Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Huomenna tulee miehen isovanhemmat ja äiti syömään. Tuli riitaa ruuasta mitä laitetaan :(

Vierailija
14.09.2019 |

Mä ajattelin tehdä tonnikalasalaattia kun kaikki aineet löytyy kaapista (riisi, hemapa, tonnikala, kiinakaali, sinappi, kermaviili).

Mut mies haluu ostaa lihaa ja laittaa grilliin sekä tehdä kermaperunoita.

Kun mun vanhemmat oli kylässä niin ei silloin halunnut grillata. Miks nyt sitten yhtäkkiä?

Kommentit (35)

Vierailija
1/35 |
14.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna miehen hoitaa ruoanlaitto, kun kerran haluaa. Olisit varmasti sinäkin voinut grillata silloin, kun omat vanhempasi olivat kylässä. Täysin naurettavaa alkaa riitelemään tuollaisesta. Minä ainakin vieraana haluan saada kunnon ruokaa. Salaatti ei täytä vatsaa. t. nainen

Vierailija
2/35 |
14.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidät hemapa-tonnikalasalaattia sunnuntai-ateriana?

0/5

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/35 |
14.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herne-maissi-paprika. K-kaupan Väiskin kosto haudan takaa. Kuka helvetti oikeasti tuota sotkua ostaa saati käyttää mihinkään?

Vierailija
4/35 |
14.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vieraat tulee huomenna ja te nyt vasta pohditte mitä laitatte ruuaksi? No, anna miehen grillata, mitä se haittaa? Teet sitten maanantaiksi sen tonnikalasalaatin.

Vierailija
5/35 |
14.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kelpais mulle tuommonen salaatti. Anna pojan grillata

Terkuin anoppi

Vierailija
6/35 |
14.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tehkää uhdessä mummonlihapullia. (ja testamentti.)

Vierailija
7/35 |
14.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies isännöi, anna hänen päättää ja laittaa.

Vierailija
8/35 |
14.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies isännöi, anna hänen päättää ja laittaa.

Eli kun ap kutsuu ketä tahansa vieraita, mies saa maata sohvalla? Niinhän? 

Vierailija
9/35 |
14.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

tehkää salaatti siihen grilliruuan kylkeen? Reseptisi mukainen salaatti on ruuan lisuke, ei varsinainen ruoka. 

Vierailija
10/35 |
14.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Herne-maissi-paprika. K-kaupan Väiskin kosto haudan takaa. Kuka helvetti oikeasti tuota sotkua ostaa saati käyttää mihinkään?

Itse käytän sitä sakeaan kanakeittoon. Lisäksi K-kaupan Väiski oli vain ja ainoastaan mainoskasvo. 

Vierailija
11/35 |
14.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Numero 9 korjaa, kuvailtu salaatti sopii kyllä myös pääruuaksi, edellyttäen että tonnikalaa on varattu vähintään 80-100g henkeä kohti, mieluiten tonnikalapihvin muodossa salaattipedillä tarjoiltuna. Muuten jää jo ruuan proteiinipitoisuus liian alhaiseksi

Vierailija
12/35 |
14.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

tehkää salaatti siihen grilliruuan kylkeen? Reseptisi mukainen salaatti on ruuan lisuke, ei varsinainen ruoka. 

Kiinankaalitonnikalasössö ei todellakaan ole grillatun lihan ja kermaperunoiden lisuke. 

Vierailija
13/35 |
14.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä nyt pyhäpäivänä tarjoaisin jotain vähän hienompaa kuin tonnikalamössö.

Vierailija
14/35 |
14.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vanhuksille kannata tarjota pelkkää salaattia, pureskeleminenkin voi olla jo vähän niinjanäin.

Grillissä tehdyt jauhelihapihvit ja perunalisäke on oikein hyvä. Lisäksi vaikka (keräämistäsi) kanttarelleista kastike.

Vierailija
15/35 |
14.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nää on niin typeriä. AP:t ei tajua, että nyt on jo lauantai-ilta. Tällaiset jutut olisi pitänyt julkaista jo eilen iltapäivällä. Keksikää parempia satuja ja julkaiskaa ne uskottavina ajankohtina.

Vierailija
16/35 |
14.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse käytän sitä sakeaan kanakeittoon. Lisäksi K-kaupan Väiski oli vain ja ainoastaan mainoskasvo. 

Onnea niille, jotka tuota oksennusta saavat nauttia. On se jännä, miten tietämättömiä tolvanoita täällä palstalla majailee: https://fi.wikipedia.org/wiki/V%C3%A4in%C3%B6_Purje

Vierailija
17/35 |
14.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mun mies kerrankin ostais ja kokkais aterian niin olisin onnesta soikeana. Varsinkin kun on vieraita tulossa.

Vierailija
18/35 |
14.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nää on niin typeriä. AP:t ei tajua, että nyt on jo lauantai-ilta. Tällaiset jutut olisi pitänyt julkaista jo eilen iltapäivällä. Keksikää parempia satuja ja julkaiskaa ne uskottavina ajankohtina.

Täähän on just oikee ajankohta, ei jaksais enää lähtee kauppaan ni tehään tonnikalasalaatti huomenna.

Sitten voi jatkaa, että mies kuvittelee että ap juoksee huomenna kauppaan vaikka siivouskin on apn harteilla.

Luultavasti mies on työtön tai lomalla ja ap raskaassa vuorotyössä.

Vierailija
19/35 |
14.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meille tulee ruokavieraita huomenna myös ja kunhan mies tulee saunasta, aletaan miettimään mitä ruokaa tehdään. Huomenna sitten kauppaan heti kymmeneltä.

Vierailija
20/35 |
15.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niin, jatkaako ap tarinaansa tänään? :)