Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kiinnostaako ei-enää nuoria miehiä kaikki nuoret naiset kunhan vaan normaalin näköinen on?

Vierailija
16.09.2019 |

?

Kommentit (49)

Vierailija
21/49 |
16.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Likimain, varsinkin jos ovat hoikkia. Henkinen ja kokemuksellinen tasavertaisuus ei keskivertojen/ tyhmempien miesten kriteereissä ole ikinä painanut. Näin on. Fiksut miehet sit erikseen.

Vierailija
22/49 |
16.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kovin sterotyyppinen yleistävä ajatusmalli...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/49 |
16.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotkut (vanhemmat) miehet ovat kohteliaita kaikille naisille, vaikka ei olisikaan heistä kiinnostunut. Eräille kun on jo lapsena opetettu käytöstavat.

Niin mäkin luulin, mutta nyt selvästi vanhempi kaverimies murjottaa mulle, kun en ottanut kevyitä liehittelyjä ihan tosissani. -eri

Vierailija
24/49 |
16.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos haluisin vain hetken hurmiota ja sitä yhtä asiaa kaikki normaalit kävisi ikään katsomatta (pahemmin). Ja jopa bimbokin.

Mutta kun haluan parisuhteen normaali ei riitä. Pitää olla just hyvä mulle, niin älyllisesti kuin ulkonäöllisesti. (pitää olla keskusteltavaa useankin vuoden jälkeen ja halu toista kohtaan pitää pysyä).

Vierailija
25/49 |
16.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normaali nainen kiinnostaa aina normaalia miestä 👍

Vierailija
26/49 |
16.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta on erikoinen oletus että kiinnostaisi. Itse mietin ennemminkin, voiko vanhempi mies oikeasti kiinnostua huomattavasti nuoremmasta naisesta ja suhtautua tähän vakavasti.

Vierailija
27/49 |
16.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kiinnosta. Minua kiinnostaa 20-40 vuotiaat transnaiset, joilla on vielä pippeli tallella.

Top-Setä

Vierailija
28/49 |
16.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos haluisin vain hetken hurmiota ja sitä yhtä asiaa kaikki normaalit kävisi ikään katsomatta (pahemmin). Ja jopa bimbokin.

Mutta kun haluan parisuhteen normaali ei riitä. Pitää olla just hyvä mulle, niin älyllisesti kuin ulkonäöllisesti. (pitää olla keskusteltavaa useankin vuoden jälkeen ja halu toista kohtaan pitää pysyä).

Tarkoitan fiksua miestä. "Pena69:t" jättävät minut pääsääntöisesti rauhaan. Että uskaltaako olla otettu vai flirttaako hillitty, fiksu mieskin vain siksi että olen nuori?

Ap

Vierailija
29/49 |
16.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikki miehet on samanlaisia ja tykkää vain samoista jutuista kuin toisetkin. 

Äly ja luonne on turhia, kunhan on vain nuori. 

Juuri näin. Tyypillinen miesviha-aloitus.

En tiedä muista mutta minä tulkitsin tuon sarkasmiksi ja annoin siitä ylänuolen.

Vierailija
30/49 |
16.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikki miehet on samanlaisia ja tykkää vain samoista jutuista kuin toisetkin. 

Äly ja luonne on turhia, kunhan on vain nuori. 

Juuri näin. Tyypillinen miesviha-aloitus.

En tiedä muista mutta minä tulkitsin tuon sarkasmiksi ja annoin siitä ylänuolen.

Jaa :D toivottavasti oli sarkasmia. Minä otin tosissaan ja ajattelin vaan "hohhoijaa". Ei tämä ole miesviha-aloitus. Vaan kiinnostaa motiivi miehen huomioon. Seksinkään mahdollisuutta ei ole.

Ap

Vierailija
31/49 |
16.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

.....

Vierailija
32/49 |
16.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kiinnosta. Luonne, jutut ja jalkojen haju ovat tärkeämpiä asioita.

Vierailija
33/49 |
17.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tarkoitan fiksua miestä. "Pena69:t" jättävät minut pääsääntöisesti rauhaan. Että uskaltaako olla otettu vai flirttaako hillitty, fiksu mieskin vain siksi että olen nuori?

Ap

Hämmennyin yöllä täysin tästä ketjusta.

Siis sinä saat huomiota ja haluaisit tietää mistä kyse? Nyt olisi kiva tietää sinun ikä ja myös tuon miehen? Kun kirjoitit myöhemmin että "Seksikään mahdollisuutta ei ole"!

Auttamatta nyt mietin että olet alaikäinen. Ja silloin salaa toivon että kyseessä on normaalia ystävällisyyttä jonka olet tulkinnut väärin.

Mutta takas tuohon ketjun otsikkoon. Normaali naista ei ole olemassa, eikä miestä. On vain niitä jotka eivät eroitu massasta. Ja miesten tai naisten kiinnostukseen toisessa sukupuolessa ei voi määrittää että joku olisi kiinnostunut normaalista. Esimerkkinä itselle nainen on lähes tulkoon kauneinta mitä on kun hänellä on silmälasit, muilla ulkoisilla tekijöillä ei ole paljoa merkitystä (lukuunottamatta tatuointeja jotka ovat minulle negatiivinen asia). Noh rehellisyyden nimissä kyllä peppua katsoo naisessa myös.

Sitten vielä noihin nuorehkoihin. Itse lähentelen neljää kymppiä. Olen kaikille ystävällinen, joku voisi kuvitella että flirttailen kaikille. Mutta kyseessä on kohteliaisuus 99% naisista, ikään katsomatta. Yksi poikkeus on jonka välittömästi tiedän että ei ole puhtaasti kohteliaisuutta, kyseessä on n. parikymppinen lähikaupan myyjä.

Mutta koska minulla on jo ikää ja järkeä, en lähestyisi häntä. Mutta tämä nuorehko nainen (tyttö): on fyysisesti kiinnostavan oloinen ja oletettavasti muiden mielestä täysin "normaalin näköinen". Ja poikkeuksena omiin mieltymyksiin, kyseisellä tytöllä ei ole silmälaseja, enkä ole peppua koskaan vilkuillut vaikka siviilissäkin olen nähnyt hänet.

Sitten ketjun flirtteihin. Kannattaa ottaa flirtit, flirttinä. Ne piristävät antajan ja vastaanottajan päivää eikä maksa mitään (tietty oma kumppani saattaa inhota sitä jos on parisuhteessa).

Vierailija
34/49 |
17.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei varmasti kaikkia miehiä, mutta kyllä aika monia.

Ulkonäöllä ei tuossa ole merkitystä iäkkäämmän miehen huomion saa kaikki, jotka vain on miehen mielestä hänelle sopivan nuoria.

Nuoremman miehen huomiosta nainen voi olla otettu ja sitä ei ole ihan kaikille tarjolla, mutta vanhan miehen huomio on päivänselvyys ja "rumempienkin" saatavilla.

Vierailija
35/49 |
17.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Siis sinä saat huomiota ja haluaisit tietää mistä kyse? Nyt olisi kiva tietää sinun ikä ja myös tuon miehen? Kun kirjoitit myöhemmin että "Seksikään mahdollisuutta ei ole"!

Auttamatta nyt mietin että olet alaikäinen. Ja silloin salaa toivon että kyseessä on normaalia ystävällisyyttä jonka olet tulkinnut väärin.

Mutta takas tuohon ketjun otsikkoon. Normaali naista ei ole olemassa, eikä miestä. On vain niitä jotka eivät eroitu massasta. Ja miesten tai naisten kiinnostukseen toisessa sukupuolessa ei voi määrittää että joku olisi kiinnostunut normaalista. Esimerkkinä itselle nainen on lähes tulkoon kauneinta mitä on kun hänellä on silmälasit, muilla ulkoisilla tekijöillä ei ole paljoa merkitystä (lukuunottamatta tatuointeja jotka ovat minulle negatiivinen asia). Noh rehellisyyden nimissä kyllä peppua katsoo naisessa myös.

Sitten vielä noihin nuorehkoihin. Itse lähentelen neljää kymppiä. Olen kaikille ystävällinen, joku voisi kuvitella että flirttailen kaikille. Mutta kyseessä on kohteliaisuus 99% naisista, ikään katsomatta. Yksi poikkeus on jonka välittömästi tiedän että ei ole puhtaasti kohteliaisuutta, kyseessä on n. parikymppinen lähikaupan myyjä.

Mutta koska minulla on jo ikää ja järkeä, en lähestyisi häntä. Mutta tämä nuorehko nainen (tyttö): on fyysisesti kiinnostavan oloinen ja oletettavasti muiden mielestä täysin "normaalin näköinen". Ja poikkeuksena omiin mieltymyksiin, kyseisellä tytöllä ei ole silmälaseja, enkä ole peppua koskaan vilkuillut vaikka siviilissäkin olen nähnyt hänet.

Sitten ketjun flirtteihin. Kannattaa ottaa flirtit, flirttinä. Ne piristävät antajan ja vastaanottajan päivää eikä maksa mitään (tietty oma kumppani saattaa inhota sitä jos on parisuhteessa).

Seksin mahdollisuutta ei ole esimerkiksi toisen parisuhteen takia.

Ap

Vierailija
36/49 |
17.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Setämies. kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Setämies. kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Setämies. kirjoitti:

Minä olen huomannut, ettei minulla ole mitään yhteistä nuorten naisten kanssa. Sitä paitsi täällä päin on kaikenlaista hipsteriä ja ituhippiä nenärenkaineen ja tatuointeineen, joten eivät miellytä edes silmää.

En ole sellainen eli siitäkö se johtuu?

Ap

En tiedä. Pitäisi vielä olla jotain yhteistä puhuttavaakiin, mutta minusta tuntuu, että  sukulaisten ja kavereiden parikymppiset tytöt elävät jossain rinnakkaistodellisuudessa itseeni verrattuna.

No minulla on kyllä yhdistävä tekijä ollut näihin ihmisiin.

Ap

Sittenhän tilanne on erilainen.

Kuinka vanha olet, setämies?

Vierailija
37/49 |
17.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Likimain, varsinkin jos ovat hoikkia. Henkinen ja kokemuksellinen tasavertaisuus ei keskivertojen/ tyhmempien miesten kriteereissä ole ikinä painanut. Näin on. Fiksut miehet sit erikseen.

Ennen en halunnut uskoa tähän, mutta äitini harrastaa tanssia ja käy kesäisin paljon lavoilla. Hänen kertomuksensa valitettavasti vahvistaa asian: Kun miehet saavat hakea, on nuorilla naisilla aina eniten vientiä. Eikä tarvitse edes olla hoikka.

Se ei kuitenkaan äitiä harmita, koska samat miehet ovat yleisesti tunnettuja siitä, että heillä on nauriin sielunelämä ja käyvät lavoilla lähinnä niiden tyttöjen takia. Onneksi monet miehet myös hakevat hyviä tanssijoita iästä riippumatta ja ne on sit niitä fiksuja.

Äiti muuten itse tapasi tansseissa 29-vuotiaan miehen, jonka kanssa oli onnellisesti 10 vuotta.

Vierailija
38/49 |
17.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Vierailija
39/49 |
17.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän muoria naisia katselee mielellään, mutta mitä enemmän ikää tulee niin sitä suurempi osa näistä naisista putoaa pois kiinnostuskelkasta, koska heidät alkaa nähdä enemmän lapsina kuin naisina. Mutta kyllä jonkun 10 vuotta nuoremman kanssa vielä voi saada ihan normaalin ja tasavertaisen parisuhteen.

Vierailija
40/49 |
17.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Rillifetissi, sellaiseen en ole ennen törmännytkään :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi kaksi