Mies haukkui vanhaksi lehmäksi
Olen 5-kymppinen "hyvin säilynyt" ja "kaunis nainen". Miesystäväni, 44 vee, haukkui vanhaksi lehmäksi. Olen joutunut keskelle jotakin, mitä en ymmärrä.
Kommentit (25)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onneksi sinun ei tarvitse Suomessa tuollaiseen parisuhteeseen jäädä. Keräätä kimpsusi ja kampsusi, sanot heippa etkä ole enää missään yhteydessä. Haukkumisesta ja muusta henkisestä väkivallasta usein fyysinenkin väkivalta alkaa.
Olen kanssa huomannut että ensin haukutaan, sitten heitellään tavaroita ja sitten naiset käyvät väkivaktaiseksi. Varsinkin temperamenttiset "pikkumyyt" kilahtavat jos asiat eivät mene heidän pillinsä mukaan.
Minä en sukupuolittanut kommenttiani, sen teit sinä ihan itse. Kyllä, on väkivaltaisia naisia ja on väkivaltaisia miehiä. Kummankaan sukupuolen aiheuttamaan henkistä tai fyysista väkivaltaa ei pidä sietää, vaan kävellä ulos suhteesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tavallinen parisuhde ei ole tuttu formaatti?
Tavallisessa parisuhteessako haukutaan toista ala-arvoisilla nimityksillä?
Ainakin minun suhteissani on. Tuo on vielä kevyttä puhetta. Tuosta puuttuu kuvailevat adjektiivit painottamaan ja täsmentämään inhoa toista kohtaan.
Olis kyllä lyhyt parisuhde jos selviäisi ettei toinen osaa riidellä asiasta, vaan aletaan lyödä vyön alle niin asiattomasti kuin voi. /6
Todellakin. Minä heivasin yhden keskenkasvuisen heti ensimmäisen riidan jälkeen. Jos ei osaa pysyä asiassa, vaan menee henkilökohtaiseksi haukkumiseksi, niin suhteella ei ole mitään tulevaisuutta. Minä en suostu kuuntelemaan henkistä väkivaltaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tavallinen parisuhde ei ole tuttu formaatti?
Tavallisessa parisuhteessako haukutaan toista ala-arvoisilla nimityksillä?
Ainakin minun suhteissani on. Tuo on vielä kevyttä puhetta. Tuosta puuttuu kuvailevat adjektiivit painottamaan ja täsmentämään inhoa toista kohtaan.
En ymmärrä, miksi joku jää parisuhteeseen sellaisen kanssa, joka inhoaa häntä.
kuka sanoi että niihin olisi jääty.
Aika moni kertomansa mukaan elää haukkuvan (jopa lyövän) puolison kanssa saman katon alla.
Vierailija kirjoitti:
Mieshän on vain tarkkasilmäinen! ;) Ei muuta kun salille kyykkäämään!
Salillakin käyn ja käytöstavat on opittu. En olisi avautunut, jos vaikkapa itse haukkuisin ensin. Miksi oma kumppani haukkuu?
Olis kyllä lyhyt parisuhde jos selviäisi ettei toinen osaa riidellä asiasta, vaan aletaan lyödä vyön alle niin asiattomasti kuin voi. /6