Lue keskustelun säännöt.
Mikä on tekosyysi, että miksi teet näitä vammasia tekosyy aloituksia?
Kommentit (3)
Kaverit eivät päästä minua enään tekemään aloituksia ylilaudallekaan. Siksi tekosyytän täällä.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija kirjoitti:
Kaverit eivät päästä minua enään tekemään aloituksia ylilaudallekaan. Siksi tekosyytän täällä.
Asia selvä. Jatkakaa!
Siis kysyitkö tätä nyt itseltäsi?