Löysin mukavan miehen, mutta hän kirjoittaa tosi huonosti - voiko olla hyvä tyyppi silti?
Kommentit (24)
Puhutko nyt Jyrki Lehtolasta?
Älä ota lehtolasta!
Jätä se sika, hän ansaitsee parempaa.
Eipä aloittajankaan ulosanti ole 10/10.
Tosin dumppaahan naiset pinnallisuuttaan miehen ensitreffeillä jopa vääränlaisten kenkien takia.
Vierailija kirjoitti:
Tosin dumppaahan naiset pinnallisuuttaan miehen ensitreffeillä jopa vääränlaisten kenkien takia.
Mulla on Vansit. Pääsenks mä panee?
Minua kielioppivirheet ovat aina häirinneet, mutta koska en keksinyt siihen mitään järkevää syytä, joustin tässä asiassa viimeisimmän kumppanini kohdalla. Kävi ilmi, että mies oikoi mutkia monissa muissakin asioissa kuin kieliopissa. Hän oli vain yksinkertaisesti aika välinpitämätön sen suhteen, menevätkö asiat ns. oikein vai eivät. Moni näistä asioista oli ihan oikeasti tärkeitä minulle, ja lopulta sitten erosimme.
Kun seuraavan kerran alan etsiä seuraa, annan itseni olla juuri niin kriitiinen kuin miltä tuntuu. Intuitio on yleensä oikeassa, silloinkin kun ei itse osaa edes selittää miksi jokin piirre on turn off.
Vierailija kirjoitti:
Puhutko nyt Jyrki Lehtolasta?
Älä ota lehtolasta!
Alapeukku, vaan toista yhtä verbaalisesti lahjakasta ette palstalta lisäkseni löydä.
Tuo onelinerini oli neroutta ja tiedän sen.
M46
Jos hän viehättää sinua ja käyttäytyy fiksulla tavalla, niin tutustu häneen paremmin.
Minua ei kiinnostaisi huonosti kirjoittava mies, koska kirjoittaminen on minulle erittäin tärkeää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et, koska on liian mainstream.
Pitää olla muodinmukainen, mutta ei liian yleinen että joka kundilla on samat. Eiks jeh.
Naiset, ette voi ikinä miellyttää heitä.
Huono kirjoittaminen voi johtua monesta eri syystä. Siitä ei voi päätellä kirjoittajan sivistymättömyyttä, tyhmyyttä tai mitään muutakaan yleisempää ominaisuutta. Ainoastaan sen, että kirjoittamisessa on jostain syystä vaikeuksia. Tutustuessasi varmaan selviää, mikä vaikeuksien taustalla on.
Enemmän minua ärsyttää englanninkielen taitamattomuus.
Se että kirjoittaa you're ja your väärin eri asiayhteyksissä riittää jo siihen, että kyseinen ihminen menettää pointseja.
Meidänkin kielessä se että kirjoittaa Suomalainen isolla tällä tavalla lauseen keskellä myös kertoo jotain....
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitää olla muodinmukainen, mutta ei liian yleinen että joka kundilla on samat. Eiks jeh.
No, eipä toista viiskymppistä ole vielä kävellyt vastaan Vanseineen. Kai heitäkin lisäkseni on?
Vierailija kirjoitti:
Enemmän minua ärsyttää englanninkielen taitamattomuus.
Se että kirjoittaa you're ja your väärin eri asiayhteyksissä riittää jo siihen, että kyseinen ihminen menettää pointseja.
Meidänkin kielessä se että kirjoittaa Suomalainen isolla tällä tavalla lauseen keskellä myös kertoo jotain....
Paitsi jos se on Suomalainen (Kari) tai Suomalainen (kirjakauppa). Meistä Suomalaisista ei voi koskaan tietää pelkän kirjoitustyylin perusteella. Yt. Lilli
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No, eipä toista viiskymppistä ole vielä kävellyt vastaan Vanseineen. Kai heitäkin lisäkseni on?
Joten, mennäänkö panemaan, ja käykö Bordeaux 2017?
Joka päivä täällä joku löytää mukavan miehen, mutta..........
Vierailija kirjoitti:
Joka päivä täällä joku löytää mukavan miehen, mutta..........
... hänkin on varattu.
M46
Kielioppivirheet ärsyttävät enemmän itsekeskeisiä ja empatiakyvyttömiä ihmisiä*. Jos hän testaa, oletko sellainen.
*https://journals.plos.org/plosone/article?id=10.1371/journal.pone.01498…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Riippuu mitkä Vansit.
Riippuu missä hän kirjoittaa huonosti. Nopeat tekstarit ei ole kovin tärkeitä kieliopin oikeellisuudessa.
Eri asia jos hän kirjoittaa surkeasti jossain blogissaan tai vastaavassa.
Nopeat tekstarit, twiitit jne ei ole asioita jossa kielioppivirheitä tulisi kritisoida. Tämän palstan voi laskea samanlaiseksi, täällä kirjoitetaan nopeasti ja aivan sama typoista kun ketjut poistuu joka tapauksessa 99% todennäköisyydellä. Tämäkin.