Puhelinmyyjä pakotti ostamaan liittymän
Yritin sanoa etten halua vaihtaa liittymää ja sanoin vielä että oikeesti on kiire niin hän hyökkää päälle toi on niin vanha juttu nyt kuuntelet! Jäi todella ahdistava olo tilanteesta ja en voinut muuta kuin ottaa sen aion kyllä palauttaa sen takaisin
Kommentit (10)
Itse sanon "ei kiitos, hyvää päivänjatkoa!" ja suljen puhelun.
Eikä pakottanut, vaan olet vässykkä joka ei osaa sanoa "ei kiitos" ja laittaa puhelua poikki riippumatta siitä mitä se markkinoija ulisee.
Itse lunttaan luurin korvaan samantien, kun tunnistan puhelinmyyjän.
Ja numero estolistalle puhelimesta, loppuu se väkisin tuputus. :D
Luuri kiinni, mikä siinä on niin vaikeaa? Ei se sinun vikasi ole jos puhelinmyyjä ei usko kun sanot ettei kiinnosta. Ihan hyvällä omatunnolla voi löydä luurin kiinni.
Vierailija kirjoitti:
Eikä pakottanut, vaan olet vässykkä joka ei osaa sanoa "ei kiitos" ja laittaa puhelua poikki riippumatta siitä mitä se markkinoija ulisee.
Näin se on. Asiakas päättää mitä haluaa, ei myyjä.
Numerosta 060013404 voi tilata puhelinmyyntieston. On voimassa muistaakseni pari vuotta ja maksaa noin euron tai jotain.
Meillä puhelinmyyjä kuulee aika pian "Tuut tuut tuut" äänen, jos ei usko puhetta.
Anders kirjoitti:
Numerosta 060013404 voi tilata puhelinmyyntieston. On voimassa muistaakseni pari vuotta ja maksaa noin euron tai jotain.
Ei toimi minulla, puhelinmyyjät soittelevat estosta huolimatta.
Mikäs ap:n numero on? Minulla olisi edullisesti hyvä silta Nykistä myynnissä.
Uskomatonta kannattaa tehdä Valittus ei on ei.