Kamalaa olla jo vanha kurppa
Miten elämä meni näin nopeasti? Ei oikein ole enää mitään odotettavaa.
Kommentit (25)
Villakangasmi kirjoitti:
Se on hirveetä kattoo!
Kato ohi. Niin miehetkin tekee.
Kaikki vanhenevat.
Nuoret miehet näyttivät hoikilta ja hyviltä, mutta keski-ikäiset miehet näyttävät norpilta.
Voi nyyhkis.
”Ohi” elämä on esimerkiksi niiltä, joiden itsetunto ja elämänsisältö on perustunut enimmäkseen ulkonäköön alkuaankin.
Samat on ajatukset. Eihän siitä ole kuin hetki, kun omaa kuvajaista katsoessa vastaan katsoi nuori ja virkeä kurppa. Rannalla saattoi vislata perään useampikin tirppa. Nyt sulat tippuu ja kiilto on kadonnut. Ainoa, joka katsoo silmät kiiluen on yleensä joku raadonsyöjä.
Jaa täällä on muitakin kurppajaostoon kuuluvia.
Mielenkiinnolla odotan, millon se elämänvaihe alkaa että aamulla on aina joku paikka kipeä. On siis edelleen jotain mitä odottaa.
Jos oikeasti ap on vanhempi nainen, olen todella pahoillani, ettet osaa arvostaa itseäsi tuon korkeammalle. Minä olen 62 v ja elän onnellisinta aikaa elämässäni.
Ihanaa olla seesteinen ja terve vielä! Saan elää juuri sellaista elämää kuin haluan.
Sehän se on tärkeintä, että joku katsoo... Itse olen niin tyytyväinen että olen näkymätön.
Vierailija kirjoitti:
Voi nyyhkis.
”Ohi” elämä on esimerkiksi niiltä, joiden itsetunto ja elämänsisältö on perustunut enimmäkseen ulkonäköön alkuaankin.
Ei edes ole. Mutta näin kurppana kivan kumppanin löytämknen on vaikeampaa kuin mitä 10v sitten ehkä olisi ollut.
Parametrit vaan määrittää uusiksi, siinä ratkaisu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi nyyhkis.
”Ohi” elämä on esimerkiksi niiltä, joiden itsetunto ja elämänsisältö on perustunut enimmäkseen ulkonäköön alkuaankin.Ei edes ole. Mutta näin kurppana kivan kumppanin löytämknen on vaikeampaa kuin mitä 10v sitten ehkä olisi ollut.
Aivan toivoton tehtävä. Vaikka kuinka yrität asennossa kenottaa, ja vetää kupua sisäänpäin, niin jotenki sitä vaan maastoutuu liian hyvin maisemaan kun ei tuu huomatuksi. /eri kurppa
Vierailija kirjoitti:
Villakangasmi kirjoitti:
Se on hirveetä kattoo!
Kato ohi. Niin miehetkin tekee.
Tuota lausahdusta viljelevät yhä vanhempani, usein kommenttina omaan tai toistensa habitukseen.
Velipuolikuun sketsi jäi elämään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi nyyhkis.
”Ohi” elämä on esimerkiksi niiltä, joiden itsetunto ja elämänsisältö on perustunut enimmäkseen ulkonäköön alkuaankin.Ei edes ole. Mutta näin kurppana kivan kumppanin löytämknen on vaikeampaa kuin mitä 10v sitten ehkä olisi ollut.
Teetkin väärin.
Etsi siis kumppanin sijaan kurppania!
Problem solved.
AV:n Curppacerholla tavataan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi nyyhkis.
Ne hopeakurpat kannattaa jättää suosiolla rauhaan. Jahtaavat viime kesän poikasia. Niiden perässä juoksemisesta ei tule kuin jalat kipeäksi.
Mua katsoo vaan varikset mutta eikös ne olekin fiksuja ?
Onhan se tavallaan. Ja sitten taas ei. Se on luonnollista, ja jokainen joka elää saa, kokee tämän vaiheen aikanaan. Kaksi-kolmekymppisten ylenkatse meitä kohtaan naurattaa, tekisi mieli sanoa "odotapa hetki", sillä niin nopeasti se tulee.
On tässä hyviäkin puolia. Itselläni on ainakin hyvin seesteinen, rauhallinen olo. Ei tarvitse hötkyillä, ei suorittaa, ei pyrkiä koko ajan eteenpäin. Kiire on hellittänyt. Sen mitä opiskelee, opiskelee omasta halustaan ja se on pelkkää nautintoa.
Se on tietysti kurjaa, kun kroppa rapistuu. Mutta jos selviää ilman vakavia ja vammauttavia sairauksia, niin sekin on pientä. Poistuupa ainakin ulkonäköpaineet, kun hyväksyy sen että siellä täällä roikkuu ja löpöttää.
Tervetuloa kerhoon t. Toinen kurppa