Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Sadekausi alkoi, miten pitäisi pukeutua?
14.09.2019 |
Kävelen paljon joka paikkaan, kun alkaa sadekausi niin inhoan yli kaiken mennä ulos. Miten pitäisi pukeutua? Kengät eivät kestä vettä, hyviä takkeja ei löydy.
Kommentit (22)
Tee mustasta jätesäkistä sadeviittaa leikkaamalla pohjaan pääntie. Jalkaan sitaiset roskapussit tai kaupan muovikassit, yksi kassi päähineeksi. Kyllä pärjää isommassakin sateessa. Täällä pks kirkas taivas, nolla pisaraa sadetta. Ap lienee muilla leveysasteilla, jos ihan sadekausi alkanut.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Ennen osattiin, nykyään pitää joka asia kädestä pitäen erikseen opastaa.