*KESKIVIIKKOOn SYYSäidit-04*
Kommentit (26)
Leanna Toivottavasti luomenpoisto sujui hyvin. Ja kuumeilupuolella siis jännitystä taas riittää.
Kukkuulle onnittelut äitiysloman alkamisesta ja tsemppiä! Mulla alkaa vasta 9.pv ja eihän se muutos ole, kun täällä muutenkin kökin. Vauvan tulo sen sijaan ON iso muutos ja sitä yritän aina välillä miettiä.
Ynikselle peukkuja työpaikan suhteen.Housuihin satais Klorin auttaa, mutta voi haalistaa mustiakin kohtia. Muuta konstia ei oikein taida olla.
Alli. Noitten pesäpallo- ja muitten harrastusjuttujen takia me ollaan muutettu takaisin tänne. Mutta enää mies ei pelaa onneksi. Tilalle on kyllä tullu paljon muuta menoa.
Hilungille onnea uudesta asunnosta! Ja kyllä minäkin siirtäisin samalla omaan huoneeseen, jos kerran niin aiotte kuitenkin tehdä.
Lila. Voimia ruokajuttujen suhteen. Jos joudut jatkaa dieettiä, muistahan hommata jostain kunnon ohjeet, että saat itelles riittävästi kaikkea. (fiksu lause, vai mitä). Kylläpä pääskyt kurjan tempun teki :(
Ankkikselle lukuintoa!
Sattuiko kukaan muuten illalla kattomaan Punaista lankaa? Siinä oli vieraana Jouko Huttunen. Miehen kanssa oikein yhdessä katottiin ja juteltiin. (tosi harvinaista meillä) Ajatuksia herätti suuntaan jos toiseenkin.
Hyvin on asiat, kun pitää joutuavia murehtia. Aamulla iski alakulo, kun kaatamalla tuli vettä. Ajattelin, että menee koko lomareissu pilalle, jos on oikein huonot säät ja kun en ite tahdo jaksaa enää paljoakaan liikkua, vaikka tässä kotona suht hyvin pärjäänkin. Jouduin sitte jo lapsille selittää,että säiden takia voi Puuhamaa jäädä väliin. Pitäis vain osata ottaa rento asenne. Onpahan vaihtelua joka tapauksessa. Voi olla, että mennään vielä perjantaina Riihimäelle Erämessuille, kun ne kiinnostais miestä.
Leidistä tuli mieleeni. Mä oon kyllä niin ankea äiti, että jos Pekka rikkois jonku isompien tavaran, mä sanoisin, että miksi jätitte Pekan ulottuville. Ja uutta saisi kyllä odottaa, kun ei täältä mitään saa. Toki itkua tulisi ja lohduttaisinkin, mutta muutenkin oon yrittäny puhua, että toisaalta tavaroille pitää antaa arvo ja yrittää pitää järjestyksessä ja ehjinä, mutta ei niihin pidä liiaksi kiintyä, kun toisinaan ne on niin huonosti tehty, etteivät vaan kestä, vaikka varoiskin.
Aurinko meinaa pilkistellä, mutta tummat pilvet roikkuu. Noinkohan ehtis ulos ennen kuin sade alkaa?
T@hti
= piirtää vielä ison auringon :) Aurinko on Vennan suosikki. Sopii mulle, helppo piirtää...
Pikana omaa napaa: menkat alkoi ajallaan, mutta nyt on jotenkin stressi hellittänyt kun ei alkanut ahistaa. Ens kuussa ei ees oo väliksi tärpätä, en haluaisi kesälomaani voida pahoin.
Huomenna autohuolto, hyi yöks kun menee luultavasti taas rahaa siihen. Harkitsen yksityisleasingia aina kun huolto on ajankohtainen!
Huomenna alkaa myös miehen ja typyn kesälomat, aah ihanaa aamulla rauhallinen töihinlähtö mulla!
Taustailumeiningeissä, hengessä mukana
- tea -
Ensin 8h laatukoulutuksessa ja perään 4h eräässä virkamiestoimikunnassa...hooooooohhhh!!
Kukkuulle ihanaa äitiyslomaa! Niin kauniin sielukkaasti kirjoittelit, aivan tuttuja maisemia nuo jotenkin, ja niin haikeita...Kohta se hetki on käsillä *minuakin jännittää***
Ayap, aivan sydäntä lämmittää ♥ Vielä on joku, joka kutsuu ystäväksi, vaikka vanhat ystävät ovat jo unohtaneet. Parane ja koita kestää!
Ja: teitä on monta muutakin, jota ystävänä ajattelen :)
Hilunki: Onnea uuteen kotiin!! Rivari neljällä huoneella Jess! *hiukan kateellisena*. Minäkin suosittelen heti omaan huoneeseen siirtämistä (eikä minullakaan sen parempaa pohjatietoa, mutta ayap ilmaisi hyvin).
Eilen (vai mikä päivä) niin kovasti kehuskelin, kuinka helposti tuo antsa nukkuu. Viime yön sitten hyssyttelin kolme kertaa (olisiko ollut 12, 2 ja 4 ...). Ai-van järkyt-tävää karjumista, hysteeristä huutamista. Kaipa se on tämä ikä ja uudet oppimiset ym? Minun (nykyään niin) hemmoteltu ruumini kun vaatisi yhtäjaksoisia unia... Ja mies halusi kerrankin nukkua. Noh, aamulla Antsa sitten maksoi runsain mitoin takaisin, oli niiin " aiiiii" äidille ja halusi olla sylissä ja vieressä...Taidankin tästä lähtien hoitaa kaikki yöheräämiset :)) *väsyneenä, mutta onnellisena*
Jotain muutakin -kai- en muista, mutta ehtiihän ne muut
♥SaaMa
Olisko ees mitään asiaa???
Hilulle onnea uuden kodin johdosta!!
Kukkuulle oikein rauhallista loppuodotusta!!! Koitahan kerätä voimia :)
Lila: Mä pidän varpaat ja peukut pystyssä että saat pitää antialgeerilasisi paikoillaan!!
Tiistaina siis treffeille. Oliko se klo 10? Täytyy vissiin kaivella luukkua...
Höh, tyhjää lyö pää. Meniskö nukkuun?
Sassa heräs viime yönä joskus viiden maissa huutaan ihan täysillä. Ei rauhoittunu millään!!! Maitoa jouduin antaa, en muista millon viimeksi. Kunhan ei tulis nyt ens yönäki... Illat menee täällä kans ihan riekkumiseksi. Nukahtamiseen menee tunti! Argh... Tai nukahtais kai sit nopeemmin jos nukuttais syliin. Mut ku tää äippä tahtoo et nukkuis itekseen!!! Ei kivaa. Kai se pitää kohta alkaa unikoulua tms. pitää. Tai katkaista päikkärit. Mut ku se päikkäriaikaki on NIIN tarpeeseen...
Nyt lopetan.
Terkut spirometriasta. Tulokset saan kai tiistaina.
Muutoksia kyllä tuli...
Kerppu
PÄivä ollut yhtä juoksua..jalkoja ihan särkee!!!
Pojalle en enää pleidiä löytänyt..ostin sellasen uuden turtles taistelu-jutun mut se onki aika hankala,joten joudun viel pe jotain ettimää...TUrha oli seki Itis reissu..ja toi paljon lisäkiirettä!!!päiväkahvinki hörppäsin seisaaltaa..
T@hti:Mä annoin sen pleidin typylle ni....Oli se kyl vanha et ois varmaa hajonnut,mut hajos ku mä annoin!
KEvätjuhla oli kiva :-) Haikea kylläkin kun eskarit lopetti...
Ei tullu mies kuntoo,joten ei huomenna Enkeliä ja Nekkua :-(
SAin meillä kyläkutsun toiselle kaverille ni mennää sinne aamupäiväks sairastajaa karkuun...
Hilu:Oneea uudesta kodista :-)
JOOOO tupareita kaikki muuttajat!!!! :-)
Ankkis:Mul on suunnillee samat fiilikset et loma kökitää kotona..ei ole edes sitä remonttia :-/ Harmi kun ette asu yhtää lähellä,olis voitu viihdyttää toisiamme me,tytöt ja pojat..
KEsä- 98 ..olin töissä kotipalvelussa ja kyllä sato..mut ku mul oli vapaata ja soitin miehelle töhin et sataa ni se sano aina et paistaa!!Oli töissä keskustassa ni kai pilvet ei viihtyny ihan rannassa..Lokakuussa lähettii Thaimaasee-loppu sade :-)
Meiän pihal oli tänää lämmin-olin kapreissa ja topissa :-)
Nyt sohvalle...
Öitä!
jatu
Ei oikein lukeminen suju... Menkat -> päätä särkee -> ei jaksa lukea. Tyhmää. No, pidän paussia yrittämisessäkin.
T-P: Minäkin muistan kesän -98 erittäin sateisena ja kylmänä. Milo oli vauva ja odottelin koko kesän että kesä alkaisi mutta ei se alkanut.
Hilu: Onnea uuteen kotiin!
Kukkuu: Onnellista äitiyslomaa!
Karella alkoi tänään kesäloma, Milolla alkaa lauantaina. Kaikenlaista pitäisi ehtiä tekemään, mutta kun ei saa aikaiseksi. Nyt pitää lukea pääsykokeisiin, sitten on miehen loma ja matka, remonttikin on vielä kesken - huh. Kökötetään siis koko kesä vaan kotona. Pojat onneksi keksivät tekemistä naapuruston kavereitten kanssa. Olisipa äidilläkin kavereita lähellä, tai edes siedettävän matkan päässä. :-(
Jaahas, ei tuo neiti nukukaan. Hö. Haen pois sängystä ja yritän taas tarttua kirjaan. Miten tämä päivä onkin tällainen että mikään ei suju :-(
Ankkis ja [color=red]♥Lilli♥