Miehelle joku synttärilahja arvo sais olla enintään 150€
Mitä hemmettiä mä ostaisin sille. Vaatteita nyt en ainakaan osta, ne on niin henkilökohtaisia joita ei voi toisen maulla ostaa
Johonkin vapaa aikaan liittyvää kenties, en tiedä. Mitä nyt 46v mies travitsisi.
Kommentit (25)
Paras lahja itselle oli, kun vaimo oli ostanut brassi-sokeroinnin ja pitkät seksikkäät rakennekynnet. Mutta mulla nyt onkin maailman paras vaimo. Lahjaan kuului myös aikuisten leikki, joita hän oli googlaillut netistä. Ja se oli todella erikoisuus, mitä en olisi itse ikinä tajunnut. Pizzataikina joka levitettiin genitaalialueelle. Sitten sitä mukamas vaivattiin taikinaksi, päätyen orgasmiin. Niin hiton erikoinen leikki, että se oli oikeasti hyvä. Välillä "taikinaa" maisteltiin ja pantiin mukamas jotain sekaan.
Mun mielestä paras lahja ikinä. En todellakaan olisi vaihtanut sitä tuoksuun tai pleikkarin uuteen ohjaimeen.
Siitä kunnon kattiloita.
https://www.amazon.de/fissler-original-profi-collection/s?k=fissler+ori…
Bloukkari. Sun tapauksessa arvo n. 5€.
Älä nyt ainakaan hajuvettä osta. Joka kerta kun olen saanut hajuvettä, on se ollut täysin väärän tuoksuista. Tätähän ei ole voinut ääneen sanoa, ettei puoliso pety.
Kylpytakki, sukat ja alusvaatteet lahjana tuntuvat siltä, ettei lahjan antaja tunne minua ja tarpeitani tai ei ole jaksanut panostaa lainkaan.
Itse innostuisin hyvästä paistinpannusta tai laadukkaasta kokkiveitsestä. Tosin kerran sain tiskikoneen ja olin todella tyytyväinen.
Illallinen pimeässä, jos teidän kaupungissa on mahdollista.