Jos takana oleva auto lähtee seuraamaan, miten se harhautetaan?
Ei auta vaikka saisi sen liikennevaloihin niin että menee vielä keltaisella, koska jos se haluaa pysyä perässä niin se tulee kyllä, vaikka punaisellakin valolla. Miten siinä tilanteessa pääsee ajamaan kotiin niin, ettei takana oleva pääse seuraamaan perille asti?
Kommentit (36)
Tai ajaa vauhdilla satamaan ja tekee tiukan käännöksen juuri ennen reunaa .
Vierailija kirjoitti:
Aja poliisilaitoksen pihalle.
Tämä
Soittaa poliisille ja laittaa hätävilkut hetken päästä päälle ja pitkät valot .
Nosta takaikkunaan kyltti "voitko lainata rahaa?". Tekee pikaisen uukkarin.
Laita hassu pelle jolla marisätkä perceeccä takalasiin. Semmoinen nukke.
Voit myös ajaa katuvaloon.
Sitten olet turvassa.
Autosi kilvistä selviää kotiosoitteesi.
minulle minä minä luulo sairas demari kaupunkin valtuustosta tuli huutamaan pää punaisena MIKSI SEURAAT. ajoin koti pihaan olimme tulleet n4km samaa reittiä ok alueelle ajoin kahden talon päähän pihaani kun valtuutettu hyökkäsi vittuilemaaaan. sanoin olen tämän talon omistanut 8v. selitteli kun minä minä valtuutettu. EI TODELLA ÄÄNIÄ LUULO SAIRAILLE DEMAREILLE
Jans bönt , ammu ohjuksella sitä urpoa syyläriin.
Vierailija kirjoitti:
Autosi kilvistä selviää kotiosoitteesi.
Jokainen järkevä on estänyt tämän.
Ajaisin liikenneympyrää hitaasti ympyrää niin pitkään että seuraaja ei enää kehtaa pysyä perässä salaisesti.
Liikenneympyrässä kolme kierrosta, ajaa sivutielle, pysähtyy bussipysäkille, menee kauppaan tai huoltoasemalle. Niiden on pakko vaihtaa jossain kohtaa varjostajaa jos lähtee paahtamaan Hesasta lappeenrannan kautta Ouluun.
Vierailija kirjoitti:
Ajaisin liikenneympyrää hitaasti ympyrää niin pitkään että seuraaja ei enää kehtaa pysyä perässä salaisesti.
Joo 300 kilometriä ja kummallakin nuppi kaakossa, lopussa tulee mieleesi seuraatko sinä häntä vai hän sinua, mitenkä se menee, hyvää matkaa sulle , aja varovasti kun ympyrästä jatkat suoraa tietä.
Mä sain kerran yhden seuraajan perääni, kun väläytin sille valoja, jotta siirtyy vasemmalta kaistalta pois hidastelemasta. Lähti seuraamaan ja huomasin sen. Pääsin sen verran liikenteen seassa ja valoissa edelle, että se seuraaja näki vaan mihin suuntaan menin. Kaatsin talomme parkkikselle ja suoraan ruutuun, auto sammuksiin ja valit pois, kun se kaveri ajoi ohi tietä suoraan umpitien toiseen päähän. Istuttiin kaverin kanssa autossa niin kauan, että nähtiin sen tulevan takaisin ja ajavan ohi.
Pikkasen tuli rikottua esin nopeusrajoituksia ja kiilattua muutama auto, mutta onnistuin kuitenkin eksyttää sen. Vähän turhasta heebolla kyllä meni hermot, kun lähti tollee seuraan.
Elokuvat ja luulotauti on iskenyt ihmisiin.
Motarille yhdestä rmpista alas, käännös vasempaan ja seuraavasta takas motarille ja talla pohjaan.
Eikö auta jos ensin lisää vauhtia sitten lyö jarrut kiinni ?