Aikuinen nainen ja nuorempi mies?
Moniko nainen on toiminut nuoremman miehen opettajattarena? Mitä sivusta seuranneena oon huomannu niin moni treffipalstan nainen on vain vanhempiin päin. Mua kiehtois kuitenkin "suhde" kokeneemman naisen kans, itse oon kakskymppinen. Tiedä onko nää kaikki nettipuheet vaa fantasiointia vai onko tuollainen suhde oikeasti mahdollinen ja mistä ootte kumppaninne löytäny:)
Kommentit (31)
Jos nuori mies on itsestään huoltapitävä, selkeästi enemmän mies kuin poika ja käyttäytyy hyvin niin miksipä ei.
Enemmän minulla kuitenkin herää nuoria kohtaan suojelunhalu kuin muut halut. Hyväksikäytetytksi joutuu niin helposti.
N37
Muistan kun jo tosi nuorena aloin haaveilla seksistä eikä se tosiaankaan suuntautunut saman ikäisiin vaan paljon vanhempiin Naisiin. Muodot, tyylikkys, meikit, jne. Sainkin tällaisen opettajan vuosiksi eikä siitä todellakaan jäänyt mitään psykologisia ongelmia vaan päin vastoin nautin elämästä enemmän kuin koskaan!
Sellanen naisellinen muodokas nainen on minunki ihanteeni kohde
Olen miettinyt paljon tätä puuma- ilmiötä lähiaikoina, että mikä vahemmissa naisissa viehättää. Ilmeisesti se kokemus? Nuoret miehet lähestyy ihan tosi paljon nykyään, se on hassua. Onneksi tilanne on se että itsekin sytyn pääasiassa alle 30v miehistä, parhaat on 24-26v.. Olen kai eräänlainen pikkupuuma. Mun mielestä nuoret miehet on ihania, komeita ja kiihkeitä eli just parasta leikkiseuraa petiin. Myös oma vakkarini tällä hetkellä on 25v, häntä kiihottaa ikäero, tykkää leikkiä stepmum- roolileikkejä :D. Ei valittamista.
Tinder toimii. Tällaiselle viisikymppiselle tulee ihan kaikenlaisia ehdotuksia ja kaiken ikäisiltä. En kehtaa sinne toiveita laittaa jos joku tuttu näkee, mutta poimin aina joskus jonkun kivan pojan "leikkimään". En tiedä mitä sitten jos ikäiseni kanssa alkaa parisuhde, että voinko lopettaa tätä harrastusta. Todella kivaa on ollut.
Miksi mun tinderissä ei näy vanhempia naisia vaikka ikähaarukkaa skaalaa päästä päähän.. .o/
Mahtaako tätä kautta löytää naisen jota kiinnostais tuttavuus parikymppisen kundin kanssa? Olen etelä-suomesta:)
Vierailija kirjoitti:
Tinder toimii. Tällaiselle viisikymppiselle tulee ihan kaikenlaisia ehdotuksia ja kaiken ikäisiltä. En kehtaa sinne toiveita laittaa jos joku tuttu näkee, mutta poimin aina joskus jonkun kivan pojan "leikkimään". En tiedä mitä sitten jos ikäiseni kanssa alkaa parisuhde, että voinko lopettaa tätä harrastusta. Todella kivaa on ollut.
Huh huh ois mukava tulla sun leikkipojaksi :)) onko milloin viimeksi ollut poika kylässä? . Mulla oli 20 vuotiaana jo parinkin vanhemman naisen kanssa seksisuhde ja seksi oli heidän kanssaan aina rennompaa ja estottomampaa kuin omaikäisten ja siksi vanhemmat naiset on kiihottaneet aina. Useasti vaan käy että liiallisen kiihkon vallassa laukeaa liian äkkiä kun tapaa uuden puuman ja tämä pyytää kylään. Siinä on nuori sperma koetuksella kun nainen ei häpeile ja himoaa kunnolla
Vierailija kirjoitti:
Sellanen naisellinen muodokas nainen on minunki ihanteeni kohde
komppaan
Itse olen nyt kolmenkympin tietämillä saanut parinkin kertaa itseäni 10-15v vanhempaa naista. Ihan uskomattoman paljon parempia seksikokemuksia, kuin olisin ikinä voinut haaveilla. He tietävät jo mistä pitävät ja miten he myös saavuttavat huippunsa. Unelmana olisi juuri löytää sopivan urheilullinen tuollainen nainen ja saada FWB-suhde hänen kanssaan :)
Nimenomaan opettajattarena. Kun olin nuori poika sain yksityisopetusta englanninkielessä. Siitä sattumusten kautta tuli vuosien mittainen fwb jossa molemmat tiesimme tarkasti mitä teimme ja miksi. Kun hän oli noin 30v vanhempi niin ei todellakaan parisuhdetta! Eikä se loppunut vaikka sain tyttöystävänkin.
Tuliko tästä traumoja, kummallekaan? Ei todellakaan. Olin varmasti kaveriporukan onnellisin poika, vaikka kukaan ei asiasta tiennytkään. Onneksi tajusin olla asiasta täysin hiljaa. Muuten olisi käynyt huonosti.
Itsellä on nyt ollut fwb suhde 54v naisen kanssa 2 vuoden ajan... Eikä tosiaan ole valittamista :) molemmat ollaan todella tyytyväisiä... Vanhemmat naiset tietää mitä haluaa ja heidän kanssaan voi myös keskustella järkevästi :)
M26 kirjoitti:
Itsellä on nyt ollut fwb suhde 54v naisen kanssa 2 vuoden ajan... Eikä tosiaan ole valittamista :) molemmat ollaan todella tyytyväisiä... Vanhemmat naiset tietää mitä haluaa ja heidän kanssaan voi myös keskustella järkevästi :)
mistä teidän tuttavuus alkoi?
Haluaisin fwb-suhteeseen nuoremman miehen kanssa, mitä kautta helpoiten löytyisi? Tinder? Miten olette päätyneet näihin tilanteisiin?
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin fwb-suhteeseen nuoremman miehen kanssa, mitä kautta helpoiten löytyisi? Tinder? Miten olette päätyneet näihin tilanteisiin?
Mistä päin olet? :)
Vierailija kirjoitti:
M26 kirjoitti:
mistä teidän tuttavuus alkoi?
Olin niin huono kielissä, että vanhemmat laittoivat tuttavansa opetukseen kerran viikossa. Oli kaunis nainen ja käytti paljon meikkiä, josta tykkään vieläkin. Muutama tuntu siinä ehti menemään ja vaikka en vielä oikein mistään mitään tajunnut niin tuntui, että se oli kiinnostunut jotenkin kun laittautui aina ja jutteli pitkään kaikkea muutakin. Sikäli kun tiedän taisi olla sinkku lähes koko elämänsä. Ihme juttu. No nuorena kun ne paineet on kovat niin sattui just tähän varmaan ainoa kerta elämässäni kun olen ollut rohkea ja kerran sitten kun se oli ottanut pari lasillista viiniä (minä en) niin istuin hajareisin syliin ja kysyin, ett voisiko opettaa muutakin kun en osaa. Pelkäsin kyllä perkeleesi, että jos käy huonosti ja juttua menee kotiin ja vaikka mihin, mutta hämmmästyksen jälkeen otti kyllä hymyillen ehdotuksen vastaan ja homman kokonaan hanskaan. Veikkaisin, että paineet oli yhtä kovat. Siitä on vaan jo 45 vuotta ja tosiaan en tajunnut naisjutuista murto-osaa siitä mitä nyt niin kaikkia tapahtumia en muista, tajunnut tai tajusin väärin. Tolleen se suunnilleen meni. No sitten kävin salaa oppimassa vaikka niistä ei enää edes maksettu. Vuosia.
M_24 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä päin olet? :)
Itä-Suomi
Hassua, että nuoret pojat olisivat tästä vaan innoissaan, mutta tytöt eivät.
Noin 30 vuotta sitten.
Olin 26 ja melkoisen kokematon naisten kanssa.
Tutustuin itseni 10 vuotta vanhempaan tyylikkääseen naiseen ja aloitimme
seksisuhteen, jota kestikin useamman vuoden. Hän opasti ja minä olin
innokas ja jaksoin aina ja useasti.
Muistelen usein kaiholla.
Minua ei kiihota ikäero. Jonkun verran nuorempi (päälle kolmikymppinen) on siitä hyvä, että on halukas ja kyvykäs.
En ole toiminut opettajattarena, eikä kiinnosta. Suoraan kysymykseen suora vastaus.
Viisikymppiset ja yli rankkaan kyllä myöskin pois.
Puhun tässä siis ihan seksi- tai FWB-suhteesta.
Vaikuttaisi, että vanhemmat miehet olisivat huoleti 20-vuotiaiden naisten kanssa, jos sellaisia saisivat. Vanhemmat naiset taas eivät olisi innostuneita parikymppisistä.