Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mieltä deittisivuilla olevista, jotka kysymysosiossa kertovat, etteivät ole olleet uskollisia suhteessaan?

Vierailija
14.09.2019 |

JOs huolii tällaisen, niin onko jo etukäteen hyväksynyt tulevatkin pettämiset?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
14.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Typeriä, mutta rehellisiä. 

Joillekin ihmisille pettämisillä ei ole merkitystä. Monet luulevat, että aiemmasta pettäjästä tulee uskollinen heidän seurassaan. 

Minä uskon mm. hammaskeijuun ja tonttuihin.

Vierailija
2/3 |
14.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoisin että ovat rehellisiä. Ja pettämistäkin on niin monenlaista. Toiselle halaus saattaa olla pettämistä kun toiselle ainostaan tunteet.

Ja kyllä jos ikää on jo enemmän kuin 15v, niin varmasti pettänyt tavalla tai toisella.

Jos henkilö vaikuttaa kiinnostavalta kysy asiasta. Kaikki ei ole niin mustavalkoista.

Ps. Itse väitän että en ole pettänyt valinta mahdollisuudessa. Mutta rehellisyyden nimissä ole kirjoittanut että teininä petetty josta en ole ylpeä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
14.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanoisin että ovat rehellisiä. Ja pettämistäkin on niin monenlaista. Toiselle halaus saattaa olla pettämistä kun toiselle ainostaan tunteet.

Ja kyllä jos ikää on jo enemmän kuin 15v, niin varmasti pettänyt tavalla tai toisella.

Jos henkilö vaikuttaa kiinnostavalta kysy asiasta. Kaikki ei ole niin mustavalkoista.

Ps. Itse väitän että en ole pettänyt valinta mahdollisuudessa. Mutta rehellisyyden nimissä ole kirjoittanut että teininä petetty josta en ole ylpeä.

Ja pettämistä ei missään nimessä tarvitse hyväksyä vaikka olisi joskus toinen jotain kumppania pettänyt.

Eikä pettäjät aina ole pettäjiä vaikka joskus kaukaisuudessa olisikin hairahtanut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän viisi