Sain työkaverin kiinni takapuolen tuijottelusta. Käräytänkö pomolle?
Tänään aamulla keskustelimme naispuolisen kollegani kanssa kahvikoneella lastenhoidosta ja firman viime kvartaalin tuloksesta, kun huomioni kiinnittyi lähellä seisoskelevaan viereisen osaston miespuoliseen työntekijään, jonka pullonpohjalasien vahvistama katse oli irvokkaasti liimautunut keskustelukumppanini takamukseen. Järkytyin havainnostani ja älähdin ääneen, jolloin hän oitis siirsi katseen omaan kahvikuppiinsa. Mutta kiinni oli jo jäänyt.
Kerrassaan alentavaa ja naista esineellistävää käytöstä! Pidin tapahtuman ruokatuntiin saakka omana tietonani, mutta nyt se vaivaa työhön keskittymistä siinä määrin, että enää en pysty sitä salaamaan. Kerronko tälle kohteena olleelle naiselle vai menenkö suoraan yksikön johtajan jutuille?
Meillä on nollatoleranssi häirinnälle.
Kommentit (27)
Vierailija kirjoitti:
Vieläkö nykytekniikalla on noita pullonpohjalaseja? :D Vai onko tämä taas näitä, kun silloin 20 vuotta sitten?
Saa niitä ainakin pilailupuodeista, tai kuka ties työkaverilla on ollut samat lasit käytössä 20 vuotta?
Vierailija kirjoitti:
Pahottaisin mieleni loppuelämäkseni jos huomaisin että naiset kiinnostavat jotain työpaikan miehistä. Traumatisoituisin todennäköisesti niin pahasti siitä valtavasta turvattomuudentunteesta, että masentuisin ja menettäisin työkykyni. Kyseessä ei siis ole mikään leikin asia.
Näin pelkään itsellenikin käyneen. Ehkä varaankin ajan työterveyteen?
Miehenä en tiennyt katselun olevan kiellettyä. Provosoiko työkaveri katseihin esim. vaatetuksellaan?
Vierailija kirjoitti:
Miehenä en tiennyt katselun olevan kiellettyä. Provosoiko työkaveri katseihin esim. vaatetuksellaan?
Jollei ollut pukeutunut kaapuun, niin kyllä! Täysin hänen oma vikansa ja ansaitsi joutua irstaan tuijottelun kohteeksi.
Ap:n kaltaiset oikeiston konservatiivien kieltäjät ovat feministisiä r a i s k a a j i a.
Olen tämän niin kokenut soijapoikien stalkkaamisesta ja pupujen syöttämisestä feministi naisille että minä mukamas olisin r a i s k a a j a. En usko enää mihinkään muuhun kuin omaan agnostiikkaan minun jumalan suhteella.
Olen kärsinyt tästä epädemokraattisesta kansan vastuunkannosta ja minulla on traumoja siitä naisista jotka ovat aivopestyjä. Juorujen tekijät ovat idiootteja soijapoikia tai mammanpoikia tai mamman femakkoja. Jätä oma sisäinen sikasi ap! Oikeasti tee itsemurha! Se on parasta kaikille tälläisen aloituksen pohjalta. Sovita viellä aika tähän hetkeen niin yhteisöllisyys kasvaa viellä suomessa.
Ihmisiä ei olisi olemassa ellei miehet katselisi naisten perseitä vaan ainoastaan toisten miesten perseitä.
https://encrypted-tbn0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcQ_GNG0Pz5rP4tl0UT…