Saanko pettää miestäni jos hänellä on liian pieni??
Siis tosiaankin minä ja mieheni olemme todella uskovaisia ja harrastimme seksiä ensimmäisen kerran vasta hääyönä. Vaikka olenkin sitä mieltä ettei koolla ole väliä, vaa miten kalua käyttää, hänellä on niin pieni (ehkä 8cm) ettei sillä voi tehdä yhtään mitään. Kysyin kavereiltabi apua ja he käskivät minun pettää
Onko oikein??
Kommentit (55)
Itse toivoisin että nainen kävisi luvalla vieraissa jos asia on ongelma. Olisin valmis siis suostumaan aisuriksi naiselle ja pitäisin sitä jopa kiihottavana.
Mun puolesta saat pettää, vaikka sillä olisi liian sopiva. Tässä syy, ettei tahdo enää sitoutua, kun naisetkaan ei niin tee.
Tottakai saat. Itekin aloin pettää vaimoani kun tajusin kuinka hiton väljä se onkaan.
Kristillisistä päivää!! Olen todella uskovainen, mutta haluan hääyön jälkeen alkaa pettämään miestäni! Miehelläni on synnynnäinen vamma!
Exäni jätti minut, koska olen liian paljon omilla menoillani ja köyhäkin, vaihtoi sitten varakkaampaan. Olemme eksäni kanssa kavereita kaikesta huolimatta, ja kaikki okei. Minä olen uutta miestään kuitenkin jännempi. Hän kertoo kuinka on uudelle miehelleen vitsaillut, kuinka hänellä on pieni. Minulla on oma elämä, enkä ole millään tavalla kiinni eksässäni, mutta annan välillä hänelle. Exäni on isopyllyinen amazon, ja tarvitsee välillä penistäni. Se on isompi, ja kiinni minussa. Säälittää tämä väliimme tullut mies, joka kuvittelee vieneensä itselleen naisen minulta.
Vieläkö aloittaja pettää vai onko muuttanut sopivan kokoisen miehen luokse?
Nain eksääni jonka kanssa minulla on lapsi. Hän on elämäni mies, ja hyvä sängyssä vielä. Meillä on vaan aina toiminut seksi niin hyvin, ja hänellä on sopivan iso.
n37
Tiesit että on pieni ja silti jatkoit suhdetta olet kyllä tyhmä ,tai ehkä sulla on vaan liian suuri.
Naiset nyt vain haluaa seksiä iso munaisten miesten kanssa. Vähän joutuvat jakamaan kun muuten niitä ei riitä kaikille. Lisäksi naisissa on uutisen mukaan ihan valtavasti haluttomia. Että ei nyt niin hirveän paljon joudu jakamaan samoja miehiä.
Vierailija kirjoitti:
Vieläkö aloittaja pettää vai onko muuttanut sopivan kokoisen miehen luokse?
Ei uskovainen käyttäydy noin!
Vierailija kirjoitti:
Jos kaipaat isompaa täytettä pilluusi olet tervetullut luokseni saunomaan ja sessioimaan milloin vaan haluat.
M42, 18cm, 14.6 cm ympärys
Ihana viesti mut olen asettanut paksuudelle minimirajaksi oikeesti jämäkän paksun ja se on luokkaa yli 15,5 cm ympärys. Ei vähän tavallista kookkaampi vielä hätkäytä.
Yleensä ei ole oikein pettää, mutta jos miehellä on oikeasti liian pieni penis, ja ei pysty sillä tyydyttämään sinua, niin silloin sinulla on itseäsi kohtaan suorastaan velvollisuus etsiä oikea mies.
Joo, ja vahva vinkki.
Fyysinen pituus ja peniksen pituus korreloi.
Eli muutaman kaksimetrisen nähneenä voin vakuuttaa, että penis on vaan pitkällä iso.
Jos on itsellä poikkeuksellisen väljä malli, niin totta kai saa. *Hinkkaa välillä sitä kaupunginpuoleistakin laitaa*.