Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen päättänyt kestää vanhenemisen sillä ehdolla, että pysyn samoissa mitoissa kuin parikymppisenä

Vierailija
18.09.2019 |

Muuten ajatus tuntuu täysin kestämättömältä.

Muita joita ikääntyminen ahdistaa??

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
18.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä missään nimessä käytä kumminkaan niitä samoja vaatteita joihin mahduit 20 vuotiaana.

Siis ihan hirveää kun ihmiset käyttävät 20 v sitten muodissa olleita ”hyviä” vaatteita. Ne vanhat vaatteet vanhentavat sitten sinut sen 20 vuotta.

Hirvittää kun tuttava käyttää housuja vuodelta 1982 ja takia.

Vierailija
22/27 |
18.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai niin, kiva tietää. Mutta ihan vinkkinä vaan, että jokainen meistä joutuu ikävä kyllä ikääntymään. Ei siinä keltään kysellä, että kestätkö nyt varmasti tämän ikääntymisen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
18.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se onnistuu. 

Olen nyt viisikymppinen ja kutakuinkin saman kokoinen kuin 30 vuotta sitten. Painoin silloin 52kg, nyt painan 55kg mutta pituudesta olen joutunut menettämään muutaman sentin  jalkapöydän laskeutumisen takia. Rinnanympärys on kasvanut mutta lantio pysynyt lähes enneallaan.

Vierailija
24/27 |
18.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naama kun rupsahtaa, se on menoa. Muutama lisäkilo olisi jopa eduksi.

T. sama paino kuin 20 v, nyt 60 v.

Muista olla ottamatta aurinkoa ja tupakka pois. Olen 70 ja sama painokuin 20 v,

Naamakaan ei ole pahimmasta päästä, koska minua on luultu alakoululaisten lastenlasteni äidiksi. Liiku myös paljon.

Vierailija
25/27 |
18.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä päätös. En itse tehnyt tuota päätöstä, mutta olen saman kokoinen edelleen kuin parikymppisenä. Nyt yli 50 v. Raskaudet eivät muuttaneet tätä peruspainoani, ehkä olen nyt muutaman kilon kevyempi.

En ole koskaan ollut ahdistunut vanhenemisesta ja koska paino ei ole jojoillut, niin näytän mielestäni ikäisekseni aika hyvältä.

Hoikan on kiva pukeutua, kaikki näyttää hyvältä ja mikä tärkeintä, liikkuminen on helppoa ja mukavaa.

Vierailija
26/27 |
18.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se ei ole vaikeeta, jos olet hyvässä kunnossa. Sitten on vaikeeta jos hormonit on sikinsokin. Menopaussi kasvattaa usealle vatsapömpän, mutta sen voi imaista pois. Ei lähde millään jumpalla.

Vierailija
27/27 |
18.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua on ruvennut vasta nyt ahdistamaan (59v) kun terveysongelmia on tullut.

Mitä ap sanoi painosta on ihan suotavaa ja kannatettavaa mutta aika vaikeaa. Itsekin olin lähes 40v saakka samanpainoinen kuin 16v:nä mutta sitten tuli lihasmassaa joka jäi. Eli paino nousi laihasta normaalipainoiseksi.

Juuri tehdyn kehonkoostumusmittauksen mukaan lihasmassaa on tosi hyvin ja vastaa ikää 54v mutta tähän on vaadittu koko kesä ruumiillista työtä raksalla. 6-10h mikä ei todellakaan ole aina mahdollista

Kropan malli muuttunut parikymppisestä tietenkin, olenhan saanut 4 lastakin