Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mulla on asiat oikeestaan aika kivasti. OV.

Vierailija
30.05.2006 |

Olen usein ollut masentunut, itkeskellyt täällä ongelmia ym aina on ollut elämästä niin sanotusti yksi osa-alue rempallaan.. tai kaihertanut mieltä.

Nyt olen kuitenkin päättänyt katsoa positiivisesti eteenpäin ja hakeutua psykologin juttusille, mikäli vielä alkaa masentaa.

Listasin positiivisia asioita elämästäni:

-minulla on ihana kihlattu, jota rakastan. ollaan sovittu hääpäivä

-meillä on kaunis koti

-minulla on kavereita. ei koskaan liikaa mutta on kuitenkin! heistä aion pitää kiinni:)

-minulla on koulutus

-pääsin yliopistoon opiskelemaan ja nyt olen saanut opinnot käyntiin

-olen saanut oman alan töitä, kylläkin vain kahdeksi kuukaudeksi, mutta olen siitä niin onnellinen!!

-olen terve

-minulla on elämä edessä, mahdollisuuksia työn suhteen, perheen suhteen jne!

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
30.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nauti elämästäsi :)

Vierailija
2/7 |
30.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt alan uskomaan siihen että positiivisuus tosiaan auttaa! Olin niin maassa noiden tliden suhteen ja sitkän yrittämisen jälkeen, naps vaan sain alani töitä! Kyllä on ihana mennä koulun penkille takaisin syksyllä!

Nyt ymmärrän mitä minulla on! Nyt ehkä tajuan kun on kevät, kuinka moni yrittää edelleen yliopistoon sisälle. jne.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
30.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin moni olisi onnellinen, jos edes joku noista asioista natsaisi...

Tsemppiä ja päivänpaistetta! :)

Vierailija
4/7 |
30.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertoisitko, mikä sinua aikaisemmin masensi? Miksi et nhänyt positiivisia puolia elämässäsi?

Vierailija
5/7 |
30.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos 5 vastauksista!

Hmm.. masensi se ettei ollut alan työkokemusta..masensi koulustressi, masensi riidat suhteessa, masensi tiukka rahatilanne. Olin todella masentunut ja itkuinen alkukeväästä.

Nyt olen tajunnut miten hyvin kaikki onkaan. ap

Vierailija
6/7 |
30.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun tarkastelee elämäänsä oikeasta vinkkelistä voikin huomata, että murehtii ihan turhia.

Aina kannattaisi verrata omaa elämäänsä huonompaan vaihtoehtoon, eikä parempaan niinkuin sitä helposti tekee.

Niiiiiiin monella ihmisellä menee PALJON huonommin kuin itsellä. On upea tunne, kun huomaa, miten hienoa oma elämä oikeastaan onkaan!

Onnittelut :D

5

Vierailija
7/7 |
30.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiitos 5! ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän neljä