Voisitko siltä istumalta lähteä ja huikata perheellesi: ”Käynpä vetämässä lähipubissa parit kaljat, pärjälkää”?
Kommentit (66)
"""En olen feministinen nainen ja exääni pitää kansanmurhata koska feminismi"""
Miksi suomessa ei ole vaikka eminemismiä? Miksi se voimakas 007 sana pitää liittää pilluuņ?
Voisin. Tosin kyllä puoliso ihmettelisi, että miten mä nyt hoitoaine päässä lähtisin ulos, kun yleensä en edes märillä hiuksilla suostu poistumaan kotoa.
Ei ole perhettä, joten totta munassa voisin piipahtaa kaljalla.
Pitäsköhän....
Voi voi. Voisin. Tosin sinne minne nyt menen niin sinne ei pääse ilmaiseksi.
Lapsettomana yksinasujana voin tehdä tuon milloin huvittaa, kun ei ole työtkään esteenä.
Vierailija kirjoitti:
Minkä takia sunnuntaina pitää lähteä "parille" kaljalle ja se olisi joku riemuvoitto jos onnistuisi. Oletko alkoholisti?
Oletko ajatellut koskaan pienessä mielessäsi että kaikki eivät työskentele ma-pe klo 7-16 välisenä aikana? Itselläni on viikon ainoat vapaapäivät sunnuntai ja maanantai, joten jos haluan mennä baariin juomaan pari, tai vetämään perseet olalle, niin teen sen sunnuntaina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkä takia sunnuntaina pitää lähteä "parille" kaljalle ja se olisi joku riemuvoitto jos onnistuisi. Oletko alkoholisti?
Oletko ajatellut koskaan pienessä mielessäsi että kaikki eivät työskentele ma-pe klo 7-16 välisenä aikana? Itselläni on viikon ainoat vapaapäivät sunnuntai ja maanantai, joten jos haluan mennä baariin juomaan pari, tai vetämään perseet olalle, niin teen sen sunnuntaina.
Ei kaikki tajuu - tuttavani eivät ymmärrä sellaista asiaa, että olen anniskelu-/ruokaravintolassa töissä ja työaikani on iltapainotteisesti to - su ja alkuviikko on vapaata. Mielestäni on hauskaa mennä maanantai-iltapäivällä (lounasajan päätyttyä) jonnekin juottolaan parille, kun amatöörit eivät pyöri jaloissa.
7v sitte huikkasin ja en oo vieläkään menny takaisin.
Perheenä toki vain itsensä turvottanut nainen ja koiransa.
Lähetin kyllä tekstarin perään, että mun nimen voi ottaa ovesta pois ja että haen kamat joskus, kun et ole paikalla.
M42
Mun viikko on 10 päivän mittainen. Silloin vapaat on välillä arkisin ja välillä viikonloppiusin ja välillä sattuu molempia. 4 töitä 6 vapaata. Silloin viikonpäivät menettää merkityksensä ja kaikki päivät ovat yhtä arvokkaita.
Kyllä voisin. Asutaan Kalliossa ja sadoittain lähipubeja. Oma niistä paras. Oluella tai viinillä täällä käydäänkin useamman kerran viikossa kavereiden kanssa. Joskus kahvillankn. Aika kivaa ja rentoa menoa täällä, ei mitään jeesustelua.
En just nyt kun mies on lähössä just kauppaan eikä 1 ja 3 veetä voi jättää kahestaan.
Mutta sit kun mies tulee kaupasta ni sitte.
Ihan hyvin voisin, kun ei ole huollettavia emmekä me tarkkaile toisiamme kuin vanginvartijat konsanaan. Harmi vain, ettei kalja oikein maistu. Olutta voisin juoda.
Voisin, mutta en keksi yhtään syytä miksi lähtisin paikalliseen, kun jääkaapissa on hyvää ulkomaista olutta.
Vierailija kirjoitti:
Voisin, mutta en keksi yhtään syytä miksi lähtisin paikalliseen, kun jääkaapissa on hyvää ulkomaista olutta.
Sama juttu rahikaisella. Minäkin tykkään enemmän kalsarikänneistä.
Vierailija kirjoitti:
Voin, koska erosin vaimostani ja vapauduin kotivankeudesta jo kauan sitten. Ex-vaimon mielestä minun oli parempi istua kotisohvalla tekemättä mitään, kuin olla poissa kotoa hetkeäkään omien juttujeni takia. Kotoa poistumiseen muun kuin työsyiden perusteella piti olla etukäteen neuvoteltu lupa, muussa tapauksessa nousi helvetillinen meteli ja riita.
Suosittelen eroa todella lämpimästi kenelle tahansa miehelle, joka kokee vähänkin olevansa vanki omassa kodissaan. Se ei ole ihmisarvoista elämää. Ei ikinä enää kotivankeuteen.
Miksi alapeukut? Ajatelkaa, jos kirjoittaja olisi nainen, hänen puolisoaan pidettäisiin kontrollihulluna narsistina. Mutta kun kyseessä on mies, niin hänen täytyy olla hirveä alkoholisti lusmu jonka vaimo parka joutuu yksin hoitamaan kodin ja lapset...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama juttu rahikaisella. Minäkin tykkään enemmän kalsarikänneistä.
Minä taas tykkään juoda niitä lähes päivittäin. Mutta vain yhden päivässä. Lenkin tai saunomisen jälkeen tai ihan vain töistä kotiin tultua ja ruokaa laittaessa se yksi puolen litran olut tekee nannaa.
Voin, koska ei ole naista kotona kieltämässä mukavia juttuja elämästäni, pelkän kieltämisen ilosta. Ei koskaan enää naista, rahalla seksi.
Toki voisin, tuossahan se on naapuritalossa. Perhe voisi kyllä vähän ihmetellä, kun en ole koskaan ollut kiinnostunut pubijuomisesta. Pitäisiköhän kokeilla :D
T: äitee 57v
Voisin. Nyt ei kyllä tee mieli kaljaa.