Lopetin juopottelun
Ja samalla loppui sosiaalinen elämä, eikä minulla ole enää naisia. Kun join, sain aina naisia. Nyt en juo, eikä ole naisia. Eli juomalla viinaa, niitä naisia saa. Muuttumalla kil-tik-si raittiiksi mieheksi, voi hyvästellä myös naiset. Näin kävi minulle. Tämä on muuten taivaantosi juttu! 7-vuotta raittiina, eikä yhtään naista, sitä ennen juopottelin joka viikonloppu ja naisia oli aika useinkin. Vetelin aamukaljat ja kaikki ja naiset tykkäsi rentusta. Vaikka olin koko viikonlopun aivan pelti kiinni.
Kommentit (17)
Muilla miehillä samoja kokemuksia? Jotenkin vaan se renttumaisuus naisiin vetoaa.
Korkki vaan auki! Viina on hyvä seurustelu juoma.
Juopottelussa on sekin etu, että baarista tarttuu mukaan niin ylipainoiset kuin yksinhuoltajatkin, eikä tarvitse olla mitään kaunottaria. Tukevassa perskännissä menee mikä vaan, kunhan on reikä ja pulssi. Menepä kokeilemaan samaa selvin päin, niin yksin päätyy aina himaan kun ei vaan pysty laskemaan rimaa niin alas.
M39
Vierailija kirjoitti:
Juopottelussa on sekin etu, että baarista tarttuu mukaan niin ylipainoiset kuin yksinhuoltajatkin, eikä tarvitse olla mitään kaunottaria. Tukevassa perskännissä menee mikä vaan, kunhan on reikä ja pulssi. Menepä kokeilemaan samaa selvin päin, niin yksin päätyy aina himaan kun ei vaan pysty laskemaan rimaa niin alas.
M39
Meneekö niin karvaiset miehet kuin naisetkin? Reikiähän niillä kummallakin riittää.
Vierailija kirjoitti:
Ootko tylsa selvinpäin?
No eikös se ole sanomattakin selvää, että olen tylsä selvinpäin? Kukapa ei olisi. Selvinpäin mä olen kotona, enkä liiku ihmisten ilmoilla. Näin se vaan kuulkaa menee. Eikai 44-v mies jaksa selvinpäin tuolla riekkua. Silloin kun mä juopottelin, niin olin todella railakasta seuraa ja sekoilin oikein huolella ja aina pelti kiinni ja siitä ne naiset tykkäsi kovasti. Se on jännä juttu, kova juoppo ja sekoilija vetoaa naisiin. Nyt sitten selvinpäin hiljaisempi hissukka, niin hyvä että ei naiset sylje päälle.
Kyllä ikäväkseni on todettava, että juoppona olin onnellisempi. Voi sitä riemua ja iloa aina kun viikonloppu alkoi ja samalla elämän paras aika, kun sai olla täysin pellit kiinni. Tämä on totuus, ikinä en ole ollut onnellisempi elämässä, kuin silloin kun viinanhimo ylimmillään perjantai iltapäivällä. Mikään elämässä ei ole ihanampaa kuin suloinen känni. Selvänä olen onneton ja haluan vain kuo-lla. Kaikki ilo ihmiseltä riistetty. Miten voi viina tuoda niin paljon onnellisuutta ihmisen elämään? Parantaa elämänlaatua, kaikkea, se on kaikki mitä ihmisellä on. Tuntuu, että en enää ole olemassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ootko tylsa selvinpäin?
No eikös se ole sanomattakin selvää, että olen tylsä selvinpäin? Kukapa ei olisi. Selvinpäin mä olen kotona, enkä liiku ihmisten ilmoilla. Näin se vaan kuulkaa menee. Eikai 44-v mies jaksa selvinpäin tuolla riekkua. Silloin kun mä juopottelin, niin olin todella railakasta seuraa ja sekoilin oikein huolella ja aina pelti kiinni ja siitä ne naiset tykkäsi kovasti. Se on jännä juttu, kova juoppo ja sekoilija vetoaa naisiin. Nyt sitten selvinpäin hiljaisempi hissukka, niin hyvä että ei naiset sylje päälle.
Älä yleistä.Minua oksettaa jatkuvasti juovat miehet ja niitä suomessa riittää.Sosiaalisuus yleensä yhdistetään alkoholinkäyttöön.Se on taito oppia olemaan ihmisten seurassa selvinpäin.Ja olemaan itsensä kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M39
Meneekö niin karvaiset miehet kuin naisetkin? Reikiähän niillä kummallakin riittää.
Ei, mutta lähes karvattomat ja seksuaalisuudestaan epävarmat, hoikat inttipojat menee kyllä. Niitä tulee korkkailtua silloin tällöin. 😊
Vierailija kirjoitti:
Minä avasin juuri oluen!
Sentään yksi päihde on suomessa sallittu. Se onkin ihan oikein juoda sitä sitten kaksin käsin. Ongelma siinä on että vain yksi suu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M39
Ei, mutta lähes karvattomat ja seksuaalisuudestaan epävarmat, hoikat inttipojat menee kyllä. Niitä tulee korkkailtua silloin tällöin. 😊
Sama täällä. On uskomaton fiilis, kun alla uikuttaa joku 18-19v kokematon poitsu samalla kun oma paksu, suonikas ja kokenut ison miehen kyr*pä työntyy neitseelliseen ja todella tiukkaan reikään.
Minkälaisia nämä ns naisesi olivat ?
Kaikki naiset ei toooodellakaan välitä (aamu)kaljaa lipittävistä rentuista Y Ö K !
Eikö kyseisillä rentuilla kestä pää omia nahkoja ? Vaikeata olla selvinpäin ?
Pitääkö vetää perseet olalle että on niiiiin hauskaa ?
Se johtuu siitä, että kännissä olit itsevarmempi. Itsevarmuus vetoaa naisiin. Toki monet muuttuvat kännissä suoranaisiksi kusipäiksi, ja sekin vetoaa kummasti moniin naisiin, vaikkakin suurin osa naisista taitaa olla sitä mieltä että kusipäisyys on miehessä turn-off. En tiedä kuuluitko sinä heihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ootko tylsa selvinpäin?
Älä yleistä.Minua oksettaa jatkuvasti juovat miehet ja niitä suomessa riittää.Sosiaalisuus yleensä yhdistetään alkoholinkäyttöön.Se on taito oppia olemaan ihmisten seurassa selvinpäin.Ja olemaan itsensä kanssa.
Minua ei ihmiset selvinpäin kiinnosta pätkääkään! Mutta auta armias, kun aletaan viinaa ottamaan, niin alkaa ihmisetkin tuntumaan mukavilta. Tosiasia on sekin, että ihmiset tuntuvat selvänä niin tylsiltä, en jaksa yhtään olla ihmisten seurassa selvinpäin.
Minäkin lopetin ryyppäämisen. Ylihuomenna tulee jo kaksi päivää ilman alkkohoolia
Minä lopetin myös, mutta vain siksi että viinat loppui. Aloitin heti aamusta uudelleen, kun sain haettua lavan neloskaljaa kaupasta.