Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vauva.fi:n artikkeli rohkaisee vanhempia näyttämään taaperoille ja pilteille k-12 materiaalia!

Vierailija
17.09.2019 |

https://www.vauva.fi/artikkeli/vanhemmuus/kasvatus/vanhemmat-unohtakaa-…

Pitäisi unohtaa k-12 -merkintä? Ja minkähän takia?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
17.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kun olet tehnyt tämän avauksen, voit siirtyä seuraavaan jännittävään aktiviteettiin: nenä kaivamiseen. Talleta löydökset vessapaperiin ja jemmaa ne laatikkoon, voit sitten katsella niitä jälkeenpäin ja palata tuohon ihanaan hetkeen.

Vierailija
2/5 |
17.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

K12-materiaalin näyttäminen sitä nuoremmille on lasun peruste. Ts. niin toimiva vanhempi kerjää verta nenästään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
17.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

MInua kiinnostaa paljon enemmän se, miksi tuo on määritelty K-12 materiaaliksi. Jos se on turvallista katsoa ja kaikille lapsille tarpeen, niin mikä sääntö estää sitä olemasta sallittua.

Toisaalta jos aikuinen on niin kyvytön, ettei kykene puhumaan lapsensa kanssa tuostakin asiasta, niin onko vika vanhemman estoisuudessa?

Vierailija
4/5 |
17.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

K12-materiaalin näyttäminen sitä nuoremmille on lasun peruste. Ts. niin toimiva vanhempi kerjää verta nenästään.

Ei missään nimessä kannata tutustua siihen itse juttuun. Tyhmyys on just siistii.

Vierailija
5/5 |
17.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tämä siitä valistusvideosta? Kyseistä videoita näytetään Norjassa systemaattisesti varhaiskasvatusikäisille lapsille, joille se on suunnattu. Ehkä kannattaa hetken ajan tutustua johonkin asiaan itse kunnolla, ja käyttää niitä aivan omia aivojaan, että olisiko kyseisestä videosta hyötyä täällä Suomessakin varhaiskasvatusikäisille lapsille.

Esimerkiksi normaali 3-4-vuotias ei välttämättä edes löydä sanoja millä kertoa, jos joku on hyväksikäyttänyt häntä. Olisi todella tärkeää että Suomessakin otettaisiin vakavasti lapsille oman ja toisen kehon rajojen opettaminen.