun kommentoinutkaan. Eli on ihan taysin mahdollista olla seka toissa, etta "paivystaa" taalla. :) 

En muuten paivysta aina, vaan ajalla 08.00-16.30 CET (mun tyoaika) maanantaista perjantaihin. Kotona jos olen niin on muutakin tekemista. Kuten aloituksesta nakee. ;) 

Vierailija
15/39 |
18.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kaikille tahan asti kommentoineille! :) 

Miten te lapsiperheet jaksatte tuota arkea, paivasta paivaan..? Kun noita vastauksia lukee niin tulee semmoinen olo, etta jopa vapaa-aikakin on aikataulutettu tyyliin viiden minuutin tarkkuudella o_0 Eika puhettakaan etta olisi paljoa omaa aikaa, mieluisaa tekemista tai laatuaikaa ihan vaan aikuisten kesken. Milloin te LEPAATTE? Paljonko nukutte yossa? (Itse 8-9 tuntia.) 

Oikeasti nostan hattua, mulla hajois paa varmaan alle viikossa.  

Vierailija
16/39 |
18.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla myös tuli sellanen olo että ap on keksinyt juttunsa.

Mulla taas tuli tasta kommentista vahan surullinen olo. 

Surullinen olo sun puolesta.

Jos olisin keksinyt jotain, niin olisin ehka keksinyt jotain vahan lennokkaampaa? Ihan perusjuttujahan nuo, mita listasin, kai on, ja jos sulle ei ole (so. tuntuu etta on pakko olla keksittya), niin sun elamassa on varmaan jotain vahemman hyvalla tolalla. :( 

Jaksamista <3 

Vierailija
17/39 |
18.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen oli hieman kiireisempi ilta; 

tulin kaupan kautta kotiin jossa odotti valmiina nuoremman tyttären keittämät kahvit ja mies. Esikoinen teki lähtöä töihinsä. Nuorempi tytär alkoi samantien kuorimaan perunoita muusiin ja minä laitoin kattilaan veden kiehumaan.

Istahdin miehen kanssa kahville ja siinä samalla höpistiin päivän tapahtumat ja kun kahvikupposet oli juotu kaivoin esille illan harrastuksessa tarvittavat kamat ja tarkistin että kaikki on kuin pitääkin.

Pienet huilit sängyllä, tytärkin tuli viereen selaamaan kännykkäänsä. Sit kävin laittamassa uunimakkaran uuniin ja katoin pöydän. Syötiin ja lähdettiin miehen kanssa samointein ruokapöydästä harrastamaan, tytär jäi siivoamaan keittiötä.

Illalla yhdeksältä kotiin, suihkun kautta iltapalalle, tytär istahti myös. Höpistiin omiamme, sanottiin hyvät yöt ja mentiin nukkumaan. Laitoin esikoiselle töihinsä (vuoro loppui puoliltaöin) viestin että rakastan häntä ja toivottelin hyvät yöt.

Normaalisti ei oo noin kiireistä, mutta parina päivänä viikossa pitää hoppua joko oman tai nuoremman harrastuksen kanssa. Esikoinen kulkee omilla kyydeillään.

Vierailija
18/39 |
18.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

treffit kirjoitti:

Miten te lapsiperheet jaksatte tuota arkea, paivasta paivaan..? Kun noita vastauksia lukee niin tulee semmoinen olo, etta jopa vapaa-aikakin on aikataulutettu tyyliin viiden minuutin tarkkuudella o_0 Eika puhettakaan etta olisi paljoa omaa aikaa, mieluisaa tekemista tai laatuaikaa ihan vaan aikuisten kesken. Milloin te LEPAATTE? Paljonko nukutte yossa? (Itse 8-9 tuntia.) 

Kiitos empatiasta, kyllähän tämä aivan liian aikataulutettua elämää on. Harvemmin on hirveästi omaa aikaa, onneksi oli töissä tänään vähän löysempi päivä että sai pari tuntia huilia ja selailla nettiä ja tehdä jotain koulutuksia. Muuten on jaksaminen kortilla on elämä on kieli vyön alla juoksemista aamusta iltaan. Sitä jaksaa kun ei oikein vaihtoehtojakaan ole. 

Oman ajan puute on kyllä hirveää välillä, joskus iltaisin yritän piiloutua makuuhuoneeseen lukemaan hetkeksi että saisi hiukan levätä. Valitettavasti mieheni on oikein seurallinen olento ja kun huomaa että lapset eivät roiku minussa niin näkee mahdollisuutensa tulla minun kanssa seurustelemaan :-) Kivaa mutta väsyttävää. Olen yrittänyt sanoa, että kun suljen makkarin oven niin tarvitsen viisi minuuttia omaa aikaa tästä hullunmyllystä, mutta hänen on hyvin vaikea tätä sisäistää. 

Jostain syystä lapset antavat isänsä olla rauhassa, viikonloppuaamut on sitä että mies syö aamupalaa ja lukee lehteä rauhassa kun itse juoksen lasten "äiti!" -huhuilujen perässä. Sitten kun olen saanut lapset hetkeksi ulos ja istahdan kahvikupposen kanssa sohvalle tulee mies energisenä kyselemään että mitäs tehtäisiin kun on tämä aamu huilailtu!

Vierailija
19/39 |
18.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

treffit kirjoitti:

Kiitos empatiasta, kyllähän tämä aivan liian aikataulutettua elämää on. Harvemmin on hirveästi omaa aikaa, onneksi oli töissä tänään vähän löysempi päivä että sai pari tuntia huilia ja selailla nettiä ja tehdä jotain koulutuksia. Muuten on jaksaminen kortilla on elämä on kieli vyön alla juoksemista aamusta iltaan. Sitä jaksaa kun ei oikein vaihtoehtojakaan ole. 

Oman ajan puute on kyllä hirveää välillä, joskus iltaisin yritän piiloutua makuuhuoneeseen lukemaan hetkeksi että saisi hiukan levätä. Valitettavasti mieheni on oikein seurallinen olento ja kun huomaa että lapset eivät roiku minussa niin näkee mahdollisuutensa tulla minun kanssa seurustelemaan :-) Kivaa mutta väsyttävää. Olen yrittänyt sanoa, että kun suljen makkarin oven niin tarvitsen viisi minuuttia omaa aikaa tästä hullunmyllystä, mutta hänen on hyvin vaikea tätä sisäistää. 

Jostain syystä lapset antavat isänsä olla rauhassa, viikonloppuaamut on sitä että mies syö aamupalaa ja lukee lehteä rauhassa kun itse juoksen lasten "äiti!" -huhuilujen perässä. Sitten kun olen saanut lapset hetkeksi ulos ja istahdan kahvikupposen kanssa sohvalle tulee mies energisenä kyselemään että mitäs tehtäisiin kun on tämä aamu huilailtu!

Voi ei :D Voin oikein kuvitella kun toinen tulee viattomana ja energiaa taynna pyorimaan jalkoihin kun itse just saa hetken hengahdystauon..

Kai te sentaan jotain irtiottoja joskus saatte, lapset jonnekin yon yli hoitoon..? Tai voisitko edes itse lahtea etta lapset olisivat viikonloppuaamun isansa vastuulla? Esim. pe-iltana hotelliin ja siella rauhallinen aamiainen (sen lehden kanssa!) kaikessa rauhassa ja sitten puoliltapaivin kotiin..? Ihan vaan etta koko illan ohjelma olisi illallinen ja tuntien kylpy hyvan kirjan kanssa? 

Tai jos ei ole varaa niin vaikka jonkun kaverin luo?

Mulla on yksi ystava joka on myos aiti, han tulee mun luo "karkuun" joskus pe-iltana silleen etta olen lammittanyt saunan valmiiksi. Otetaan pari viinia, parannetaan maailmaa, syodaan hyvin ja han lahtee sitten aamiaisen jalkeen taas takaisin kotiin levanneena. 

Vierailija
20/39 |
18.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

treffit kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

treffit kirjoitti:

Voi ei :D Voin oikein kuvitella kun toinen tulee viattomana ja energiaa taynna pyorimaan jalkoihin kun itse just saa hetken hengahdystauon..

Kai te sentaan jotain irtiottoja joskus saatte, lapset jonnekin yon yli hoitoon..? Tai voisitko edes itse lahtea etta lapset olisivat viikonloppuaamun isansa vastuulla? Esim. pe-iltana hotelliin ja siella rauhallinen aamiainen (sen lehden kanssa!) kaikessa rauhassa ja sitten puoliltapaivin kotiin..? Ihan vaan etta koko illan ohjelma olisi illallinen ja tuntien kylpy hyvan kirjan kanssa? 

Tai jos ei ole varaa niin vaikka jonkun kaverin luo?

Mulla on yksi ystava joka on myos aiti, han tulee mun luo "karkuun" joskus pe-iltana silleen etta olen lammittanyt saunan valmiiksi. Otetaan pari viinia, parannetaan maailmaa, syodaan hyvin ja han lahtee sitten aamiaisen jalkeen taas takaisin kotiin levanneena. 

16.30 ylittyi jo..

-ohis

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi yksi