Minkä pikkumatkan tekisitte, jos aikaa olisi pe-su?
Kommentit (47)
Vältä ebookersia. Maksat ekstraa ihan turhaan.
Perjantaina Alkoon, lauantai humalassa ja sunnuntai krapulassa
Joo, Momondoon saa vaihtoehdon "kaikkialle" ja sen jälkeen määriteltyä lentoajan ja budjetin.
Pietari laivalla. Ei tarvi viisumia ja maisemat siellä päässä on hienot.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitäköhän kautta voisi edullisesti saada matkoja? Ebookers ym. näytti aika hintavilta kahdeksi yöksi. Ap
Riippuu niin ajankohdasta. Eikös Momondoon saa laitettua "lähtisin jonnekin" vaihtoehdon päivämäärillä ja budjetilla. Katso mitä se ehdottaa.
En saanut momondosta tuollaista vaihtoehtoa.
Kylla ma olen tuossa ajassa pyorahtanyt jo Costa del Solilla pari yota.
Vierailija kirjoitti:
Pietari laivalla. Ei tarvi viisumia ja maisemat siellä päässä on hienot.
Tuota mietittiin, mutta ei lähde juuri sinä perjantaina.
Turusta pitäisi päästä Wizz Airilla edullisesti vaikka Kaunasiin tai Skopjeen. Edullisia paikkoja.
Minä tekisin retken lähiprismaan jo torstaina ja viikonlopun viettäisin mahdollisimman pitkälti Höyhensaarilla, jos kerrankin olisi mahdollisuus olla rauhassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitäköhän kautta voisi edullisesti saada matkoja? Ebookers ym. näytti aika hintavilta kahdeksi yöksi. Ap
Riippuu niin ajankohdasta. Eikös Momondoon saa laitettua "lähtisin jonnekin" vaihtoehdon päivämäärillä ja budjetilla. Katso mitä se ehdottaa.
En saanut momondosta tuollaista vaihtoehtoa.
Kun määrittää ensin lähtökentän, ja klikkaa kohtaa Mihin, sieltä aukeaa vaihtoehto "Kaikkialle".
Sitten voi määritellä lennon pituuden ja budjetin.
Jos mulla olisi aikaa pe-su, eli käytännössä kaksi yötä ja yksi kokonainen päivä (ja kaksi päivää joista osa kuluu matkoihin) kävisin jossain keskikokoisessa tai pienessä suomalaiskaupungissa, mihin on suht helpot kulkuyhteydet: Hämeenlinna, Porvoo, Kotka, Hamina, Lappeenranta, Kokkola, Kristiinankaupunki, Kaskinen, Vaasa, Pori.
Kaikista niistä nyt pariksi kolmeksi päiväksi nähtävää löytyy ja matkustamiseen ei menisi niin paljon aikaa ja energiaa, vaan ehtisi vähän rentoutuakin.
Usein lentoyhtiön omilta sivuilta lennon saa kaikkein edullisimmin ja hotellit vastaavasti hotellien omilta sivuilta(ainakin isot ketjut kuten Hilton ym)
Berlin, Praha, Tukholma ja lentäen. Mitä järkeä jäädä Suomeen kun saa halvemmalla hyvätasoisen hotellin esim Berlinistä jossa palvelu pelaa ja eläminen on halvempaa.
Mä en tuossa ajassa ottaisi mitään pidempää lentomatkaa koska kentällä pitää olla ajoissa ja kohteessa siirtymiseen kentältä kaupunkiin menee aikaa. Lisäksi lento voi odottamatta viivästyä. Tukholma ehkä menisi kun niin lyhyt lento ja niitä menee jatkuvasti eri yhtiöillä.
Perjantaina iltalaivalla lauantaiaamuksi Tukholmaan, siellä kaksi päivää ja sunnuntaina iltakoneella kotiin.
Vierailija kirjoitti:
werttinen kirjoitti:
laivamatkat ja lentäminen nou nou
menkää junalla jonnekki randomisti ja etsikää kiva hotelli
tai day spa jostain vähän pidemmältä,yöjunalla sinne ja aamulla perillä
Niin mutta nyt on kyse ulkomaanmatkoista ei mistään “näe ja koe Kouvola”.
Missä sanottiin että kyse on ulkomaanmatkasta?
Mä saattaisin ihan hyvin lähteä Suomessa jonnekin. Tai laivalla Tallinnaan ja siitä bussilla tai autolla Pärnuun tai Tarttoon.
Vierailija kirjoitti:
Itse kävisin Seinäjoella. Mukavasti junalla pääsisi täältä Helsingistä.
Mitä ihmettä on Seinäjoella että se olisi käymisen arvoinen? Itse en löytänyt sieltä mitään kiinnostavaa vaikka asuinkin.
Tukholmaan laivalla pe ip/ilta ja lentäen takaisin su.