Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Laita nämä Joonan sisarukselle miettimäni nimet mieleiseesi järjestykseen, kiitos! =)

31.05.2006 |

Olenkin teiltä kysellyt jo puolisen vuotta sitten ekan kerran Joonan siskolle/veikalle nimiehdotuksia. Vieläkään emme ole miehen kanssa yksimielisiä, mutta luulisin, että nämä seuraavat kelpaavat molemmille..... (tai sitten ei)

TYTÖLLE:

Julie

Saana

Siiri

Viivi

POJALLE:

Samuli

Santtu

Eli kerro, mikä näistä olisi sinun mielestäsi sopivin. Kiitokset jo etukäteen!!!!

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
05.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Körömölli ehdotti Samua, ja usko tai älä, muistelisin niin, että miehelleni se saattaisi jopa käydäkin.... Minustakin se on ihan nätti nimi, täytyykin ottaa ukon kanssa puheeksi....=)

Hyppeli-hiirelle kiitos vinkistä, mutta tuo minun mieheni on todella vaikea ylipuhua! Asiaa tietty auttaa vähän se, että minunkaan nimeni ei ole suomalainen, jolloin se olisi ehkä miehenkin mielestä ihan kiva, että toisella lapsistammekin olisi vähän erikoinen nimi! Toisaalta taas....itse olen saanut kyllä koko elämäni korjailla nimeäni joka paikassa, ja olenkin vallan ylpeä ihmisistä, jotka heti ensikuulemaltaan osaavat sanoa/kirjoittaa nimeni oikein....=)

Jatkamme mietintää!

Vierailija
2/23 |
05.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

TYTÖLLE:

Saana, kaunis nimi ja sopii kauniisti Joonan kanssa.

Viivi, nimenä en henkilökohtaisesti tykkää, mutta sopii ääntämyksellisesti kivasti Joonan pariksi.

Julie, nätti tämäkin. Joona ja Julie on mukavasti vähän, muttei liikaa, erikoisia nimiä.

Siiri, ei mielestäni rimmaa Joonan pariksi.

POJALLE:

Samuli

Santtu

Molemmat kivoja, mutta edellä ehdotettu Samu saa kannatukseni parhaimpana.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
06.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

TYTÖLLE:

Julie kolmas

Saana toka paras

Siiri nelonen

Viivi paras

POJALLE:

Samuli toka

Santtu ykköne

näin minun mielestä.. :D

Vierailija
4/23 |
06.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

samu ja joona ois kyllä tosi hyvät veljesten nimet.. :)

Vierailija
5/23 |
31.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

viivi, aivan ihana ja pirteä tytön nimi

siiri , sähäkkä nimi

saana, en pidä nimestä

samuli, ok

santtu, liian lempinimimäinen

Vierailija
6/23 |
31.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viivi ja Santtu !

Vierailija
7/23 |
31.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

susse77:

Olenkin teiltä kysellyt jo puolisen vuotta sitten ekan kerran Joonan siskolle/veikalle nimiehdotuksia. Vieläkään emme ole miehen kanssa yksimielisiä, mutta luulisin, että nämä seuraavat kelpaavat molemmille..... (tai sitten ei)

TYTÖLLE:

Julie

Saana

Siiri

Viivi

POJALLE:

Samuli

Santtu

Eli kerro, mikä näistä olisi sinun mielestäsi sopivin. Kiitokset jo etukäteen!!!!

Vierailija
8/23 |
31.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Julie: En tykkää...

Saana:Tästä tykkään..

Siiri:Tämä on näistä kivoin!!!

Viivi:Menettelee

Samuli:En tykkää

Santtu:Ok!!!

9/23 |
31.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

TYTÖLLE:

Julie * IHANA nimi!! Mutta ei valitettavasti kyllä sovi yhtään supi-suomalaisen Joonan siskolle...

Saana * aivan loistava nimi! Kaunis ja naisellinen, ja sopii ihanasti Joonan siskolle. Ainoa " mutta" : jos tulee vielä kolmas lapsi, niin löytyykö hänelle myös " konsonantti-tuplavokaali- na -loppuinen nimi?? (tytölle juu Miina, Tiina, Leena, mutta entäs pojalle...)

Siiri * Hauska ja pirteä nimi, sopii myös tuplavokaalinsa takia Joonan siskolle hyvin.

Viivi * henkilökohtaisesti en pidä yhtään, tosi mitätön ja pliisu nimi -/

POJALLE:

Samuli * ilman muuta näistä vaihtoehdoista tämä! Samuli on ihan hauska ja reipas nimi, ja samalla tapaa modernin kuuloinen kuin Joona. Ja tämä on näistä teidän pojannimiehdotuksista ehdottomasti parempi koska ...

Santtu * tämä on ihan lempinimi... :-/ Ei sovi Joonan veljelle minusta. Tämä sopisi paremmin vaikka Epun ja Roopen veljelle tämä.

Parhaat siis Joonan siskolle

1. Saana

2. Siiri

Joonan veljelle Samuli.

Listanne ulkopuolelta tuli veljelle mieleen Akseli, sopisi minusta kivasti!

Tai hei, miten olisi Sasu tai Saska?? :o)

Vierailija
10/23 |
31.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siiri

Viivi

Saana

Julie

Santtu

Samuli

Vierailija
11/23 |
31.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poikien nimissä Santtu on suosikkini vaikka Samulikin sopii.

Vierailija
12/23 |
31.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. Saana - Saana on upea nimi, mutta vähän ehkä raskaan kuuloinen Joonan kanssa.

2. Julie - Voisitteko miettiä uutta: Juuli! Raikas, ihana nimi, ja sopisi mielestäni tosi hienosti Joonan pariksi?

3. Siiri - Nämä kaksi viimeistä eivät ole koskaan viehättäneet yhtään.

4. Viivi

1. Samuli

2. Santtu

Vierailija
13/23 |
31.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

TYTÖLLE:

Julie: Ihan nätti, mutta ei mielestäni kovin hyvä suomalaiselle.

Saana: Ei minun makuuni, mutta Joonan kanssa " rimmaa" hyvin.

Siiri: Kiva nimi, minun suosikkini näistä vaihtoehdoista.

Viivi: Ei minun makuuni, mutta sopii myös Joonan siskolle.

POJALLE:

Samuli: Nimi ihan ok, itse laittaisin mieluummin Samuel.

Santtu: Lempinimen oloinen nimi.

[/quote]

Vierailija
14/23 |
31.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku ehdotti tytön nimeksi JUULIa, mutta mieheni ei pidä siitä yhtään. Olen siis itsekin yrittänyt saada sitä läpi. Pojalle vastaavasti Jaani sopisi mielestäni ihanasti, mutta miehelle ei käy...

Julia olisi myös kiva, mutta lähipiirissämme on niitä turhan monta, siitä syystä väännös Julie voisi olla ok.

Joku ehdotti pojalle SAMUELia , ja minustakin se olisi ihana, mutta miestä täytyy vielä taivutella.

SASU JA SASKA taas eivät jostain syystä tunnu minusta kivoilta.

Mutta sen sanon, että vaikeaa tämä on ja luulen, että väännämme tästä kättä vielä KAUAN.... No, parin viikon päästä pitäisi tulokkaan syntyä, niin katsotaan sitten, tuleeko heti joku hyvä nimi mieleen. Toivottavasti!

Vierailija
15/23 |
31.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kas kummaa, että pojannimisuosikki on minullakin Jaani! Täällä palstalla voitaisiin joskus kehitellä strategioita siihen, kuinka miehet saataisiin suostuteltua naisten valitsemiin nimiin, se kun tuntuu olevan yleinen ongelma! : )

Vierailija
16/23 |
31.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta tässä järjestyksessä:

Viivi -ehdottomasti paras!

Julie

Saana

Siiri

Santtu -pidän paljon enemmän tästä

Samuli

Vierailija
17/23 |
31.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

POikien nimet: Santtu, Samuli

Vierailija
18/23 |
01.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. JULIE -kaunein vaihtoehdoista ja sopii Joonan pariksi loistavasti. Joona ja Julie... just täydellistä! :)

2. VIIVI -Sekä Joona että Viivi ovat hyvin samanoloisia, molemmat kauniin pehmeitä ja lempeitä.

3. SAANA -Kaunis nimi, mutta liian saman äänteinen, kun veljensä.

4. SIIRI -Liian " rähisevä" nimi johtuen r-kirjaimesta, kun rinnastan sen Joonaan.

1. SAMULI -kivempi nimi

2. SANTTU -tämäkin ok, en henkkoht pidä nimestä, mutta sopii kyllä Joonan kanssa.

Vierailija
19/23 |
01.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tismalleen samaa mieltä kanssasi! Olisi niin hyviä nimiehdotuksia itsellä, mutta tuo mies on ärsyttävä. Milloin tulee mistäkin nimestä joku ärsyttävä tyyppi mieleen tms. Ja sitten ei kuitenkaan itse osaa ehdottaa mitään kivaa....

Kiitos vielä muillekin vastanneille mielipiteistänne. Aika ristiinhän nuo tuntuu menevän... Ehkä me vielä joku nimi keksitään.... Tulen sitten ilmoittamaan mihin päädymme....

20/23 |
01.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Julie:Tää on ehkä hiukan vaikea, mutta mites JULI??Meneekö myös miehen inhokkisarjaan???

Saana:Sopis vallan mainiosti!!

Siiri:Ihanan reipas!!

Viivi:Viivi on niin ihanainen, että tää taitaa nousta mun suosikikseni, vakka kaikki nimet kivoja!!

Poikien nimistä en osaa päättää..molemmat tosi kivoja..Santtu ehkä hitusen reippaampi, mutta Samuli taas yhtä ihanan pehmoinen kuin Joonakin ;o)!!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän seitsemän