Saanko pettää miestäni jos hänellä on liian pieni??
Siis tosiaankin minä ja mieheni olemme todella uskovaisia ja harrastimme seksiä ensimmäisen kerran vasta hääyönä. Vaikka olenkin sitä mieltä ettei koolla ole väliä, vaa miten kalua käyttää, hänellä on niin pieni (ehkä 8cm) ettei sillä voi tehdä yhtään mitään. Kysyin kavereiltabi apua ja he käskivät minun pettää
Onko oikein??
Kommentit (55)
Kuule äläpä tuommoisia edes mieti! Mun miehellä on pieni ja 10 vuotta takana aviossa. Hyvin on pärjätty pienelläkin!
Vierailija kirjoitti:
Eihän se ole mitään pettämistä, jos haet sellaista mitä et voi saada mieheltäsi. Miehesi on todella pikkusieluinen, jos pahastuu siitä, kun haet todellista miestä. Eli go for it girl!
Oletpa hieno ihminen!
Totta vtussa pienimunaisia saa pettää. Ihme että laki sallii edes niiden harrastaa seksiä. Jos nyt pienimunaisten sähläämistä voi seksiksi sanoa. Tuik, tuik ja utelevat tuntuuko hyvältä? Kunnon parrusta naiset saa eikä tarvi kysellä tuntuuko.
Jos miehellä on alle 20cm katkarapu niin tietenkin saa pettää. Ei sellaisella mitään tee.
ap
Tottakai, tuu tänne niin annan mun parikytsenttistä sulle lähetyssaarnaajassa...
no saa, kyllä minimunat ymmärtää mitä naiset tarvitsee
Laki ei kriminalisoi sivusuhdetta, eikä poliisi ota tutkittavaksi. Miehellesi taas ovat parhaita juuri 16 täyttäneet tytöt, jolloin yhteensopivuus on hyvä. Kynis.mi
Pienennä pilluasi. On ilmeisesti kuin ladon ovet. Ei siinä mikään kalu riitä.
Ei ole oikein pettää. Joko keskustelet miehesi kanssa suhteen avaamisesta tai otat eron ja etsit isopeniksisemmän miehen. Jos pysyt suljetussa suhteessa, niin ottakaa seksileikkienne repertuaariin mukaan eri kokoisia dildoja.
Vierailija kirjoitti:
On se. Itaelläkin oli herttainen poikaystävä joka oli muuten täydellinen mutta hänen munansa oli pieni. Seksi on minulle todella tärkeää joten tarvitsin vähän isomman. Nykyään olemme vieläkin yhdessä mutta käun pari kertaa viikossa toisaalla. Hän ei tiedä asiasta mitään.
Onko miehesi penis siis seisoen 8cm?
H UOR
Minulla on ns. mikropenis. Mutta onnistuin hankkimaan tyttöystävän, jolla oli tosi tiukka peli ja olemme tyytyväisiä.
Pikkumulckuinen mies huomaa heti, jos billua on venytetty pollenvehkeillä.
Jos kaipaat isompaa täytettä pilluusi olet tervetullut luokseni saunomaan ja sessioimaan milloin vaan haluat.
M42, 18cm, 14.6 cm ympärys
Ehdottomasti! Pienimunaaiset ei pääse taivaaseen.
Tottakai saat, käy muutaman kerran vuodessa lomalla kongossa.
Semmosta syytä ei olemassa joka oikeuttaisi pettämään
Tietenkin tekosyitä löytyy.
Vierailija kirjoitti:
Penisjatke miehelle?
Minulla on vähän pienenlainen ja emäntä ehdotti jatketta, nyt jatke käytössä emäntäkin tyytyväinen
Se tuntuu erittäin hyvälle idealle laueta kauniin varatun naisen vaginaan naisen hyväksyen ja janoen asiaa koska mies ei voi tehdä sitä nautintoa pienellä munalla ja nainen haluaa selvittää asian parisuhteessa iso munaisen kanssa.