Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eikö pikkupaikkakuntalaisia hävetä, kun myyjät tietää menkat ja juomiset?

Vierailija
15.09.2019 |

Sus soikoon

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
15.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pikkukylässä ärsyttävintä on asiointi apteekissa. Koko kylä tietää mikä vaivaa kun apteekki on niin pieni, että kaikki muut asiakkaat kuulevat mitä ostaa.

Mua ei haittaa, paras kaverini on apteekissa farmaseuttina, joten tietäisi muutenkin vaivani. Eikä kailota mitään suureen ääneen.

Vierailija
22/30 |
15.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedätkö ... me ostamme jopa vessapaperia ja ehkäisyvälineitä emmekä piittaa pätkääkään, mitä joku "tietää". Niin ja ostamme myös aikuisten vaippoja, raskaustestejä ja paljon muuta.

Ei pitäisi olla yllätys kenellekään peruskoulun biologian tunnilla hereillä  olleelle, että tietyn ikäisillä naisilla tapaa olla menkat.

Harvoilla pienillä paikkakunnilla on aloittajan kaltaisia ihmisiä, jotka ovat sairaalloisen kiinnostuneita muiden ihmisen ruumiintoiminnoista, tai luulevat muiden(kin) olevan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
15.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

meidän kylällä kassahenkilöt ovat naisia, joten oletettavasti eivät hirveästi ihmettele jos joku ostaa siteitä. ja heidän ukkonsa ovat samanlaisia kaljaveikkoja kuin muutin suomalaiset, joten eivät ne olutpönikästä hätkähdä.

Vierailija
24/30 |
15.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuukuppi.

Vierailija
25/30 |
15.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei jaksa kiinnostaa moiset jonninjoutavat asiat. Vai onko se jotenkin todella skandaalimaista, että naisella on kuukautiset?

Lähikauppa ei myy viinejä eikä riittävän kuivia siidereitä joten juomisistani lähikaupan myyjät ei edes tiedä mitään koska juomat ostetaan kun käydään kaupungissa.

Vierailija
26/30 |
15.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin laskee juomisiani kun ne on minullekin ihan yllätys siinä vaiheessa kun palautan tölkit.

Vierailija
27/30 |
15.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ryhmässä kuukautiset rytmittyy samanaikaiseksi, liekö tutkittu esimerkiksi kerrostalossa asuvien osalta, ja pienessä kyläpahasessa sosiaalinen kanssakäyminen voi hyvinkin olla sen verran tiivistä, että tienoon kaikilla naisilla menkat samaan aikaan, joten eipä siellä tarvinne muuta kuin vilkaista muijaansa.

Vierailija
28/30 |
15.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivätkö ihmiset kerro ne muutenkin sosiaalisessa mediassa?

Vierailija
29/30 |
15.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hävetä, ei hävetä miestänikään ostaa minulle siteitä, vaikka äitinsä on kyseisessä kaupassa töissä. Tosin teen melkein kaikki ostokset työmatkalla isommassa kaupassa, tuolta lähikaupasta tulee ostettua vain akuuttiin tarpeeseen.

Vierailija
30/30 |
15.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hävetä. En mä tunne sitä myyjää eikä hän tunne minua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi seitsemän