Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pystyisitkö aloittamaan suhteen sellaisen ihmisen kanssa joka herää joka aamu neljältä, ja täten menee nukkumaan aina viimeistään klo 20-21 ?

Vierailija
14.09.2019 |

Mitä mieltä olisit? Et voisi koskaan katsoa hänen kanssaan iltaleffoja, kun on aina oltava ajoissa nukkumassa.

Olisiko ongelmia?

Kommentit (46)

Vierailija
41/46 |
14.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse herään töihin ennen viittä joka aamu, ja menen noin klo 21 nukkumaan. Ei olisi ongelma, kunhan ei kolistele liiaksi aamulla kun jo neljältä herää.

Vierailija
42/46 |
14.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse herään viikolla 3.15 ja menen nukkumaan viimeistään klo 20, mieluummin jo aiemmin. Viikonloppuna nukun pitkään jos olen sängyssä vielä klo 5.

Onhan tämä ollut sovittelemista, mutta hyvin on suhde toiminut 8v, lapsiakin saatu kaksi. Toki miehellä on perus duunarityö (7-15.30) ja hän hoitaa lapset nukkumaan sekä aamuisin hoitoon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/46 |
14.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, ennemmin tuollaisen kanssa kuin vaikka eksäni, jonka rytmi oli valvoa aamuyöhön ja nukkua puoleenpäivään tai jopa iltapäivään. Itse herään kuuden maissa ja menen kymmeneltä nukkumaan.

Vierailija
44/46 |
14.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voisi. Edes jotenkin yhtenevä vuorokausirytmi on mielestäni hyvin oleellinen asia suhteessa. Olisi per.seestä mennä aina tuntikausia puolisoa myöhemmin nukkumaan. Onneksi löysin itselleni iltavirkun miehen.

Vierailija
45/46 |
14.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan helposti. Miksi monet ihmiset luulevat, että vain heidän elämäntapansa on oikea?

Vierailija
46/46 |
14.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan helposti. Miksi monet ihmiset luulevat, että vain heidän elämäntapansa on oikea?

Kuka täällä niin on sanonut? Unirytmissä ei ole oikeaa ja väärää. Mutta itse en haluaisi olla parisuhteessa, jossa toinen menee nukkumaan kun minä syön päivällistä.

/45

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kolme