Toivon että Paula Risikosta tulee joskus Suomen Tasavallan Presidentti.
Kommentit (39)
Paula Risikko valtioneuvoston viestinnän haastattelussa
Paula Risikko, Esko Aho, Alexander Stubb. Eipä tule muita mieleen. Liian vanhoja tai liian nuoria ja kokemattomia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eipä olisi telle tullut mieleen, mutta kyllä kyllä. Todellakin sopisi presidentiksi. Ja vaikka on 49 niin minusta luonnollisen kaunis yhä. Karismaakin löytyy eikä jää sanoissaan solmuun.
M35
Olen ilmoittanut viestisi asiattomaksi
No pusi pusi vaan sullekin stringipöksy! <3
Toivottavasti Risikko ja Vapaavuori kohtaavat kokoomuksen esivaalissa ja Vapaavuori jää taas nuolemaan näppejään.
Olisi hyvässä iässäkin. Elämänkokemusta ja kunnon paperit toisin kun näillä Huhtavaaroilla.
Jussi Halla- aho on presidentti 2024. Missä voi liittyä asiallisen ja tyylikkään Mestarin tukijoukkoihin ?
Vierailija kirjoitti:
Jussi Halla- aho on presidentti 2024. Missä voi liittyä asiallisen ja tyylikkään Mestarin tukijoukkoihin ?
Älä jauha sontaa. Näyttää oudolta, ei minkäänlaista karismaa ja empatiaa.
Paula. Eikös sovittu ettei lähdetä mainostamaan itseä? t. Petteri
Samaa mieltä Risikosta kuin moni muukin. Nähnyt Seinäjoella kotiseudulla vieraillessani ja häntä äänestäisin-ehdottomasti. Jäi juttusille vanhempienkin ihmisten kanssa ostoksilla ollessaan. Haastattelut, puhemiehen tehtävät, sosiaali- jaterveysministerin pesti - ei moitteita asiakokonaisuuksista eikä esiintymisistä. Peukku täältäkin.
En toivo (ainakaan) hänestä presidenttiä.
Toivoisin oikeastaan vain että häipyisi nykyisestäkin hommastaan ja jättäisi politiikan kyvykkäämmille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä jauha sontaa. Näyttää oudolta, ei minkäänlaista karismaa ja empatiaa.
jussi on karismaattiinen ja empatiaa riittää Suomen kansalle
Vierailija kirjoitti:
Olisi hyvässä iässäkin. Elämänkokemusta ja kunnon paperit toisin kun näillä Huhtavaaroilla.
Lakimies se olla pitää ja siihen stadin päällikkö Jan Vapaavuori.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko pimppi kuivana?
Jestas kun Paulalla on upeat sääret. Noita voikin näytellä. Olis kyllä upea pressa ja kaikenlisäksi todella fiksu. Kuva paljastaa just sen, että Paukku osaa myös pitää hauskaa.
Paitsi, että syytönhän tuleva pressamme tuohon kaatumiseen oli. Hänethän kaapattiin syliin.
Vierailija kirjoitti:
Jestas kun Paulalla on upeat sääret. Noita voikin näytellä. Olis kyllä upea pressa ja kaikenlisäksi todella fiksu. Kuva paljastaa just sen, että Paukku osaa myös pitää hauskaa.
Paitsi, että syytönhän tuleva pressamme tuohon kaatumiseen oli. Hänethän kaapattiin syliin.
Tätä mieltä on siis
M 46
Mä en myöskään enää äänestä naista pressaksi. Äänestin Halosta jopa kahdesti ja siinä oli toinen kerta ehdottomasti liikaa. Ikinä en ole ollut niin pettynyt äänestysasioissa.
Vierailija kirjoitti:
Mä en myöskään enää äänestä naista pressaksi. Äänestin Halosta jopa kahdesti ja siinä oli toinen kerta ehdottomasti liikaa. Ikinä en ole ollut niin pettynyt äänestysasioissa.
Parempi olisi jättää äänestämättä kokonaan, jos kriteerit tuotaluokkaa.