Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paljonko teillä on nyt sisälämpötila?

Vierailija
17.09.2019 |

Tarkeneeko? Jos ei niin millä olet lämmittänyt.

Alkaa pikkuhiljaa tympimään kun täällä asunnossa saa olla koko ajan ihan jäässä. Vauvankin laitoin fleecetakki päällä sänkyynsä päiväunille. Soitin asiasta jo isännöitsijälle ja tämä vaan, että kyllä ne patterit lähtee lämpenemään kun ”haistavat” kylmän, juu, vissiin sen 15 astetta...

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
17.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

23,5

Vierailija
22/33 |
17.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

+23, kesät talvet. Lattialämmitys (maalämpö) ja lisäksi takka. Itse haluaisin vielä lämpimämpää, mutta perheen muut jäsenet eivät.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
17.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

20 taitaa olla. Sopiva minulle.

Vierailija
24/33 |
17.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

16,8 astetta. Aika sama kuin ulkona. Asun Hollannissa ja viime talvena en laittanut lämmitystä päälle kertaakaan. Kiitos villasukille, -neuleille ja kuumavesipullolle. Tilasin nyt äidiltä villahaalarin, muttei tainnut ottaa sitä tosissaan 😅

Vierailija
25/33 |
17.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

20 astetta, pari tuuletusikkunaa kokonaan auki. Just sopiva lämpötila. Alushousut ja t-paita päällä.

Vierailija
26/33 |
17.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

16,8 astetta. Aika sama kuin ulkona. Asun Hollannissa ja viime talvena en laittanut lämmitystä päälle kertaakaan. Kiitos villasukille, -neuleille ja kuumavesipullolle. Tilasin nyt äidiltä villahaalarin, muttei tainnut ottaa sitä tosissaan 😅

Varmaan kämppä täynnä hometta.

Vierailija
27/33 |
17.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on "säästäminen" typerää. Syksyllä mukavuuden saa senteillä. Jos palelemalla säästetään, se pitää tehdä pakkasella. Silloin tulee säästöä. Nyt tulee vain kosteusvauriota. 

Vierailija
28/33 |
17.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rapeat 23°C, sais jo jäähtyä mun puolestani. 20 astetta on sopiva. Kaikki patterit vielä kylmiä, okt, öljylämmitys.

Vierailija
29/33 |
17.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

+23,8 C˚ nyt

Tykkään lämpimästä.

Vierailija
30/33 |
17.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

25 astetta on ollut koko kesän yötä päivää. Aivan liikaa.

Vierailija
31/33 |
17.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lisälämmitin on ollut pakko hankkia. Itse en tarkene kuin vähintään 25 asteessa. Maksan sähkölaskun mielelläni.

Vois tästä vähitellen alkaa harkita muuttoa lämpimämmille seuduille, kun taloja ei ilmeisesti ilmasto/säästösyistä Suomessa enää lämmitetä, prkl.

Mihin? Ainakaan Kanariansaarten leveyspiirit eivät riitä. Olen siellä palellut eniten elämässäni. Hotellissa ei ollut lämmitystä. Olin huhtikuussa. Kylmää ja kosteaa öisin. Mutta joo, ketuttaa tosiaan tämä energiansäästö Suomessa. Ihmiset palelevat kosteissa vuokrakämpissään.

Mulla ei ole ollut koskaan sisällä niin kylmä kuin kesä-heinäkuussa Malawissa. Aurinko laski varhain ja +10-asteisen yön jälkeen betoniseinäinen kämppä ei ehtinyt lämmetä. Klo 15 pihalla +21 ja sisällä +16. Kävin usein parvekkeella lämmittelemässä.

Vierailija
32/33 |
17.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yöllä 28-31 päivällä 33-35

Bangkok Thailand

Vierailija
33/33 |
17.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

23.5, ei lämmitystä. Sitten kun lämpö pitää laittaa päälle, hallitsen sitä itse koska on asuntokohtainen kaasulämmitin. Tykkään 19-20 asteesta eniten.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi kahdeksan