Miksi mies roikkuu....
vieläkin deitti-palstalla (itse piilotin jo oman profiilin mutta käyn silti päivittäin tarkistamassa onko tuo mies ollut usein paikalla) vaikka väittää, ettei etsi muita - kun löysi minut? Kirjoiteltu ollaan vasta muutama päivä, mutta itte en jotenkin tuollaisen puheita ota tosissaan.
Mies on ainakin palstalla käynyt 2-3 kertaa päivän mittaan. Ja se ei ole minusta kanssa hyvä piirre, kun kirjoitellaan iltaisin, niin hän ei heti vastaa viesteihini - vaan menee aina muutaman minuutin tauko & sitten vasta vastaus tulee. Eli ihan kuin kirjoittaisi jonkun toisen kanssa samaan aikaan.
Samoin se laittaa epäilykset liikkeelle, kun mitä vain olen hänelle sanonut, niin kaikki käy. Esim, on valmis aluksi etäsuhteeseen, voi muuttaa tänne lähemmäs minua, yhteenmuuttokin jossain vaiheessa sopii.... Eihän nyt aina ihminen voi olla tuollainen "jees jees - kaikki käy".
Noh taidan tehdä niin, että kirjoittelen itse harvemmin. Usein tuo saa miehen kiinnostuksen katoamaan.
Kommentit (24)
Kommentoin vain viimeistä lausetta. Kunpa kaikki miesten perään vinkuvat naiset tajuaisivat tämän yksinkertaisen asian. Älä juokse miehen perässä vaan laita se juoksemaan perässäsi. Siitä näet onko kiinnostus todellista.
No saahan sitä puuhata ja touhuta mitä tahansa kenen kanssa tahansa ennenkuin sormus on sormessa.
Vierailija kirjoitti:
Kommentoin vain viimeistä lausetta. Kunpa kaikki miesten perään vinkuvat naiset tajuaisivat tämän yksinkertaisen asian. Älä juokse miehen perässä vaan laita se juoksemaan perässäsi. Siitä näet onko kiinnostus todellista.
Toismies ei juokse naisten perässä vaan ottaa naisen omakseen.
odotin että lause jatkuis:
... olohuoneen katosta köydestä eikä oo puhunu mitään pariin päivään?
"Kirjoiteltu muutama päivä ja yhteenmuuttokin sopii" *facepalm*
Mitäs jos nyt ihan ensiksi tapaisitte? Vasta sen jälkeen kannattaa miettiä seurustelukuvioita. Ja parin vuoden seukkaamisen jälkeen asumista.
Olettaen että tulee edes toista tapaamista.
Jos on pitkä välimatka niin videopuhelu ensin. Vaikka jo tänä iltana. Jos jompikumpi ei halua niin eiköhän se ollut siinä.
Tänä aamuna toivotti hyvää huomenta - viestin välityksellä. Pari aiempaa aamua itse toivotin hänelle.
Se tosin ei minusta ollut kivasti sanottu, kun kerran tuumi, että "sitten kun oot mun, en päästä irti" Ketään ei voi omistaa. Se on selvä homma.
Edelleen on tänäkin päivänä palstalla käynyt.
Kysyin illasta joko aika palstalla loppui ja oletko yhteyksissä muihin?
Sanoi, että aika loppuu tänään ja on vain minun kanssa. No jos asia on näin, miksi käy palstalla?
Ei ole kyllä luottamusta oikein moiseen mieheen.
Miks joku tuntematon on sulle velkaa mitään? Ihan turha suunnitella mitään suhteita ja asumiskuvioita parin päivän viesteilyn jälkeen. Facepalm täältäkin...
Jos joku kyttäis mun profiilin piilottamista tai julkistamista ja vielä huomauttelisi siitä niin jättäisin kyllä moisen potentiaalisesti mustasukkaisen hullun jatkamaan etsintää.
Jätä tuollainen retku heti. Noista ei ole.kuin harmia.
No se on vain minun omaa testailua kysellä suhde-kuvioista ja asumis-asioista. Näkee onko toisella kiinnostusta?
Vaikka on tässä niin kaikkia hiihtäjiä jo nähty. Etten kyllä mihinkään puheisiin täysillä luota. Osaa kyllä ittekin peliä miesten kanssa pelata.
Kun huomaan miehen peluriksi niin vedätän ja kunnolla. Kiltit ja rehelliset saa aidon huomion.
Vierailija kirjoitti:
No se on vain minun omaa testailua kysellä suhde-kuvioista ja asumis-asioista. Näkee onko toisella kiinnostusta?
Vaikka on tässä niin kaikkia hiihtäjiä jo nähty. Etten kyllä mihinkään puheisiin täysillä luota. Osaa kyllä ittekin peliä miesten kanssa pelata.
Jäi jotenkin karmiva fiilis tosta testailusta.. Näätkö muka kiinnostuksen siitä että edes ilman face to face tapaamista joku on jo valmis muuttamaan luoksesi? Itse näen epätoivon (kaikki käy) tai ovelan pelaajan mutta en muuta.. Ja epätoivoisen kuka tahansa kumppaniksi nyt ei kai kukaan halua..
Mä en mieltäisi pelkkää netissä kirjoittelua vielä seurusteluksi. Miksi tuossa vaiheessa pitäisi tunnukset poistaa?
Laitoin vain profiilini piiloon. Koen, että ei ole hyvästä kirjoitella useamman kanssa. Jos juttu lähtisi kulkemaan kummankin kanssa sujuvasti eteenpäin, niin täytyisi päättää kumpaanko alkaa tutustumaan enemmän? Siksi syytä keskittyä yhteen. Vaikkei luottamus ole kovin korkealla. Mutta katsoo nyt vielä jonkin ajan.
Koska se kirjoittelee muidenkin naisten kanssa. Btw, aika creepyä että stalkkaat onko äijä ollut online.
Vierailija kirjoitti:
Laitoin vain profiilini piiloon. Koen, että ei ole hyvästä kirjoitella useamman kanssa. Jos juttu lähtisi kulkemaan kummankin kanssa sujuvasti eteenpäin, niin täytyisi päättää kumpaanko alkaa tutustumaan enemmän? Siksi syytä keskittyä yhteen. Vaikkei luottamus ole kovin korkealla. Mutta katsoo nyt vielä jonkin ajan.
Toihan ois just hyvä tilanne. Hyvällä tuurilla nappais jommankumman kanssa! Nyt vaan kasaat liikaa odotuksia ja paineita tähän yhteen, joka vain katselee.
Kyllä se kannattaa pitää ne verkot siellä vesillä ennekuin on tavattu, kemiaa ei voi vaihtaa viestein tai puheluin.
Jotenkin ihan absurdi tuo pelko, että sitten joutuisi valitsemaan, onko se nettideitti palsta muka pelkkiä helmiä täynnä? No ei ole..
Taitaa roikottaa muitakin kuin sua.