Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies, millainen on mielestäsi laadukas nainen?

Vierailija
15.09.2019 |

Kysymys otsikossa.

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
15.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rehellinen, hyväsydäminen ja sillä tavalla fiksu, että peruskäytöstavat ja muiden ihmisten perusystävällinen kohtelu hallussa. Tietenkään pelkästään noi ominaisuudet ei riitä parisuhdetta ajatellen vaan se mitä muuta tarvitaan vaihtelee sitten sen mukaan millainen mies on. Tarkotan siis sitä, että mun kumppanin täytyy olla esim urheilullinen edes jossain määrin ja huumorintajun sopia mun huumoriin, mutta ei se tee naisesta huonoa jos se ei oo sellainen. Se ei vaan oo just mulle sitten "laadukas".

M31

Vierailija
22/23 |
15.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käyttäisi ihmisestä sanaa laadukas, mutta osaan kyllä luetella ihmisen ominaisuuksia, joita pidän arvossa.

Mukava ja älykäs. Katselee maailmaa silmät auki. Yleensä elää ihan terveellisesti, muttei ota siitä stressiä. Ei niin välitä, mitä muut hänestä ajattelee. Pitää periaatteenaan jotain kultaisen säännön tapaista, eikä katsele ketään nenänvartta pitkin. Ei pura omaa mielipahaansa ja stressiään muihin, vaikka saattaa siitä puhuakin.

Tuollainen naisystävä olisi mukava.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
15.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä palstaa kun lukee niin ymmärtää, miksi parisuhteet ei kestä tai ihmiset eivät löydä itselleen sopivia kumppaneita... Kumppania etsitään selvästi omiin tarpeisiin ja niitä tyydyttämään, ei niinkään tasavertaiseen parisuhteeseen ja elämänkumppaniksi. 

N38

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän neljä