Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onks tolla Tammisella enää ihan kaikki kotona?

Vierailija
17.09.2019 |

https://www.is.fi/viihde/art-2000006242042.html

Ihme avautuminen. Pelottavaa uhoamista. Dementian esiasteita?

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
17.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jestas mikä toope. Lähiaikoinahan Tami on kunnostautunut lähinnä tekemällä erinäisiä rikkeitä liikenteessä. Ja kaiken lisäksi taisi yrittää päästä muuttamaan rangaistuksiaan mutta tämän Kanerva torppasi heti alkuunsa.

Kanerva? Mitä tarkoitat?

Vierailija
22/30 |
17.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohhoh, olen yllättynyt Tammisen saamasta tuomiosta. Johtuukohan ikäerosta teidän kanssanne vai mistä lie, muttanäin päälle nelikymppisenä olen samoilla linjoilla Tammisen kanssa. Turhan ärhäkästi hän asiansa esitti, mutta kyllä sanoi asiasta. Tarvitsee vain ajatella omalle kohdalle tuo tilanne ja asiahan on selvä. Jos et asiasta tiedä, kysy! Läheinen ihminen on menehtynyt ja samaan aikaan mimmi huutelee moittivaan sävyyn, ehhei.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
17.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana kun se mainitsee noi kaikki saavutuksensa. Että vei oikein Ranskan maajoukkueen puolivälieriin vuonna 1995. Muistaakseni silloin kävi jääkiekossa jotain vähän jännempääkin.

Lisäksi ärsyttää, että se puhuu Janni Hussista koko ajan nuorukaisena. Nuorukainen ei kyllä tarkoita nuorta naista.

Vierailija
24/30 |
17.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ohhoh, olen yllättynyt Tammisen saamasta tuomiosta. Johtuukohan ikäerosta teidän kanssanne vai mistä lie, muttanäin päälle nelikymppisenä olen samoilla linjoilla Tammisen kanssa. Turhan ärhäkästi hän asiansa esitti, mutta kyllä sanoi asiasta. Tarvitsee vain ajatella omalle kohdalle tuo tilanne ja asiahan on selvä. Jos et asiasta tiedä, kysy! Läheinen ihminen on menehtynyt ja samaan aikaan mimmi huutelee moittivaan sävyyn, ehhei.

Mnä täällä toisena nelikymppisenä en kyllä ollenkaan ymmärrä tammisen käytöstä. Jos hänellä on este, lienee se hänen asiansa siitä ilmoittaa valmentajalleen. Sen sijaan hän uhkailee ja mesoaa ja haukkuu ja arvottaa itsensä jotenkin tärkeämmäksi ihmiseksi. Ei jatkoon.

Vierailija
25/30 |
17.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mä olen melkein 50v ja mun mielestä ton vanhan kurpan käytös on kuvottavaa ja on ollut sitä jo vuosikaudet. Ihan käsittämätön avautuminen IS:lle. Jos tosi-TV:hen lähtee, sen kuviot kestäköön.

Vierailija
26/30 |
17.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jestas mikä toope. Lähiaikoinahan Tami on kunnostautunut lähinnä tekemällä erinäisiä rikkeitä liikenteessä. Ja kaiken lisäksi taisi yrittää päästä muuttamaan rangaistuksiaan mutta tämän Kanerva torppasi heti alkuunsa.

Kanerva? Mitä tarkoitat?

Tätä.

https://www.is.fi/jaakiekko/art-2000005825269.html

https://www.is.fi/jaakiekko/art-2000005823825.html

Meni vielä typerästi myöntämään iltapäivälehdelle että on oikein ottanut yhteyttä kansanedustajaan kun oli varmaan mielestään kokenut suurtakin vääryyttä. Toope mikä toope.

Vierailija
27/30 |
17.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok. No mä näen lähtökohtaisesti aina niin, että vanhempia ihmisiä kunnioitetaan puhein ja käytöksellä. Tamminenkin viittasi kotikasvatukseen ym. Toki jos Tamminen olisi saatu kiinni lusmuilusta ja ahtamassa sisuksiinsa mäkkärin koko valikoimaa, niin joo sietäisi saada torut kyllä, mutta vähemmän julkisesti sekin. Liiaksi toki Tamminen meuhkasi ja korotti itseään muiden yläpuolelle, mutta silti, se kunnioitus vanhempia kohtaan. Nyt ei ollut tieto poistumisen syystä kantautunut Hussin korviin, mutta kaikessa rehellisyydessä lähtisin minäkin vetämään aika joutuin jos kuolema lähipoirissä. Siinä on kaikki niiin toisarvoisya silloin.

Vierailija
28/30 |
17.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ok. No mä näen lähtökohtaisesti aina niin, että vanhempia ihmisiä kunnioitetaan puhein ja käytöksellä. Tamminenkin viittasi kotikasvatukseen ym. Toki jos Tamminen olisi saatu kiinni lusmuilusta ja ahtamassa sisuksiinsa mäkkärin koko valikoimaa, niin joo sietäisi saada torut kyllä, mutta vähemmän julkisesti sekin. Liiaksi toki Tamminen meuhkasi ja korotti itseään muiden yläpuolelle, mutta silti, se kunnioitus vanhempia kohtaan. Nyt ei ollut tieto poistumisen syystä kantautunut Hussin korviin, mutta kaikessa rehellisyydessä lähtisin minäkin vetämään aika joutuin jos kuolema lähipoirissä. Siinä on kaikki niiin toisarvoisya silloin.

Se ei tee sinusta yhtään sen arvokkaampaa ihmistä, jos olet roikkunut täällä seitsemänkymppiseksi asti. Varsinkaan jos olet muita kohtaan lähinnä pahaa mieltä aiheuttava. Muutenkin 20-kymppinen tai 1-vuotias on ihan yhtä arvokas. Ei ihmisen arvoa mitata iässä, ihan hullu ajatus.

Vierailija
29/30 |
17.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kanerva? Mitä tarkoitat?

Tätä.

https://www.is.fi/jaakiekko/art-2000005825269.html

https://www.is.fi/jaakiekko/art-2000005823825.html

Meni vielä typerästi myöntämään iltapäivälehdelle että on oikein ottanut yhteyttä kansanedustajaan kun oli varmaan mielestään kokenut suurtakin vääryyttä. Toope mikä toope.

Mitä helv...? Öh, joo, melkoinen hahmo tämä ukko. Kiitos linkeistä, en kyllä tiedä saanko nauramiselta koko yönä unta...

Vierailija
30/30 |
17.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihminen joka ei kunnioita muita pätkääkään, kuten tämä Tamminen, ei ansaitse muiden kunnioitusta itsekään. Ikä on täysin yhdentekevä seikka.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan yksi