Halusiko Jari Tervo kirjallaan saattaa Veskun naurunalaiseksi?
Kommentit (17)
Tervo on ollut viimevuodet syrjässä julkisuudesta ja halusi nyt näin näyttävästi kirjoittamalla päästä takaisin julkisuuteen.
Tervo on kyllä melko omahyväinen tyyppi, että en pitäisi ihmeenä, jos sillä tällainen taka-ajatus on ollutkin.
En ole lukenut, mutta molemmat taitavat olla sitä äijäsukupolvea, joka ei itse tajua tuollaisen mieskunnolla kerskailun olevan noloa.
En katso enää mitään ohjelmia, joissa Loiri esiintyy. Maku meni kaikesta.
Luulen, että kyseessä on win-win tilanne. Vesku jää ns.muistiin kovana panomiehenä ja Tervo saa pärstänsä esiin muuten ja kirjanmyyntitulot.
Saitteko te edes nukuttua viime yönä!?
Ei. Tervo ja Loiri yhteistuumin haluavat rahaa.
Kumpikin vetää viimeisiään elämässä ja urallaan.
Viimeinen mahdollisuus kerätä rahat uteliailta kun vielä kumpikin juuri ja juuri muistetaan
Luuletko ettei Loiri lukenut tekstejä ennen julkaisua?
Eihän tässä ole mitään muuta kyseessä kuin julkisuuden = rahan maksimointi.
Itse heräsin klo 4:13 pohtimaan tätä.
Vierailija kirjoitti:
Saitteko te edes nukuttua viime yönä!?
Kyllä se uni aika monen ryypyn takana oli.
Vierailija kirjoitti:
En ole lukenut, mutta molemmat taitavat olla sitä äijäsukupolvea, joka ei itse tajua tuollaisen mieskunnolla kerskailun olevan noloa.
Tunnen Tervon henk.koht. ja just mietin, että kirjasta ei puuttunut mitään muuta, kuin Tervon omakohtainen epilogi hänen omista nainneistaan. Niin julkisuuden ja kehujen hakuinen, ettei edes Loiro siinä hänelle pärjää.
Kyllä on ap niin hakoteillä kuin olla voi.
Lueskelehan hiukan enemmän tuosta asiasta, niin osaat pitää tyhmän suusi kiinni.
Meno varsin ad hominem nytten, niinku tota...
Ei. Mutta tajusi, että kirja saa julkisuutta ja myy paremmin kun sinne on laitettu näitä panojuttuja mukaan.
ei sen tarvinnut, loirin persereikä teki sen ihan itse