Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olenko liian pitkä?

11 v tyttö
17.09.2019 |

Hei! Olen menossa kuutos luokalle syksyllä, ja olen 11 ja melkein 160 cm:( on tullut valkovuotoja 2 kertaa, eli menkat on alkamassa pian. Ja siis en haluaisi olla isona mikään koipeliini. Haluan minua pidemmän poikaystävän ja niin. Vanhempani ovat äiti 160cm ja isä 185cm. Loppuuko pituus kacu pian kuukautisten jälkeen?
Äitini suvussa ollaan lyhyt kavuisia ja isän suvussa pidempiä.
Äitini sanoi että minusta tulee noin 180cm, en halua uskoa häntä, sillä ei jän varmasti liioin ole tutkinut asiaa.
Haluan olla lyhyempi!!
Olisinko teille liian pitkä?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
17.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä sinä lapsi mieti tuollaisia. 11-v jo miettii, että pitää olla pidempi mies, huh huh. T. 44-v valkoinen heteromies.

10-vuoden päästä voit miettiä poikaystävää.

Vierailija
2/6 |
17.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole yhtään liian pitkä. Voit kertoa äidillesi että hän on lyhytkasvuinen tappi joka on tyhmä kun on saanut sinut noin huolestumaan.

Nimimerkillä ""äitisi" viestin eilen lukenut" (trololololoo......)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
17.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole liian pitkä. Pituuskasvu hidastuu huomattavasti kun kuukautiset alkavat. Itse taisin olla 156 cm sun ikäisenä ja lopullinen pituus mulla nyt aikuisena 164 cm. Äitisi puhuu ihme juttuja. Mistä on keksinyt että susta tulee 180 cm? Pituusennusteisiin ei kannata luottaa. Mustakin piti tulla yli 170 cm mutta kauaksi jäin ennustepituudesta.

Vierailija
4/6 |
17.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei pervo, lopeta jo.

Vierailija
5/6 |
17.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on selvästi mies kun kirjoittaa noin oudosti valkovuodosta.

Vierailija
6/6 |
17.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äh, kuka ihme jaksaa tällaista provoa päivästä toiseen? Miksi ihmeessä? mitä tällaisesta voi saada???