Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka kauan kesti ennen kuin Jumala tai jokin muu yliluonnollinen vastasi rukoukseesi?

Vierailija
16.09.2019 |

Minkälaisen vastauksen saitte ja olitteko tyytyväisiä?

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
17.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa katsoa, hyviä opetuksia rukoilusta ja muusta

https://www.tv7.fi/vod/player/32841/

No eihän kannata. Pelkkää huuhaata. Rationaalinen ihminen ei usko mielikuvitusolentoihin.

Vierailija
22/28 |
17.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä palsta haluaa että kirjoitan yksityisyydestäni tänne hyödyntääkseen sitä. Minä join kahvi äsken, minä ihan kahvi. Minä näin unta jossa kasvatin kannabista ja revin taimet irti ja juurikerrokset roskakoriin. Hyvä valinta.

Huono valinta on helppoa ja suoraan roskiksesta. Uskon jumalaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
17.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
24/28 |
17.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nosto.

Vierailija
25/28 |
17.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puolentoista vuoden ryyppäämisen jälkeen päässäni alkoi Jumala sekä Saatana pitämään vuoropuhelua - viimein selvisi, että minulla on prykoosi...

Vierailija
26/28 |
18.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa katsoa, hyviä opetuksia rukoilusta ja muusta

https://www.tv7.fi/vod/player/32841/

No eihän kannata. Pelkkää huuhaata. Rationaalinen ihminen ei usko mielikuvitusolentoihin.

Paha on vallannut sinut. Negatiivisuudesta huolimatta et pysty todistamaan että Jumalaa ei ole olemassa.

Vierailija
27/28 |
18.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teini-ikäisenä rukoilin itselleni sähkökitaraa. Olin köyhästä perheestä eikä varaa ollut juuri mihinkään. Lupasin vastalahjaksi että perustaisin maailman kuuluisimman gospelhevibändin.

Kahden päivän kuluttua kaverini, jota en ollut vuosiin nähnyt ja joka oli muuttanut muualle, koputti ovelle ja myi älyttömän halvalla vanhan sähkökitaransa ja vahvistimensa. Treenasin sillä vuosikaudet.

No, en päässyt koskaan ensimmäisellekään keikalle, keskityin liikaa yksin treenaamiseen ja liian vähän käytännön bänditoimintaan, joten tämä vastapalvelu kyykkäsi:)

Rukoilin myös tyttöystävää. Tämä vähän otti aikaa, muutaman vuoden. Ja 17 vuoden avioliiton jälkeen vaimo lähti omille teilleen. Hupsista. No, paljon sitä olisi voinut toisinkin tehdä vaikka vastapuolessakin vikaa oli.

Myöhemmin minulle on paljastunut että ehkä nämä olivat Jumalan keinoja kertoa minulle vähitellen ettei minun tarvitse luvata mitään vastapalveluksia.

Vierailija
28/28 |
18.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useinmiten heti. Kerran rahapulassa pyysin rahaa. En saanut rahaa, vaan viisautta hoitaa asia itse. Pyytäkää viisautta. Sitä tulee aina tilanne kerrallaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän kolme