Rumaa naamaa ei pelasta edes kauniit vaatteet
Olen nyt pariin kertaan matkinut paria kaunista bloggaajaa ja ostanut samanlaisen vaatekappaleen kuin heillä. He ovat blogeissaan kertoneet että joka kerta kun ovat kyseistä vaatekappaletta käyttäneet, ovat saaneet kehuja. Kas kummaa kun itse olen noita vaatteita päälleni pukenut, yksikään ihminen ei ole kehunut :( Kyllä kauneilla ihmisillä on helppoa. T: katkera rumilus
Kommentit (10)
Vierailija kirjoitti:
Vedä kolaa nenään pelle.
Miten kola tähän liittyy?
Vierailija kirjoitti:
Et ole julkkis, kuten he.
Ei vaan en ole kaunis kuten he.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei, vaan et ole julkkis. Julkkiksilla on faneja, jotka kehuu, taviksilla ei.
Uu oon julkkis kun mun vaatteita on kehuttu :D
Sanoisin ettei se ole rumuudesta kiinni. Ehkei se vaatekappale vain imartele sinua. Eli valmistajan toinen malli voisi sopia sinulle paremmin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei, vaan et ole julkkis. Julkkiksilla on faneja, jotka kehuu, taviksilla ei.
Mitään tekemistä minkään julkisuuden kanssa. Taviksia tai rumia ei kukaan kehu koska he ovat tylsiä.
Kaunis nainen saa kehuja siksi koska on hyvägeeninen.
Kyse ei ole siitä, että he olisivat välttämättä kauniita tai vaate olisi erityisen kaunis sinänsä tai heidän päällään. Heillä vain on hännystelijöitä, jotka kehuvat heitä olipa heidän päällään mitä hyvänsä. He voivat olla kauniita ja sen takia saaneet hännystelijöitä.
Rumanaamaisen kannattaa valita sellaista, mikä ei varsinaisesti kiinnitä huomiota, mutta on kuitenkin kiinnostavaa tarkastella.
Vedä kolaa nenään pelle.