Kuinka kauan kesti ennen kuin Jumala tai jokin muu yliluonnollinen vastasi rukoukseesi?
Minkälaisen vastauksen saitte ja olitteko tyytyväisiä?
Kommentit (28)
Tämä palsta haluaa että kirjoitan yksityisyydestäni tänne hyödyntääkseen sitä. Minä join kahvi äsken, minä ihan kahvi. Minä näin unta jossa kasvatin kannabista ja revin taimet irti ja juurikerrokset roskakoriin. Hyvä valinta.
Huono valinta on helppoa ja suoraan roskiksesta. Uskon jumalaan.
Puolentoista vuoden ryyppäämisen jälkeen päässäni alkoi Jumala sekä Saatana pitämään vuoropuhelua - viimein selvisi, että minulla on prykoosi...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa katsoa, hyviä opetuksia rukoilusta ja muusta
No eihän kannata. Pelkkää huuhaata. Rationaalinen ihminen ei usko mielikuvitusolentoihin.
Paha on vallannut sinut. Negatiivisuudesta huolimatta et pysty todistamaan että Jumalaa ei ole olemassa.
Teini-ikäisenä rukoilin itselleni sähkökitaraa. Olin köyhästä perheestä eikä varaa ollut juuri mihinkään. Lupasin vastalahjaksi että perustaisin maailman kuuluisimman gospelhevibändin.
Kahden päivän kuluttua kaverini, jota en ollut vuosiin nähnyt ja joka oli muuttanut muualle, koputti ovelle ja myi älyttömän halvalla vanhan sähkökitaransa ja vahvistimensa. Treenasin sillä vuosikaudet.
No, en päässyt koskaan ensimmäisellekään keikalle, keskityin liikaa yksin treenaamiseen ja liian vähän käytännön bänditoimintaan, joten tämä vastapalvelu kyykkäsi:)
Rukoilin myös tyttöystävää. Tämä vähän otti aikaa, muutaman vuoden. Ja 17 vuoden avioliiton jälkeen vaimo lähti omille teilleen. Hupsista. No, paljon sitä olisi voinut toisinkin tehdä vaikka vastapuolessakin vikaa oli.
Myöhemmin minulle on paljastunut että ehkä nämä olivat Jumalan keinoja kertoa minulle vähitellen ettei minun tarvitse luvata mitään vastapalveluksia.
Useinmiten heti. Kerran rahapulassa pyysin rahaa. En saanut rahaa, vaan viisautta hoitaa asia itse. Pyytäkää viisautta. Sitä tulee aina tilanne kerrallaan.
No eihän kannata. Pelkkää huuhaata. Rationaalinen ihminen ei usko mielikuvitusolentoihin.