Kiitos Susanna Koski ja siniset ministerit!
Kukaan ei voi enää koskaan arvostella meitä tavallisia tuilla eläjiä, ei vaikka olisimme vapaaehtoisesti työttömiä. Tukemme ovat sentään hurjasti pienempiä, emmekä ole uhonneet, kuinka "töihin pitäisi vain mennä".
Kommentit (8)
Vierailija kirjoitti:
Paitsi että meiltä tavallisilta työttömiltä voidaan työmarkkinatukikin viedä pois, ellei lähde ilmaistöihin. Sopeutumisrahaa ei vie kukaan. Sellainen pikkuinen ero tässä töihin menemisessä...
No joo, toki rahat ja ehdot ovat aivan erilaiset, mutta moraali on sama. Jos nuo kepittäjät ja moralisoijat eivät nyt menekään töihin, kaipa kaikilla muillakin halukkailla on oikeus työttömyyteen ja tuilla elämiseen, jos se maistuu.
Mitä tekee tällä hetkellä Jari Lindström?
Susanna Koskihan nostaa perunaa yhteiskunnan tuella, eli ajattelee varmaan olevansa vähän niinkuin töissä.
Jos minä menen työttömänä mustikkaan, niin olen yhä työtön ja elän yhteiskunnan tuella.
Eipä jotenkaan yllättänyt tämän päiväinen uutinen Kosken turkisyrityksestä. aiempikin empatiakyvyn puute selittyi sillä
Miksihän toimittajat eivät kysele Soinilta että milloin se menee töihin?
https://www.verkkouutiset.fi/ben-zyskowicz-ideologisesti-saa-olla-tyoto…
Ben Zyskowicz: Ideologisesti saa olla työtön, mutta ei minun rahoillani
Vierailija kirjoitti:
Miksihän toimittajat eivät kysele Soinilta että milloin se menee töihin?
Miksi kysyisivät?
Paitsi että meiltä tavallisilta työttömiltä voidaan työmarkkinatukikin viedä pois, ellei lähde ilmaistöihin. Sopeutumisrahaa ei vie kukaan. Sellainen pikkuinen ero tässä töihin menemisessä...