Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä luuserit opiskelee?

Vierailija
17.09.2019 |

Mä oon luuseri, mulla on adhd ja fibromyalgia ja mikään lääke ei auta muhun.

Oon kipeä ja idiootti, en tahdo elää enää. En pyytänyt tätä, miksi en voisi olla vain perus-Maija vaan oon joku idiootti-Maija joka ei saa mitään aikaiseksi.

Mä en muuta elämässäni tahdo kuin olla normaali.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
17.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mee jollekin työkkärin järjestämälle koulutukselle, vaikka artesaaniksi.

Vierailija
2/5 |
17.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luonto- ja ympäristöalan perustutkinto. Kivaa ja helppoa, luvassa retkeilyä ja luonnossa hengailua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
17.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotain mikä oikeasti kiinnostaa edes vähän. Ei se mikä olisi työllistymisen kannalta järkevintä. Silloin saattaa riittää motivaatio opintojen loppuun saattamiseenkin.

Toimi minun luuserillani ainakin

Vierailija
4/5 |
17.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotain mikä oikeasti kiinnostaa edes vähän. Ei se mikä olisi työllistymisen kannalta järkevintä. Silloin saattaa riittää motivaatio opintojen loppuun saattamiseenkin.

Toimi minun luuserillani ainakin

Mua kiinnostaa niin moni asia ja ammatinvalintapsykologikaan ei osannut auttaa.

Oon yrittänyt listoja ja arvalla löytää alaa, mutta aina keksin jotain uutta.

Nytkin on mielessä niin paljon ajatuksia ja haluaisin ne laittaa koneelle ja koostaa niistä kirjan. Mutta en saa aikaiseksi, pitäisi hankkia joku personal treineri joka saisi mut tekemään näitä normaaleja asioita mitä ihmiset tekee normaalisti ihan itse kun joku asia tulee mieleen. Tai niin mä luulen että se normaalisti toimii?

Hitostako minä tiiän miten normaalit ihmiset toimii. Mutta ne sentään toimii!

Ja koulussa on kiva käydä, koska siellä pitää käydä. Mutta jos itse teen jonkun lukkarin että nyt kävelylle, lukemaan, syömään yms. En noudata sitä.

Oli niin helppoa asua kotona kun äiti laittoi tekemään ja piti käydä koulussa yms.

Näin aikuisena pakka romahti käsiin ja kaikki on niin vaikeeta. Miks elämän pitää olla näin vaikeeta? Lapsena luulin, että elämä on vaikeeta, enpä tiennyt että aikuisena se on 1000 kertaa vaikeampaa.

Miksi elämän kuuluu olla näin vaikeeta? Mitähän pahaa olen tehnyt että sain syntyessäni tällaisen kohtalon.

Vierailija
5/5 |
17.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ne "normaalitkaan" toimi aina niin säännöllisesti ja fiksusti kuin luulis. Sulla on esteitä toimia järkevästi, älä ruoski itseäsi siitä. Pidä tavoitteena, että saisit jonkun homman tehtyä joskus.

Näitä viime tippaan asiat jättäviä ja tai kokonaan tekemättä jättäviä on paljon. Et ole ainoa.