Monet reilusti ylipainoiset karsivat pahasta raskauspahoinvoinnista ja laihtuvat. Siis nain lahipiirissani. En yleista muuten.
Kommentit (7)
T: normaalipainoinen pahasta raskauspahoinvoinnista kärsinyt.
Minulla on ylimääräisiä kiloja, kärsin raskauspahoinvoinnista ja lihoin vaan lisää sillä " syö usein pieniä välipaloja" ohjeella.
Reilusti ylipainoinen olin raskauden aikana, eikä kertaakaan ollut paha olo.
Laihduin ihan muuten vaan.
Raskauspahoinvointi liittyy istukan toimintaan ja on oikeastaan hyväksi sikiölle.
Ainakin tämä todella ylipainoinen tuli raskaaksi hyvin helposti! Ja liikakiloja tosiaankin kymmeniä ja taas kymmeniä!
Eikä ole raskauspahoinvointikaan vaivannut, pientä etovaa oloa lukuunottamatta. En ole päässyt laihtumaankaan, mutta enpä kyllä onneksi lihomaankaan..
Mä olen 130kg, bmi 44. Kun odotin kaksosia, oli kauhee pahoinvointi, en kertaakaan oksentanut, mutta välillä ei voinut nousta sängystä kun oli niin järkyttävän paha olo. Muutenkin raskaus kävi voimille, laihduin n. 15kg. Kaikki tuli kyllä melko nopeasti takaisin. En usko että se pahoinvointi liittyy mitenkään ylipainoon, mutta kyllä luulen että herkästi voi laihtua raskausaikana jos on tosi lihava.
Ja oli muuten pahaolo!!!!