Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voisitko siltä istumalta lähteä ja huikata perheellesi: ”Käynpä vetämässä lähipubissa parit kaljat, pärjälkää”?

Vierailija
15.09.2019 |

Vai oletko vankina kotonasi?

Kommentit (66)

Vierailija
41/66 |
15.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin, mutta mieluummin huikkaisin meneväni uimaan, kirjastoon, kuntosalille, tms. Meistä ei kumpikaan ole millään muotoa vankina. :)

Vierailija
42/66 |
15.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei sitä kyllä mies katsoisi hyvällä, kun oon koko päivän lusmuillut mahakivussa vaikka piti siivota.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/66 |
15.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

voisin mut tulee pitkä bussi matka

Vierailija
44/66 |
15.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luultavasti vaimo päättelisi, ettei kaikki ole kunnossa, ja soittaisi ambulanssin.

Vierailija
45/66 |
15.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin. Erosin miehestä ja hän oli alkoholisti. Nyt olen vapautunut tuosta helVetiStä ja lähellä oleva ”bubi” on oikein tasokas ja siisti Turun TOP 5 kärjessä.

Vierailija
46/66 |
15.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin. Ulkona ei saadakaan. En nyt kuitenkaan jaksa. Mitä mä siellä nyt yksin tekisin.

Vierailija
47/66 |
15.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Periaatteessa voisin, mut en haluaisi. En ole koskaan käynyt lähiöpubissa. Lenkille meinasin kohta lähteö ja mies menee pelaamaan sählyä. Isot lapset pärjäilee sen aikaa itsekseen.

Vierailija
48/66 |
15.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usein poikkeankin pubissa kun tulen töistä kotiin ja emäntä tietää kyllä missä olen ollut. Tosin kaljoja juon todella vaan kaksi.

Vierailija
49/66 |
15.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voisi, perilliseni ovat unten mailla ja olen ainoa aikuinen kotosalla. Se on juotava kalja tässä kotona tänään. Olen siis kotini vanki, toisin sanoen.

Vierailija
50/66 |
16.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä nää mahtaisivat ihmetellä😂

En näet juo lainkaan olutta, sidukkaa tai lonkeroa.

Kahville, treeneihin tai kaverin luo muuten vaan lähden koska huvittaa. En ole vankina

Vierailija
51/66 |
16.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voi tältä istumalta lähteä yksin, en koe kuitenkaan olevani vankilassa.

Vierailija
52/66 |
16.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin ja välillä teenkin. Lapset on 16v ja 18v.

Vierailija
53/66 |
16.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin. Tosin en juo, mutta ehkäpä laulamaan karaokea? 

Vierailija
54/66 |
16.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vois sanoo että lähden ikuisiksi ajoiksi, enkä tule enää koskaan takaisin. Kännissä kun tulee takaisin se olisikin iloinen yllätys.

Vierailija
55/66 |
16.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen mä vähän vankinakin näköjään, koska en vois tosiaan lähteä juuri nyt. Kotona yksin 2kk ja 1.5v kanssa, ei taitais vaan pärjäillä. Mieskään ei varmaan arvostaisi jos soittaisin töihin, että lapset kotona, lähdin kaljalle.

Vierailija
56/66 |
16.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En voisi. Tänne periferiaan ei saa sunnuntaina taksia, ellei ole tilannut sitä jo viikolla.

Sama vika, lähipubiin on yli 100 km niin sillä reissulla menisi pari päivää.

Vierailija
57/66 |
16.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tänään enkä huomenna kun toi lähin pub ei ole auki mutta loppuviikosta kyllä.

Vierailija
58/66 |
16.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin. Usein lähden extempore johonkin, mutta lähikuppila eikä kalja oikein kiinnnosta. Viini joka keskustan ravintolat paremminkin tai jonkun kaverin illanistujaiset. Ainoa asia on, että minun on tultava aika aikaisin kotiin. Ennen klo 24.00.

Vierailija
59/66 |
16.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin, koska minulla "raukalla" ei ole perhettä. Ja menenkin. 

20/58 : itsekseen oluella käynti alkaa nakertaa parisuhdetta. Siis haloo. Vielä älyttömämpi on väite että omat ystävät ovat parisuhteessa lopun alku. Oikein tuli kylmät väreet.

Niin ja ei se viikonpäivä tee ketään alkoholistiksi. Jos menee tiistaina yhdelle päiväkaljalle ja siinä on viikon juomiset niin ei mua ainakaan haittaisi. Parempi se on kuin vetää kaksi pulloa kossua viikonloppuna.

Vierailija
60/66 |
16.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin, mutta kyllä mies varmaan ihmettelisi kun en 20 yhdessäolovuoden aikana ole juonut kaljaa tai astunut lähipubeihin. Sen sijaan siiderillä tai viinilasillisella käyn aina välillä kaverin kanssa keskustassa, mutta spontaani lähtijä en ole luonteeltani, ja  minusta asioita saa isomman nautinnon kun hyödyntää myös sen että jotain kivaa on luvassa :)