Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Koskin ekaa kertaa toista miestä

Vierailija
15.09.2019 |

Hämmentävä tapahtumaketju viikonlopulta. Oltiin kaverin kanssa saunomassa ja naisista juttelun lomassa molemmilla alkoi kullit vähän kasvamaan. Aluksi puolistondista ja jossain vaiheessa molemmilla seisoi jo ihan kunnolla. Jotenkin se vaan automaattisesti eteni siihen, että runkattiin ensin itseämme ja hetken päästä toisiamme. Kaveri otti multa vielä suihinkin. Jälkikäteen mietin, että mitä ihmettä tapahtuikaan. Kaikki tapahtui niin itsestään ja ilta jatkui ihan normaalisti näiden touhujen ja saunan jälkeen. Itse asiasta ei puhuttu missään vaiheessa, vaan juteltiin ihan muusta.

Onko muilla mitään samanlaisia kokemuksia?

M30

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
15.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

HYIIII,tuo oli jo homostelua. Kyllä minun stondistani ei laske kuin nainen tai oikea käteni.

Vierailija
2/12 |
15.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseasiassa ei ole koskaan mitään tuollaista tapahtunut, mutta uteliaana luonteena en pistäisi pahakseni vaikka tapahtuisi. Taitaa vaan nuo mun saunakaverit olla niin kammoisia että ei tule ikinä tapahtumaan..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
15.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselleni on elämän varrella tapahtunut kaikenlaista.

Tuollanenkin outous.

Sitä kuvittelee, että homous tai homostelu vaatii nahkaan pukeutuvan homon joka löytää toisen nahkaan pukeutuvan homon. Ei se ihan noin ole. Ei se tartte kuin sopivan kiiman yhdistettynä pieneen alkoholin tuomaan huolettomuuteen ja kokeilunvapauteen ja uteliaisuuteen. Niitä kuin kaksi ”samaan saunaan” osuu, voi tapahtua taikoja.

Eikä siinä mitään. Sillon sitä oli hölmistynyt mutta nyt on ihan kivat fiilikset. On kaikenlaista tullut koettua.

Kerran täällä vain eletään.

Vierailija
4/12 |
15.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi olkoon, olet uutta kokemusta rikkaampi. Jos harratuksenne jatkuu, niin suosittelen toimimaan niin kuin hyvältä tuntuu ja unohtamaan sen mitä joku ulkopuolinen sattuisi ajattelemaan. Jos ei jatku, niin ainakin sait lisää elämänkokemusta.

Vierailija
5/12 |
15.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tämä sitä kuuluisaa miesten saunaillan telakoitumista, josta paljon kuiskitaan?

Vierailija
6/12 |
16.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika villit saunomiset. :P

Vierailija
7/12 |
18.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika jännittävä tapahtumaketju, ei ole koskaan seisonut kenenkään miespuolisen seurassa.

Vierailija
8/12 |
19.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itseasiassa ei ole koskaan mitään tuollaista tapahtunut, mutta uteliaana luonteena en pistäisi pahakseni vaikka tapahtuisi. Taitaa vaan nuo mun saunakaverit olla niin kammoisia että ei tule ikinä tapahtumaan..

Käy itse kiinni??

Vierailija
9/12 |
19.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni on käynyt vastaava. Tuosta tuli sitten lopulta sellainen yhteinen juttu ko kaverin kanssa, että saunotaan vielä nykyäänkin silloin tällöin.

:)

Eikä ole jäänyt pelkästään runkkailun tasolle.. :p

Vierailija
10/12 |
19.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko tämä sitä kuuluisaa miesten saunaillan telakoitumista, josta paljon kuiskitaan?

Telakoidun kumppanin kanssa joka kerta kun ollaan saunassa.

ap

Vierailija
11/12 |
19.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käy itse kiinni??

No ei toiseen suoraan kiinni sovi käydä. Miehen kiihottumisen näkee niin helposti kasvavasta kullista. Jos sellasia merkkejä alkaa näkyä, niin voi vähän alkaa vihjata.

Vierailija
12/12 |
21.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kiinnostaa niin WildClub Kirkkonummella järjestää teemailtoja. Tarkemmat ajankohdat löytyvät varmaan nettisivuilta. Siellä ei tarvitse häpeillä eikä ujostella. SIellä menitin neitsyyteni miehelle. Siellä on erilaisia teemailtoja mieltymysten mukaan. Mukaan pääsee helposti ja ekalla kerralla voi vaikka vain katsella.