Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kukaan lähiomainen ei välittänyt minusta kun sairastuin vakavasti muutama vuosi sitten

Vierailija
16.09.2019 |

Mies jätti toisen naisen takia, äiti ei ottanut yhteyttä, yhteydenpito oli minusta kiinni, lapset halusi isälleen ja sisko soitti muutaman viikon välein. Olin yksin ja heikko. Parannuin sairaudestani ja nyt olen ollut vuosia työelämässä vahvasti mukana, silti mulla on jäänyt katkeruus menneestä. Nyt mulla on ihana ja välittävä mies ja hyvä työpaikka. Oliko tällä vastoinkäymisellä ja muulla jokin tarkoitus..

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
16.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä sairastuin burnoutiin, masennukseen ja kaikki hylkäsivät moneksi kuukaudeksi.

Äiti, eno, veli, sisko, kaverit ja työkaverit. Jopa miesystävä ajottain.

Olen niin mukavaa seuraa muuten ja koska annan muille huomiota ja koska olen rahoittanut muiden menoja ja antanut kivoja lahjoja, mutta kun olisin hieman kaivannut sitä huomiota ja juttuseuraa itse, niin kaikki kiersivät kaukaa.

Olen empaattinen, ystävällinen, melko rauhallinen ihminen itse, en juoruile enkä ole negatiivinen mutta masennus teki minusta varautuneemman ja minulla meni jotenkin usko ihmiskuntaan.

Vierailija
2/2 |
16.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset hylkäävät usein vakavasti sairastuneet. Monilla syynä on pelko omasta sairastumisesta tai ihmettely siitä, mitä voi sanoa.

Minut hylkäsi lapsuudestani tuntemani ystävä.

Omaiset eivät laittaneet tikkua ristiin puolestani, vaan jouduin palkkaamaan siivousapua.

Minä soitin omaisille - he eivät soittaneet minulle. Paitsi äiti, joka oli vakavasti sairas ja myöhemmin menehtyi.

Oli yllättävää, miten yksin jäin hyvin vaikeassa tilanteessa. 

Tilanteen kruunasi, että sain hyvin vaikeasti sairaana potkut töistä yt-neuvotteluissa. Hyvä ratkaisu yritykselle päästä eroon sairaista ja raihnaisista. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi neljä