Mikä on alhaisinta mihin olette ryhtyneet, kun olette tulleet petetyksi, jätetyksi, loukatuksi ym kumppanin taholta?
Kommentit (48)
Alhaisinta oli harrastaa seksiä minua pettäneen miehen parhaan ystävän ja isoveljen kanssa. Ja kun tämä mies rupesi seurustelemaan naisen kanssa jonka kanssa minua petti, harrastin seksiä vielä tämän naisenkin kanssa. Nyttemmin en ole ylpeä, todellakaan. Käytin kolmea ihmistä oman kostoni välineenä, se oli kamalan itsekästä minulta. Kostaminenkin oli lapsellista.
Vierailija kirjoitti:
Samalla mitalla takaisin antaminen ei ole mielestäni mitenkään alhaista.
Huiskit menemään jokaista kohta jonka kuvittelet sinua loukkaavan, ja tietenkin tekevät sen tahallaan.
Heillä on tietysti oikeus vastata myös sinulle samalla mitalla, teithän sen tahallaan? Vai eikö oma sääntösi koske sinua, oi maailman keskipiste.
Mene terapiaan narsku.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huiskit menemään jokaista kohta jonka kuvittelet sinua loukkaavan, ja tietenkin tekevät sen tahallaan.
Heillä on tietysti oikeus vastata myös sinulle samalla mitalla, teithän sen tahallaan? Vai eikö oma sääntösi koske sinua, oi maailman keskipiste.
Mene terapiaan narsku.
😃🙈
Vierailija kirjoitti:
Tuttavani tappoi ihmisen.
Rakkauden takia?
Uhkasin julkaista exäni minulle lähettämät pippelikuvat, jos ei pyydä minulta anteeksi.
18-vuotiaana olin tosi kaunis, mutta olin silti erittäin epävarma itsestäni.
Seurustelin vähän vanhemman miehen kanssa, jota palvoin ja olin ihan palavasti rakastunut. Jos mies flirttaili muiden kanssa tai joskus kehui jonkun naisen ulkonäköä, en näyttänyt mustasukkaisuuttani vaikka sisälläni kiehuin raivosta.
Jossain vaiheessa tilanne eskaloitui niin, että aina jos koin että mies on minua loukannut, petin häntä.
Olin aika epävakaa, ja lopuksi myin itseäni, koska olin niin v*ttuuntunut miehen käytökseen.
Jäin siitä sitten kiinni ja mies oli ihan raivonsa, shokissa ja järkyttynyt..
En ymmärrä miksi en vain eronnut, mutta halusin niin pitää miehestä kiinni ja siedin hänen käytöstä kostoni avulla.
Sain jotain sairasta mielihyvää siitä että kun hän kuolasi vaikka netissä jotain naista, niin minä menin sitten tekemään sen mitä mies ehkä haaveissaan olisi saattanut tehdä jonkun kanssa..
Hävettää ja tiedän että kaikki haukkuu tätä provoksi, mutta totta joka sana.
Mies halusi pitää jonkinlaista breikkiä, jolloin valehtelin hänelle että olen raskaana ja muutan espanjaan lapsen kanssa.. Ihan typerää, olin 18 v ja mies 30-vuotias. Hän hätääntyi ja aneli minua jäämään etten vaan veisi lasta pois. Lopuksi kerroin saneeni keskenmenon, oli pakko keksiä jotain kun raskaana en oikeasti ollut. Se suhde kuoli sitten siihen kun kaverini meni paljastamaan koko jutun miehelle... :D nyt jo naurattaa mutta silloin hävetti.
J*malauta te naiset olette psykoja
Vierailija kirjoitti:
Seurustelin vähän vanhemman miehen kanssa, jota palvoin ja olin ihan palavasti rakastunut. Jos mies flirttaili muiden kanssa tai joskus kehui jonkun naisen ulkonäköä, en näyttänyt mustasukkaisuuttani vaikka sisälläni kiehuin raivosta.
Jossain vaiheessa tilanne eskaloitui niin, että aina jos koin että mies on minua loukannut, petin häntä.
Olin aika epävakaa, ja lopuksi myin itseäni, koska olin niin v*ttuuntunut miehen käytökseen.
En ymmärrä miksi en vain eronnut, mutta halusin niin pitää miehestä kiinni ja siedin hänen käytöstä kostoni avulla.Sain jotain sairasta mielihyvää siitä että kun hän kuolasi vaikka netissä jotain naista, niin minä menin sitten tekemään sen mitä mies ehkä haaveissaan olisi saattanut tehdä jonkun kanssa..
porvoo
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä miksi en vain eronnut, mutta halusin niin pitää miehestä kiinni ja siedin hänen käytöstä kostoni avulla.Sain jotain sairasta mielihyvää siitä että kun hän kuolasi vaikka netissä jotain naista, niin minä menin sitten tekemään sen mitä mies ehkä haaveissaan olisi saattanut tehdä jonkun kanssa..
porvoo
Ei ole pakko uskoa, mutta totta on.
Vierailija kirjoitti:
Voi kamala! Toivottavasti voit jo paremmin. Minkä ikäinen olet nyt ja miten parisuhteesi ovat sittemmin onnistuneet?
Aihe kiinnostaa minua, koska olen hiljattain eronnut miehestä, joka teki tätä samaa mutta lievemmässä muodossa. Hän siis suuttui ja loukkaantui jostain ihan tavallisesta asiasta (en koskaan kohdellut häntä huonosti, en siis antanut aihetta loukkaantua), jätti kertomatta että oli loukkaantunut, ja yritti sitten kostaa minulle aiheuttamalla mielipahaa erilaisilla tavoilla. Ihmettelin pitkään, miksi meno on niin outoa, kunnes en enää jaksanut vaan lopetin suhteen. Mies sitten eron jälkeen tunnusti pari juttua, joiden pohjalta sain vihdoinkin selvyyden siihen, mitä oikein tapahtui. Minun omakin mieleni ehti vaurioitua tässä suhteessa ja hoidan nyt itseäni kuntoon tuon miehen jäljiltä. :/
En mitään sen kummempaa kuin täysi esto päälle kaikkiin kanaviin, hiljenin täysin. Onneksi emme asuneet yhdessä. Mies kyllä hätääntyi, en saanut siitä mitään nautintoa, päätin vain kylmästi poistaa elämästäni. Vielä 9 vuoden jälkeen mies yritti saada minuun yhteyttä, ilm kyselläkseen vointia tai jotain, en vastannut koska ei kiinnostanut jutella.
Kostin tekemällä itse samoin. Mies halusi jatkaa vaikka oli pettänyt ja heti kun mahdollisuus tuli, petin häntä. Kyllä kadutti, fiilikset oli tuplasti paskat ja erottiin sen jälkeen minun aloitteesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo, mutta tätä en kysynyt.
No ihan selvä vastaushan tuo oli. Joku sanoo heittäneensä parvekkeelta tavarat alas. Eihän se ole alhaista jos se toinenkin on näin tehnyt.
Mies petti monta kertaa ja vähän ajan päästä eron jälkeen lähti muutamaksi päiväksi työmatkalle. Hän oli ennen eroamme ostanut pitkään haaveilemansa auton, joka oli hänen silmäteränsä. Oli kuuma kesä ja sekoitin katkarapuja, silliä ja vettä ja annoin seoksen hautua pari päivää. Sitten heitin seoksen miehen auton päälle. Haju oli hirveä ja nestettä meni mm. ilmastointiin eikä hajua saatu tietääkseni ainakaan kokonaan pois.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuttavani tappoi ihmisen.
Rakkauden takia?
En saanut aiempaa viestiä läpi joten kerron sensuroidusti. Tuttavani käytti teräasetta viedäkseen hengen exänsä uudelta kumppanilta, ja onnistui siinä. Istui 3,5-vuotta.
Vierailija kirjoitti:
En mitään sen kummempaa kuin täysi esto päälle kaikkiin kanaviin, hiljenin täysin. Onneksi emme asuneet yhdessä. Mies kyllä hätääntyi, en saanut siitä mitään nautintoa, päätin vain kylmästi poistaa elämästäni. Vielä 9 vuoden jälkeen mies yritti saada minuun yhteyttä, ilm kyselläkseen vointia tai jotain, en vastannut koska ei kiinnostanut jutella.
Mä oon tehny tän saman. Kaksi kertaa. Ekalla kerralla tosin miehestä ei ikinä enää kuulunut mitään, ja tästä syystä en edelleenkään moikkaa häntä vaikka olisimme samassa paikassa.Esitän etten tunne, vaikka tuosta on jo yli 10 v aikaa. Ei ole enää mitään ajatuksia tästä miehestä, enkä ole enää yhtään pätkää katkera, mutta kun olen jonkun tien valinnut, niin sitä tapaan kulkea ellei jotain toista tietä paremmaksi todisteta.
Asiaa pahensi se että miehellä oli vaimo, ja he odottivat yhteistä ekaa lasta samalla kun mies kävi luonani paneskelemassa, ja minä en siis teinnyt tuosta kuviosta mitään.
Toiseen lopetin yhteydenpidon, en estänyt tai mitään, mutta en vain enää vastannut. Viimeinen tapaaminen meni niin, että näin hänet sattumalta ravintolassa, kaverinsa, ja parin naisen kanssa ilisesti seurustelemassa. Minulle hän ei ollut pariin viikkoon kerennyt laittaa kuin yhden viestin jossa pahoitteli ettemme kerkeä nyt vähään aikaan näkemään kun on niin paljon töitä ja kaikkea. Samalla roikkui onlinessä minkä kerkesi(ei, ei liittynyt mitenkään hänen töihinsä some). Sitten näinkin hänet ravintolassa, vaikka mitään ei kerkeä tekemään. Menimme yöksi hänen luokseen , ja aamulla lähdin kotiin, enkä enää vastannut mihinkään mitään. Koskaan. Häntä kyllä moikkaan jos tulee vastaan ja vaihdan pari sanaa, hän on ihan mukava ihmisenä, vaikka miehenä täysi höpö.
Olen mies ja yksi suhde joka päättyi siihen että nainen tapaili myös muita miehiä samaan aikaan kun minun ymmärtääksekseni me oltiin yhdessä. Naisella oli joku pehmo alle jonka hän oli joskus aikaisemmin sanonut olevani tosi tärkeä, koska se oli ollut hänellä lapsesta alkaen ja oli saanut sen joltain jo edesmenneeltä tädiltään tms. Olin suuttunut ja tunsin itseni loukatuksi. Pakkasin tavarani, heitin nallen vessanpönttöön, kusin sen päälle, jätin asunnon avaimen keittiön pöydälle ja suljin asunnon oven viimeisen kerran takanani.